Volgens mij weet ze dat zelf nog niet..quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef Mylene het volgende:
Hou toch je bek Erben. Jezus, wat irritant zeg. Ze wil niet man.
Vraag het je kapper.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef Louis22 het volgende:
Wat is er in godsnaam interessant aan haar?
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROSquote:
400000 idd de helft van de eerste uitzending. Morgen in de drieduizend.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:ik zag net de kijkcijfers van de afgelopen dagen
Zo werkt ook DWDD, daar kom je ook je boekje, plaat of nieuwe programma promotenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROS
Ik ook, alleen Erben mag wel weg.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk voor de eerste keer en ik vind het wel leuk weg kijken.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe plaat uit.En de VARA is net zo commercieel als Jan Smit bij de TROS
Allebei inhoudloze stiltevervuilers.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie connecties tussen Ilse de Lange en Sanne Hans:
• Geboren in Overijssel
• Lopen een radio-/TV-programma van de VARA plat
Ik moet er nog meer vinden, schrijft U mee?
Weer grappen die laag bij de gordel, achter iemands rug of over iemands lijk zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
Schaamrood op de kaken, die reacties op de ranking-the-news items.
Ik vind Erben ook wel leuk. Lekker pretentieloos programma met klein nieuws.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik ook, alleen Erben mag wel weg.
Bij Paul de Leeuw komt hij toch wel vaker. Als Brigadier Roozen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk? Die doet nooit andermans TV show
+ beide 3fm lievelingetjesquote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Allebei inhoudloze stiltevervuilers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |