Ik heb wel gedwongen moeten kijken tijdens de pauze van een ander TV-programma en ik kan me nog steeds niet thuis voelen bij Paul.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt het vooral over de persoon Paul de Leeuw, die je niet mag.
Dan ben je natuurlijk geneigd alles wat hij maakt ook niet goed te vinden, en alles wat hij doet ook niet.
Heb je al eens een show, of een gedeelte ervan bekeken?
En wat vond je ervan?
Het vakmanschap van Paul de Leeuw overschat je nogal. Hij bedenkt niet echt doorbrekende concepten, maar kijkt vaak van andere programma's af om nieuwe in elkaar te boksen. Dat is creatieve armoede.quote:Ik vind het zelf best wel aardig in elkaar zitten.
Al verwacht ik niet er vaak naar te gaan kijken, omdat ik toch meer een liefhebber ben van iets meer inhoud of originaliteit. Maar dat zegt wat over mijn voorkeur, en niet over een vakmansschap van Paul de Leeuw en zijn team.
NEEEquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Zonder Paul, maar bijvoorbeeld Ruben Nicolai oid zou het leuker zijn. paul kan niet samen presenteren..
Ik zie niemand uit de achterhoekquote:
Eens, zijn programma's zijn oude programma's in een nieuw jasje (Top of Flop bijv.), remakes van buitenlandse programma's (Tafel van Vijf bijv.) of variaties op bestaande programma's (dat Van der Vorst-interview programma is gewoon de commerciële variant van de TV Show van Niehe).quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Het vakmanschap van Paul de Leeuw overschat je nogal. Hij bedenkt niet echt doorbrekende concepten, maar kijkt vaak van andere programma's af om nieuwe in elkaar te boksen. Dat is creatieve armoede.
Een mormel is het wel, maar ze praat wel iets te bekakt voor de achterhoek volgens mijquote:
En woont in de mooiste stad van Gelderlandquote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Meddo het volgende:
Heb het opgezocht, ze is in ede geboren
Volgens mij weet ze dat zelf nog niet..quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef Mylene het volgende:
Hou toch je bek Erben. Jezus, wat irritant zeg. Ze wil niet man.
Vraag het je kapper.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef Louis22 het volgende:
Wat is er in godsnaam interessant aan haar?
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROSquote:
400000 idd de helft van de eerste uitzending. Morgen in de drieduizend.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:ik zag net de kijkcijfers van de afgelopen dagen
Zo werkt ook DWDD, daar kom je ook je boekje, plaat of nieuwe programma promotenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROS
Ik ook, alleen Erben mag wel weg.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk voor de eerste keer en ik vind het wel leuk weg kijken.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROS
Allebei inhoudloze stiltevervuilers.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie connecties tussen Ilse de Lange en Sanne Hans:
• Geboren in Overijssel
• Lopen een radio-/TV-programma van de VARA plat
Ik moet er nog meer vinden, schrijft U mee?
Weer grappen die laag bij de gordel, achter iemands rug of over iemands lijk zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
Schaamrood op de kaken, die reacties op de ranking-the-news items.
Ik vind Erben ook wel leuk. Lekker pretentieloos programma met klein nieuws.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik ook, alleen Erben mag wel weg.
Bij Paul de Leeuw komt hij toch wel vaker. Als Brigadier Roozen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk? Die doet nooit andermans TV show
+ beide 3fm lievelingetjesquote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Allebei inhoudloze stiltevervuilers.
Bedoel je 300 duizend?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
400000 idd de helft van de eerste uitzending. Morgen in de drieduizend.
Zal ik jou ook op postfouten gaan betrappen ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedoel je 300 duizend?
Dit bericht komt over alsof je wenst dat de Madiwodovrijdagshow een duikvlucht van maar liefst 99% neemt.
Juistem. Of ja, eerder gewoon te plaatsen in de categorie 'voorspelbaar, niet leuk, niet slim, gevolgd door doodse stiltes'.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer grappen die laag bij de gordel, achter iemands rug of over iemands lijk zijn?
Dit vond ik niet eens een postfout, eerder een geniaal bericht.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik jou ook op postfouten gaan betrappen ?
Erben is eerlijk.quote:Ik vond het leuk vanavond maar ik moet nog een boel leren...
Deze overeenkomsten kloppen, maar ik zie meer verschillen:quote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie connecties tussen Ilse de Lange en Sanne Hans:
• Geboren in Overijssel
• Lopen een radio-/TV-programma van de VARA plat
Ik moet er nog meer vinden, schrijft U mee?
Jawel. en beide Vara programma's als ik het goed heb, dus het magquote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk? Die doet nooit andermans TV show
Knap, zo recht tegenover oh oh cherso.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
2202 MADIWODOVRIJDAGSHOW 2,9 7,7 443.000
Whut?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef StefanKollaart het volgende:
Knap, zo recht tegenover oh oh cherso.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
En dat zijn brugklassers?? Ik had ze op 16 jaar geschat...
Zonder opleesrol dus dit was beter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Sn.Jazz het volgende:
Mathijs van Niewkerk is nu 'te gast', hij zit meteen weer in zijn dwdd rol als interviewer
Hij praat nou eenmaal niet graag over zichzelf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Sn.Jazz het volgende:
Mathijs van Niewkerk is nu 'te gast', hij zit meteen weer in zijn dwdd rol als interviewer
Mathijs mag Paul graag zei ie..En ik ook..Mathijs ziet er goed uit verheug me weer op DWDD!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef Arcee het volgende:
Hij praat nou eenmaal niet graag over zichzelf.
Was best leuk, zo de 2 grote tv-mijnheren tegenover elkaar.
Maar wat Paul de Leeuw ons vergat te zeggen, was:quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:07 schreef tong80 het volgende:
Anderzijds vindt de best betaalde tv-maker van de publieke omroep de matige kijkcijfers niet veel uitmaken: "Ik geloof niet dat de kijkcijfers belangrijk zijn op dit moment. Ik ben niet chagerijnig. Helemaal niet. Het is niet heel erg, omdat je net begint. Daarbij maak je een programma op een zender waar dat hoge kijkcijfer minder toe doet, dan op het vlaggenschip Nederland 1. Maar het gaat er in de eerste weken om of je het leuk vindt om te doen en of de mensen het wel over het programma hebben."
De Leeuw heeft sowieso goede hoop voor de toekomst: "Dat had je ook met De Wereld Draait Door. Je begint lager en het wordt steeds populairder."
Whatever...quote:"Natuurlijk zijn kijkcijfers belangrijk en ik ben momenteel heel erg uit mijn doen omdat niemand me meer leuk vindt."
Wat een onzin: reken er maar op dat ze van minuut tot minuut analyseren waar de zapmomenten en aanhaakmomenten zitten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:07 schreef tong80 het volgende:
Daarbij maak je een programma op een zender waar dat hoge kijkcijfer minder toe doet, dan op het vlaggenschip Nederland 1. Maar het gaat er in de eerste weken om of je het leuk vindt om te doen en of de mensen het wel over het programma hebben."
De Leeuw heeft sowieso goede hoop voor de toekomst: "Dat had je ook met De Wereld Draait Door. Je begint lager en het wordt steeds populairder."
23.00 uur is (voor mij) P&W tijd.quote:Op maandag 6 september 2010 09:21 schreef bloodymary het volgende:
Het tijdstip 22.00 uur is volgens mij ook niet heel gunstig. Dan ben je net nog van alles aan het doen. 23.00 uur zou beter zijn, nog een uurtje t.v. nadat je klaar bent met de dag. Of misschien heb ik dat alleen.
Nee héquote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef alors het volgende:
Deze week de hele week Miss Mondriool, smerige pijphoer, ik ga niet kijken.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef alors het volgende:
En helemaal voor je programma gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw hier eigenlijk niet geschikt voor. Als je een semi-serieus programma maakt, zul je zelf ook semi-serieus moeten zijn en niet bij elk antwoord een gekke bek trekken. Dat gaat wel irriteren, vind ik.
Dat zegt meer iets over Miss Montrealquote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als zelfs Haaibaaike afhaakt is er iets flink mis.
Inderdaad wat een wanstaltig mensquote:Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over Miss Montreal
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar dat zingen zit toch pas aan het einde van het programma?
Of is Miss Montreal zo vreselijk dat zelfs het zwaaien aan het begin van de uitzending al te afgrijselijk is om naar te kijken?
Ja aan het einde van het programma.quote:Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar dat zingen zit toch pas aan het einde van het programma?
Of is Miss Montreal zo vreselijk dat zelfs het zwaaien aan het begin van de uitzending al te afgrijselijk is om naar te kijken?
Speak of the devil!quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef alors het volgende:
Het was beter dan vorige week inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef StefanKollaart het volgende:
Vindt het een leuke uitzending, ze lijken steeds meer hun draai te vinden.
maar er was gisteren ook voetbal...quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef Arcee het volgende:
269.000 kijkers slechts gisteren.
Dit programma wordt geen blijvertje. Paar weekjes nog en het verdwijnt het weer van de buis.
Ja en vanavond hond vermist op animal planetquote:Op woensdag 8 september 2010 14:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar er was gisteren ook voetbal...
Als dat programma ooit onder de 200k kijkers komt, verwacht ik vier kratten Schultenbräu.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef Arcee het volgende:
269.000 kijkers slechts gisteren.
Dit programma wordt geen blijvertje. Paar weekjes nog en het verdwijnt het weer van de buis.
En hij is bi dus van ons allemaalquote:
Al had ze goud haar... het blijft een slechtzingende over het paard getilde verzuurde kut!quote:
Zei ik ook tegen mezelf Filemon zit voor jokerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef Karzai het volgende:
ik zei het toch, arme Fillemon zit voor Jan lul.
Hij kan niet tegen Paul, zijn patron, op
Sanne Hans, Hugo Borst en Jan Mulder moeten echt een praatprogramma proberen. Kijken van wie de zuurgraad het hoogste wordt...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al had ze goud haar... het blijft een slechtzingende over het paard getilde verzuurde kut!
Dat vind ik echt niet, da's een soort spelletje dat ze spelen. Ze doen dat heel goed. Filemon is een held in dit programma! Met dat dansen ook, geweldig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen mezelf Filemon zit voor joker
Ik kijk niet elke avond..Maar dat deed Filemon leuk dat dansen.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:19 schreef bloodymary het volgende:
Dat vind ik echt niet, da's een soort spelletje dat ze spelen. Ze doen dat heel goed. Filemon is een held in dit programma! Met dat dansen ook, geweldig.
quote:
372.000 kijkers woensdag.quote:
Ik vond het gisteren wel leuk.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Dat is alweer iets beter, ben benieuwd of het zal overleven.
Ja ik vond het gisteren wel leuk! Ondanks dat ik deze week voor het eerst gekeken hebt..Ja, vorige week heb ik wel gekeken op i-net en 2x op tv..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:12 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het gisteren wel leuk.Gezien vanaf Dominique van der Heyde.
Beetje jammer jaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Wie is dit mens en waarom schreeuwt ze zo?
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef marcodej het volgende:
Nou, dat wordt een armoedige opkomst morgen met zo'n uithangbord.
Humberto heeft een mooi borstkas zo op de foto te zienquote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef henkde_j het volgende:
Humberto. Wat een topvent is dat toch
Paul is sociaal linksconservatief en economisch rechtsconservatief.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef Meddo het volgende:
Links gelul altijd van paul![]()
gelukkig zo weer pownews
Dit dus. PVV aan de macht, mijn kindertjes het land uit boehoequote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef Meddo het volgende:
Links gelul altijd van paul![]()
gelukkig zo weer pownews
Wat een ommekeer plots.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef Karzai het volgende:
Filemon was briljant en Paul was geniaal deze keer
Ik ben altijd voor de underdogquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een ommekeer plots.
Zal maandag weer eens kijken.
Klopt klinkt niet slecht met Ellen ten Dammequote:
De vraag is of Paul de Leeuw ook inziet dat hij niets meer kan rapen. Blijkbaar zijn de beschouwingen en betogen in allerlei dagbladen aan zijn dovemansoren gericht.quote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef voice-over het volgende:
Paul de Leeuw heeft maandag de voor pagina van De Telegraaf gehaald met recente kijkcijfers van door hem gepresenteerde of geproduceerde tv-producties. ‘Paul de Leeuw trekt weinig bekijks op tv’, kopt de krant. Volgens het dagblad scoren zijn dagelijkse talkshow ‘De Madiwodovrijdagshow’ en zijn productie De Zaterdagavondshow met Marc-Marie en Beau teleurstellende cijfers. “Eerder trokken zijn producties De Tafel van Vijf, Waar is Elvis?! en Top of Flop al minder kijkers dan verwacht“, aldus de Telegraaf.
Why am i not surprised?
Paul de Leeuw is alleen nog “leuk” voor Andere Tijden. Anno 2010 zitten er weinig mensen op zijn platte, belegen humor te wachten. Laat staan op zijn uitgekauwde “nieuwe” formats. En als ie bij Madame Tussaud staat: omsmelten die hap: Only God Knows We Need The Wax.
Paul de Leeuw zit op een doodlopend spoor. Nog even en wij zijn verlost van die zelfingenomen homo.
Dat ook nog idd.quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef Remzz het volgende:
Klopt klinkt niet slecht met Ellen ten Damme
Klopt helemaal mee eens... Een programma als Nu we er toch zijn pas prima bij hemquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef Remzz het volgende:
Ik blijf erbij dat dit echt niets is voor Erben Wennemars. Ten eerste krijgt hij de ruimte niet van Paul de Leeuw maar hij past ook helemaal niet in een studioprogramma, hij moet gewoon filmpjes op de straat gaan maken.
Ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat er een vrouw bij moet als co presentator, Kelly ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een fatsoenlijke man, die Paul de Leeuw.quote:"Het is allemaal te makkelijk: Paul legt een biefstuk op zijn hoofd, net als Lady Gaga heeft gedaan. Is er nu niemand in het productieteam die De Leeuw wat tegengas kan geven door te zeggen dat dit té flauw is om er drie hele minuten uitzendtijd aan te besteden?", aldus de tv-recensent over de laatste uitzending.
Peereboom Voller: "Ook als er een mevrouw langskomt met een egeltje, omdat het met dit diertje niet goed gaat in ons land, zit het egeltje al snel op het hoofd van de presentator. En even later in zijn hemd. De mevrouw doet vrolijk mee, maar haar blik verraadt dat ze wenst dat ze er nooit aan was begonnen."
Ik vind juist dat je het totaal niet kan vergelijken met DWDD of Pauw en Witteman! Dat zijn echte praatprogramma's en dat vind ik dit echt niet. Ik vind het meer een actualiteitenversie van Holland Sport!!! En nogmaals...erg leuk om naar te kijken!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
Vind ik ook. Ik denk dat het vooral slecht loopt omdat het allemaal te veel is. Veel mensen kijken al elke dag De Wereld draait door en Pauw & Witteman. Nog iets er bij is gewoon te veel.
Paul de Leeuw heeft toch lang geleden geroepen dat hij een 'speciale' entertainer is en dat hij daarom een riant salaris verdient? De Telegraaf heeft een stok gevonden om hem nog verder te verminken...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, dat is een typisch Telegraafstukje.
Dan kunnen de mensen die toch al een hekel aan Paul de Leeuw hebben en 10 jaar lang knarsentandend zijn succes hebben aangezien weer lekker gaan trappen.
Kunnen ze voor de 100e keer de salarisdiscussie voeren, en voor de 200e keer roepen dat Nederland al jaren Paul de Leeuw moe is.
Dat is het pijnpunt van de nieuwste formats van Paul de Leeuw. Zijn zaterdagavondshows op Nederland 1 scoorden als een tierelier, maar bij de minste en geringste kijkcijferdaling schenkt hij de wijn over van een nieuwe naar een oude fles, mixt het wat en verkoopt het onder een nieuwe naam.quote:Ik vind het interessanter te lezen of er inhoudelijke aanpassingen zijn ingevoerd om hogere kijkcijfers te halen, of dat de formule (subtiel) wordt aangepast. Kortom: of het programma verbetert.
De doordeweekse avond om 22:00 is inderdaad vergeven aan Nederland 1, 2 en RTL4. Het enige wat je kunt hopen is dat je programma net onder de top-3 scoort, met een beetje mazzel zelfs in de top-3.quote:Ik kan hier niet zoveel over zeggen, omdat ik na week 1 alleen nog maar af en toe ben langsgezapt.
Maar het viel me wel op dat het begin, waarbij ze de rankingen bespreken was ingekort, en dat er een tekstbalk liep tijdens het zingen (om wegzappen te voorkomen, want dan ga je die balk lezen).
En ik vraag me af of het programma mag blijven als er dagelijks 300.000 - 400.000 mensen naar kijken, en er geen stijging ontstaat.
Als je het van de buis haalt moet er iets anders voor in de plaats komen, en 2200 uur is wel een lastig tijdstip.
Paulquote:Irene Moors leeft mee met Paul de Leeuw
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 13:10
Irene Moors leeft mee met tv-collega Paul de Leeuw. De RTL-presentatrice vindt het naar dat de VARA-coryfee zoveel negatieve publiciteit over zich heen krijgt, liet ze hem donderdag weten in zijn Madiwodovrijdagshow. “Ik was hier even backstage en het leek wel of jullie naar de slachtbank moesten. Jullie liepen er echt bij alsof jullie down waren. Met alle berichtgeving en negativiteit over de kijkcijfers, denk ik toch: ‘Daar zit je maar weer’. Je hebt gewoon leed nu“, aldus Moors tegen De Leeuw.
De media pakt de laatste tijd groots uit met verhalen over de lage kijkcijfers van De Leeuws Madiwodovrijdagshow. “Het irriteert me dat er een negatieve tendens is. Dan staat er in de krant dat het niet goed gaat en zo groot ook. Het is een soort hetze en alsof het hele volk dat maar moet aannemen. Ik vind dat raar“, zegt Moors.
De Leeuw zelf zegt dat het best goed gaat. “Ik voel het een beetje als het jaar nul dat je helemaal opnieuw moet beginnen“, zegt hij. Zijn sidekick Filemon Wesselink: “Voor mij is 300 duizend kijkers ook best veel. We gaan langzaam opbouwen. Ik maak me nergens zorgen over.”
Ja de concurrentie is groot dus mag je blij zijn als je meer dan 250.000 kijkers hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef Karzai het volgende:
Volhouden Paul, de aanhouder wint. Het programma heeft gewoon een beetje tijd nodig en meer dan 250.000 kijkers is gewoon goed in deze tijd.
In hoeverre zijn die kijkcijfers betrouwbaar, volgens mij heeft Powned vorig jaar al aangetoond dat het niet betrouwbaar is. Tenzij jij de vraag die ik niet beantwoord krijg kan beantwoorden: Ik kijk nu Nederland 3, maar hoe weet KijkCijferOnderzoek dat?, ''Door het Fok! forum te lezen telt niet als antwoord'', het is een voorbeeld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef Karzai het volgende:
Volhouden Paul, de aanhouder wint. Het programma heeft gewoon een beetje tijd nodig en meer dan 250.000 kijkers is gewoon goed in deze tijd.
Nee, het is www.madiwodo.nlquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja de concurrentie is groot dus mag je blij zijn als je meer dan 250.000 kijkers hebt.
Gelukkig kan je ook op www.madiwodovrijdagavondshow.nl terug kijken!
Kijkcijfers Paul de Leeuw ingestortquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:18 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, gisteren 166.000.
pberends, zit je al klaar om het artikel 'Nieuw dieptepunt voor Paul de Leeuw' uit De Telegraaf te submitten? Want dat genereert een hoop views op de FP.
Naar de herhaling keken idd 2000 mensen meer dan vorige week vrijdag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijkcijfers Paul de Leeuw ingestort
U vraagt, wij draaien. Overigens werd de herhaling wel wat beter gekeken.
Maar 166.000 kijkers is echt een drama hoor, pfff. De Leeuw was op zaterdagavond 10 maal zoveel gewend. Waar zijn al die kijkers gebleven?
Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Naar de herhaling keken idd 2000 mensen meer dan vorige week vrijdag.
Sneu voor Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:52 schreef Mylene het volgende:
Zelfs naar Koffietijd op de ochtend kijken meer mensen.
Dat is wel heel bedroevend.
Thnx Peter, ik kwam erachter dat de link niet werkte die ik gafquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:30 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, het is www.madiwodo.nl
Je link werkte niet.
Skunk Anansie (start 32:15) was okay, by the way.
Maar ik heb een zwak voor die zangeres.
Keer een optreden gezien in de kleine zaal van de Melkweg, toen sprong ze in het publiek, en liet ze zich naar het einde van de zaal 'crowdsurfen'.
quote:Thuis en er wordt geklopt: het weekend staat voor de deur! heerlijk. Even geen tv, geen media-sites en dus ook de twitter op een laag pitje
half a minute ago via web
ik heb Paultje vanochtend gekeken..Die clowns hoefde van mij ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:00 schreef ari_zahav het volgende:
Bedankt voor de tip van skunk anansie, maar ik ben snel naar 32:15 gegaan. Al die clown en naamgrapjes in de eerste 10 minuten ben ik toch wel ontgroeid
Je antipathie tegen De Leeuw begint nu wel pijnlijke vormen aan te nemen. Komt een beetje triest over.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Even Nicole Horne imiteren:
Paul de Leeuw, you are fighting a losing battle. You cannot survive this, you'll die. Stop fighting. Make it easy for yourself. Accept your defeat. You. Will. Die. Here.
Paul is een lover not a fighter, maar ik zeg toch dat hij gewoon het seizoen moet afmaken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Even Nicole Horne imiteren:
Paul de Leeuw, you are fighting a losing battle. You cannot survive this, you'll die. Stop fighting. Make it easy for yourself. Accept your defeat. You. Will. Die. Here.
Inderdaad, binnenkort hebben ze een skatebroek en een coltrui aan.quote:Op maandag 20 september 2010 22:45 schreef Adelante het volgende:
Te sexueel
Waarom zijn er anders cheerleaders???!
Ja echt respekt voor de ouders en die jongen. Erben die Paul te dik vindquote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef StephanL het volgende:
Een blinde golfer
Wow zijn ouders hebben gewoon hun huis verkocht.
Met die omgekeerde tas? Wat een non-onderwerp idd.:')quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit item gaat echt nergens over.
Ja dat is ook onzin slaat nergens op de onderwerp over haar tas. Vanavond de Johan's lookalikes.quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:23 schreef Arcee het volgende:
Met die omgekeerde tas? Wat een non-onderwerp idd.:')
quote:
Hazes draait zich om in z'n vuurpijl.quote:
bronquote:Kijkcijferhoogtepunt voor Madiwodovrijdagshow
De Madiwodovrijdagshow van Paul de Leeuw heeft woensdag het op één na hoogste aantal kijkers in haar bestaan behaald. De achttiende aflevering werd door 570.000 kijkers (madl: 9.8%) beke- ken en behaalde daarmee de negentien- de plaats in de dagelijkse kijkcijfer top 15. De best bekeken aflevering tot nu toe was de eerste aflevering op maandag 30 augustus. Daar keken 707 duizend mensen naar.
De Madiwodovrijdagshow kampt sinds de start met lage kijkcijfers. De eerste aflevering wist weliswaar veel kijkers te boeien, maar daarna zakten de kijkcijfers snel in, tot een dieptepunt van 166 duizend kijkers afgelopen vrijdag. Tot nu toe kwam De Leeuw alleen met de eerste en tweede aflevering over het door hem gewenste aantal van 500 duizend kijkers heen. Nu is die grens voor de derde keer gepasseerd.
Top! 't Komt nog wel goed met dit programmaquote:
Dat vreest ik ook dat het met die lui te maken heeft.Dat Paul nu meer kijkers heeft.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
Top! 't Komt nog wel goed met dit programmaMaargoed, aan de andere kant is de kans groot dat deze stijging is ontstaan door de cast van oh oh Cherso
In iedergeval wordt het programma per aflevering beter.
Dat vond ik ook al heeeeeel apart...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef Stranger het volgende:
Best knap, een 19e plek in de top 15.
En terechtquote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef henkde_j het volgende:
Whehe, Wennemars met z'n dikke haat tegen dikkertjes
Laatst ging ie ook al zo tekeer tegen Paul met zijn 6 onderkinnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef henkde_j het volgende:
Whehe, Wennemars met z'n dikke haat tegen dikkertjes
Ja iddquote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond was documaker Michiel van Erp..leuke vent
En dat zegt iemand die zelf vaak genoeg van de baan is geredenquote:
Hij heeft wel gelijk als het gaat om minder regels en meer strijden.quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zelf vaak genoeg van de baan is gereden
Erben moet gewoon een item in een sportprogramma (bijv. Holland Sport) hebben. Paul lijkt niet geïnteresseerd in zijn sportitems en het publiek reageert ook lauwtjes, terwijl hij zelf heel enthousiast is.quote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Met Filemon is het wel iets leuker dan met Erben.
Ik vind dat Paul Filemon erg voortrekt tegen over Erben..Je merk aan Paul dat hij beter met Filemon kan vinden als met Erben. Vind ik dús!quote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Met Filemon is het wel iets leuker dan met Erben.
Vinnik niet erg...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
Erben kapt ermee trouwens.
Bron: 3FM.
Dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef Injetta het volgende:
Toch vind ik het wel leuk.. Alleen.. ik zou er niks anders voor laten. Ik kijk alleen als er niks anders is. Het voegt niet veel toe op de een of andere manier.
Het heeft geen nieuwswaarde en het is ook niet zo amusant dat je het niet wil missen.
Zo toe maar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Zojuist op uitzendinggemist gekeken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |