Bedoel je 300 duizend?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
400000 idd de helft van de eerste uitzending. Morgen in de drieduizend.
Zal ik jou ook op postfouten gaan betrappen ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedoel je 300 duizend?
Dit bericht komt over alsof je wenst dat de Madiwodovrijdagshow een duikvlucht van maar liefst 99% neemt.
Juistem. Of ja, eerder gewoon te plaatsen in de categorie 'voorspelbaar, niet leuk, niet slim, gevolgd door doodse stiltes'.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer grappen die laag bij de gordel, achter iemands rug of over iemands lijk zijn?
Dit vond ik niet eens een postfout, eerder een geniaal bericht.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik jou ook op postfouten gaan betrappen ?
Erben is eerlijk.quote:Ik vond het leuk vanavond maar ik moet nog een boel leren...
Deze overeenkomsten kloppen, maar ik zie meer verschillen:quote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie connecties tussen Ilse de Lange en Sanne Hans:
• Geboren in Overijssel
• Lopen een radio-/TV-programma van de VARA plat
Ik moet er nog meer vinden, schrijft U mee?
Jawel. en beide Vara programma's als ik het goed heb, dus het magquote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk? Die doet nooit andermans TV show
Knap, zo recht tegenover oh oh cherso.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
2202 MADIWODOVRIJDAGSHOW 2,9 7,7 443.000
Whut?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef StefanKollaart het volgende:
Knap, zo recht tegenover oh oh cherso.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
En dat zijn brugklassers?? Ik had ze op 16 jaar geschat...
Zonder opleesrol dus dit was beter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Sn.Jazz het volgende:
Mathijs van Niewkerk is nu 'te gast', hij zit meteen weer in zijn dwdd rol als interviewer
Hij praat nou eenmaal niet graag over zichzelf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Sn.Jazz het volgende:
Mathijs van Niewkerk is nu 'te gast', hij zit meteen weer in zijn dwdd rol als interviewer
Mathijs mag Paul graag zei ie..En ik ook..Mathijs ziet er goed uit verheug me weer op DWDD!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef Arcee het volgende:
Hij praat nou eenmaal niet graag over zichzelf.
Was best leuk, zo de 2 grote tv-mijnheren tegenover elkaar.
Maar wat Paul de Leeuw ons vergat te zeggen, was:quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:07 schreef tong80 het volgende:
Anderzijds vindt de best betaalde tv-maker van de publieke omroep de matige kijkcijfers niet veel uitmaken: "Ik geloof niet dat de kijkcijfers belangrijk zijn op dit moment. Ik ben niet chagerijnig. Helemaal niet. Het is niet heel erg, omdat je net begint. Daarbij maak je een programma op een zender waar dat hoge kijkcijfer minder toe doet, dan op het vlaggenschip Nederland 1. Maar het gaat er in de eerste weken om of je het leuk vindt om te doen en of de mensen het wel over het programma hebben."
De Leeuw heeft sowieso goede hoop voor de toekomst: "Dat had je ook met De Wereld Draait Door. Je begint lager en het wordt steeds populairder."
Whatever...quote:"Natuurlijk zijn kijkcijfers belangrijk en ik ben momenteel heel erg uit mijn doen omdat niemand me meer leuk vindt."
Wat een onzin: reken er maar op dat ze van minuut tot minuut analyseren waar de zapmomenten en aanhaakmomenten zitten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:07 schreef tong80 het volgende:
Daarbij maak je een programma op een zender waar dat hoge kijkcijfer minder toe doet, dan op het vlaggenschip Nederland 1. Maar het gaat er in de eerste weken om of je het leuk vindt om te doen en of de mensen het wel over het programma hebben."
De Leeuw heeft sowieso goede hoop voor de toekomst: "Dat had je ook met De Wereld Draait Door. Je begint lager en het wordt steeds populairder."
23.00 uur is (voor mij) P&W tijd.quote:Op maandag 6 september 2010 09:21 schreef bloodymary het volgende:
Het tijdstip 22.00 uur is volgens mij ook niet heel gunstig. Dan ben je net nog van alles aan het doen. 23.00 uur zou beter zijn, nog een uurtje t.v. nadat je klaar bent met de dag. Of misschien heb ik dat alleen.
Nee héquote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef alors het volgende:
Deze week de hele week Miss Mondriool, smerige pijphoer, ik ga niet kijken.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef alors het volgende:
En helemaal voor je programma gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw hier eigenlijk niet geschikt voor. Als je een semi-serieus programma maakt, zul je zelf ook semi-serieus moeten zijn en niet bij elk antwoord een gekke bek trekken. Dat gaat wel irriteren, vind ik.
Dat zegt meer iets over Miss Montrealquote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als zelfs Haaibaaike afhaakt is er iets flink mis.
Inderdaad wat een wanstaltig mensquote:Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over Miss Montreal
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar dat zingen zit toch pas aan het einde van het programma?
Of is Miss Montreal zo vreselijk dat zelfs het zwaaien aan het begin van de uitzending al te afgrijselijk is om naar te kijken?
Ja aan het einde van het programma.quote:Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar dat zingen zit toch pas aan het einde van het programma?
Of is Miss Montreal zo vreselijk dat zelfs het zwaaien aan het begin van de uitzending al te afgrijselijk is om naar te kijken?
Speak of the devil!quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef alors het volgende:
Het was beter dan vorige week inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef StefanKollaart het volgende:
Vindt het een leuke uitzending, ze lijken steeds meer hun draai te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |