Dat zag er ook altijd goed uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, was niet negatief bedoeld. Ik dacht aan Hans Dijkstal op de saxofoon.
Hoevindjenem? Dat zei die toch steeds? Geweldig was die en dan kwam hij zo half galopperend op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
mijnes:
Die halve gerard cox die moppen kwam vertellen bij die marathon met zijn rood wit blauwe strik.
Was 4 uur snachts ofzo, en het was zo flauw, maar zelden zo hard gelachen.
Ohmijngod. Die. Ik was 'm helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hoevindjenem? Dat zei die toch steeds? Geweldig was die en dan kwam hij zo half galopperend op.
Filemon gaat gewoon "een" programma op lokatie doen. Dus een volledig programma van z'n items.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Vond de uitzending niet denderend..Maar Paul heeft zelf besloten te stoppen met madiwodovrijdagshow. Maar had wel andere laatste #madiwo verwacht. Gaat die filemon door met dit soort programma?
Ja, na elke slechte grap, "hoe vind je em?"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hoevindjenem? Dat zei die toch steeds? Geweldig was die en dan kwam hij zo half galopperend op.
Dit is echt een baasquote:
quote:
Daar gaat het ook al mis.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef marcodej het volgende:
Een paar maanden terug was hij bij Omroep Max. Toen was het ineens een stuk minder leuk.
Pau!l - Dit najaar weer op de zaterdagavond!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
Direct op youtube verder gezocht naar oude MWDL filmpjes. Geniaal. Zo jammer dat dat programma er niet meer is. Toch hou ik hoop dat hij op de zaterdagavond terugkeert met een gelijkwaardig programma.
"Stop volgen".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, ik was dit hele topic eindelijk bijna vergeten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Pau!l - Dit najaar weer op de zaterdagavond!
Hallo ik heb een topic over Paul geopendquote:[b]Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Piles het volgen
Pau!l - Dit najaar weer op de zaterdagavond!
En ik over het programma. Niet zeuren, had het niet gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallo ik heb een topic over Paul geopend
Paul de Leeuw vanaf oktober terug op zaterdagavond
Ik heb vanmiddag geopend dus je bek houden ja..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Piles het volgende:
En ik over het programma. Niet zeuren, had het niet gezien.
Doe normaal, opgewonden standje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag geopend dus je bek houden ja..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |