Ik heb wel gedwongen moeten kijken tijdens de pauze van een ander TV-programma en ik kan me nog steeds niet thuis voelen bij Paul.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt het vooral over de persoon Paul de Leeuw, die je niet mag.
Dan ben je natuurlijk geneigd alles wat hij maakt ook niet goed te vinden, en alles wat hij doet ook niet.
Heb je al eens een show, of een gedeelte ervan bekeken?
En wat vond je ervan?
Het vakmanschap van Paul de Leeuw overschat je nogal. Hij bedenkt niet echt doorbrekende concepten, maar kijkt vaak van andere programma's af om nieuwe in elkaar te boksen. Dat is creatieve armoede.quote:Ik vind het zelf best wel aardig in elkaar zitten.
Al verwacht ik niet er vaak naar te gaan kijken, omdat ik toch meer een liefhebber ben van iets meer inhoud of originaliteit. Maar dat zegt wat over mijn voorkeur, en niet over een vakmansschap van Paul de Leeuw en zijn team.
NEEEquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Zonder Paul, maar bijvoorbeeld Ruben Nicolai oid zou het leuker zijn. paul kan niet samen presenteren..
Ik zie niemand uit de achterhoekquote:
Eens, zijn programma's zijn oude programma's in een nieuw jasje (Top of Flop bijv.), remakes van buitenlandse programma's (Tafel van Vijf bijv.) of variaties op bestaande programma's (dat Van der Vorst-interview programma is gewoon de commerciële variant van de TV Show van Niehe).quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Het vakmanschap van Paul de Leeuw overschat je nogal. Hij bedenkt niet echt doorbrekende concepten, maar kijkt vaak van andere programma's af om nieuwe in elkaar te boksen. Dat is creatieve armoede.
Een mormel is het wel, maar ze praat wel iets te bekakt voor de achterhoek volgens mijquote:
En woont in de mooiste stad van Gelderlandquote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Meddo het volgende:
Heb het opgezocht, ze is in ede geboren
Volgens mij weet ze dat zelf nog niet..quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef Mylene het volgende:
Hou toch je bek Erben. Jezus, wat irritant zeg. Ze wil niet man.
Vraag het je kapper.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef Louis22 het volgende:
Wat is er in godsnaam interessant aan haar?
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROSquote:
400000 idd de helft van de eerste uitzending. Morgen in de drieduizend.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:ik zag net de kijkcijfers van de afgelopen dagen
Zo werkt ook DWDD, daar kom je ook je boekje, plaat of nieuwe programma promotenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROS
Ik ook, alleen Erben mag wel weg.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk voor de eerste keer en ik vind het wel leuk weg kijken.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROS
Allebei inhoudloze stiltevervuilers.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie connecties tussen Ilse de Lange en Sanne Hans:
• Geboren in Overijssel
• Lopen een radio-/TV-programma van de VARA plat
Ik moet er nog meer vinden, schrijft U mee?
Weer grappen die laag bij de gordel, achter iemands rug of over iemands lijk zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
Schaamrood op de kaken, die reacties op de ranking-the-news items.
Ik vind Erben ook wel leuk. Lekker pretentieloos programma met klein nieuws.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik ook, alleen Erben mag wel weg.
Bij Paul de Leeuw komt hij toch wel vaker. Als Brigadier Roozen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk? Die doet nooit andermans TV show
+ beide 3fm lievelingetjesquote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Allebei inhoudloze stiltevervuilers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |