Maar dat zullen de stats van Arcee wel weer uitwijzenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
In dit tempo halen we het einde niet eens ...
Dan doen we daar toch wat aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
In dit tempo halen we het einde niet eens ...
Klopt, doet er ook veels te luchtig over en heeft het geen moment over de nadelen/ellende.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:50 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me een manisch type. Alles of niks.
quote:
Stotteren. En heel geforceerd allemaal. Ook kreeg hij geen ruimte van Paul.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Laatste aflevering is 27 mei.
Wat was er slecht dan met Erben Wennemars? (heb het niet echt gevolgd ofzo)
Vreselijk dat geforceerde lachen.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:08 schreef bloodymary het volgende:
Vreselijk die lach, een soort vrouwelijke Andre Pronk.
Daar komtie echt nooit meer vanafquote:
Ja erg irritant dat stom gelach van haar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:08 schreef bloodymary het volgende:
Vreselijk die lach, een soort vrouwelijke Andre Prong.
Vind het ook wel aardig, had om mij ook niet hoeven stoppen, maja... Ik ga morgen heen. Weet iemand nog welke gasten er werden aangekondigd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik denk dat ik aankomende donderdag eens ga kijken bij de opnames
Jammer dat het stopt, vond het wel een leuke show.
Heb het niet gezien. Over wie gaat het ?quote:
Ja, ga het met 't WK-voetbal vergelijken.:')quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef Mylene het volgende:
Het is weliswaar de Privé, maar het schijnt dat deze flop de belastingbetaler 10,1 miljoen euro heeft gekost, iedere uitzending rond de 55,000 euro. De duurste tv flop van de publieke omroep. Een reclamespot rond deze Madiwodonvrijdagshow bracht nog geen 10,000 euro op.
Ter vergelijking 250 uur televisie rondom het WK voetbal in Zuid Afrika kostte 2,5 miljoen euro. De adverteerders betaalden voor 30 seconden meer dan 100,000 euro.
Mooi interview,geinig ookquote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Arcee het volgende:
Goed interview van Filemon met John de Mol, trouwens. Ze te horen kan Filemon wel bij John aankloppen voor een baantje.
Lag je ook over de grond te rollen van het lachen?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Specularium het volgende:
Lag je ook over de grond te rollen van het lachen?
Dit was wel een vrij geniale gast om de kijkcijfers wat op te krikken.
Ja, zolang hield ik het geluid op mute.quote:
Ik dacht altijd dat er wel een hele redactie omheenzat die dat zou opvallen, die kansloosheid.quote:
jaaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:13 schreef Specularium het volgende:
Gisteren nog gekeken, alors?
Hans Klok in zijn ballenknijper.
Jij bent wel op de hoogte van andere operazangers?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat had ik door maar hij zei me verder niks.
Nee, goed punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent wel op de hoogte van andere operazangers?
Dat deden ze in de laatste uitzendingen van DWHN ook keihard, en tegelijk bij RTL slijmen door Raoul, enorm overdreven ook.quote:
En dat moet die ene goeiemorgen voor 70+ show doen. Met die lopende band.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Paul ging hem vertellen, want hij was em zelf alweer vergeten
Ik doe Ria nooit.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Bastiefcg het volgende:
een beetje zoals jij de laatste 3 minuten zeg maar;)
Jawel, dat is een heel slecht idee zelfs!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Dat was niet eens zo een gek idee geweest! Mart als Sinterklaas.
Al die huilende kinderen na afloop....quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, dat is een heel slecht idee zelfs!
Lijkt mij een uitstekend idee. 364 dagen per jaar in Spanje, 1 hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag het opeens zo voor me. Die andere is ook niet leuk.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als die stopt gun ik hem die ene dag ook niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend idee. 364 dagen per jaar in Spanje, 1 hier.
Ze hadden hem nooit uit de show moeten trappen en op locatie laten gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Haha filemon is op zijn tijd best hilarisch
Een soort van sinterklaas zonder baard en snor...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
Jezus, die gast met dat haar, dat ziet er toch niet uit? Soort Dries Roelvink met krullen.
Hij is zo te zien wel bijna net zo oud als Sinterklaas.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een soort van sinterklaas zonder baard en snor...
Nou je het zegt, dat zou best eens kunnen ja!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Specularium het volgende:
Die met dat lange haar is toch, serieus, chippendale geweest?
Peter heet hij kwam me bekent voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Specularium het volgende:
Die met dat lange haar is toch, serieus, chippendale geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die pedograpjes van hem bij Paul (sinterklaasshow) wel briljant, net slim genoeg datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef alors het volgende:
BramHij maakte ook gewoon groffe grappen als Sinterklaas he, heerlijk
Dat maakte hem zo meesterlijk als Sint. Top voor jong en oudquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef alors het volgende:
BramHij maakte ook gewoon groffe grappen als Sinterklaas he, heerlijk
Ik zit op dezelfde manier te luisteren. Saai dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Specularium het volgende:
Kijk Paul zitten met zijn /careface en dito vragen.
het schijnt zoetig te zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet, maar lijkt me vies paardenmelk.
Nooit gedronken, wel een keer verse warme koeienmelk op een boerderij. Toen ik nog vrij klein was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet, maar lijkt me vies paardenmelk.
dat is lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nooit gedronken, wel een keer verse warme koeienmelk op een boerderij. Toen ik nog vrij klein was.
Zoet en een beetje anijs achtig meen ik te herinnerenquote:
Ze heeft een nieuw tijdschrift bedacht, alsof er nog niet genoeg zijn... Oh het bestond al, nooit van gehoord, maar schijnt leuk te zijn.quote:
eeuwig zonde...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:
Ik bedoel maar. Dat ga je toch niet afknippen voor dit?
Zij is helaas het bewijs dat vrouwen niet grappig zijn. Ik mag haar ook niet, naar mens.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef TWP het volgende:
Claudia de BrijDat mens kan ik echt niet uitstaan. Zo semi-grappig doen altijd. hahahahilarisch
Even quoten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij is helaas het bewijs dat vrouwen niet grappig zijn.
Ook even quoten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef alors het volgende:
Ik vind Claudia de enige vrouw die wel grappig is, naast mezelf natuurlijk.
Ze hebben met zijn allen vakantie nodig, je merkt bij een hoop programmas dat zequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
Saaie show. Alle leuke gasten zijn al geweest zeker.
Was vanavond saai ja..ik vond dat maandag en gisteren wel leuke uitzendingen waren. Morgen Giel Beelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
Saaie show. Alle leuke gasten zijn al geweest zeker.
Dat wisten wij allang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef bloodymary het volgende:
Giel Beelen is het bewijs dat zeker ook alle mannen niet grappig zijn...
Meen je dat nou? Ik vind haar juist zo een moedertje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Specularium het volgende:
Zij is 10x erger dan Patty. Wat een kutwijf. En ik ben heel serieus.
Patty is een kutwijf, en dat weet ze zelf ook, geeft vaak genoeg toe fouten te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind haar juist zo een moedertje.
Ik vind Patty nog niet eens een kutwijf, meer een domme doos. Maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt bij Angela, maar ik voel dat niet zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Patty is een kutwijf, en dat weet ze zelf ook, geeft vaak genoeg toe fouten te maken.
Angela is een kutwijf die zich verheven voelt boven de rest en altijd te trots om toe te geven
dat ze er weleens naast kan zitten.
Daar zit het verschil wat mij betreft.
Ik hou niet van mensen die net doen alsof ze heel goed (bezig) zijn.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hij wilde met Mooi! Weer de Leeuw op het hoogtepunt stoppen.
Cruciale fout wat mij betreft. Ik vond die show zo mooi. Afwisseling
tussen lachen en tranen was perfect in balans en goed afgewisseld.
mijnes:quote:
Carlo heeft volgens mij alles verzonnen.quote:
Zeker, was niet negatief bedoeld. Ik dacht aan Hans Dijkstal op de saxofoon.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dit liever dan Andre Rouvoet die gristenliedjes zingt op zijn gitaar.
Dat zag er ook altijd goed uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, was niet negatief bedoeld. Ik dacht aan Hans Dijkstal op de saxofoon.
Hoevindjenem? Dat zei die toch steeds? Geweldig was die en dan kwam hij zo half galopperend op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
mijnes:
Die halve gerard cox die moppen kwam vertellen bij die marathon met zijn rood wit blauwe strik.
Was 4 uur snachts ofzo, en het was zo flauw, maar zelden zo hard gelachen.
Ohmijngod. Die. Ik was 'm helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hoevindjenem? Dat zei die toch steeds? Geweldig was die en dan kwam hij zo half galopperend op.
Filemon gaat gewoon "een" programma op lokatie doen. Dus een volledig programma van z'n items.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Vond de uitzending niet denderend..Maar Paul heeft zelf besloten te stoppen met madiwodovrijdagshow. Maar had wel andere laatste #madiwo verwacht. Gaat die filemon door met dit soort programma?
Ja, na elke slechte grap, "hoe vind je em?"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hoevindjenem? Dat zei die toch steeds? Geweldig was die en dan kwam hij zo half galopperend op.
Dit is echt een baasquote:
quote:
Daar gaat het ook al mis.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef marcodej het volgende:
Een paar maanden terug was hij bij Omroep Max. Toen was het ineens een stuk minder leuk.
Pau!l - Dit najaar weer op de zaterdagavond!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
Direct op youtube verder gezocht naar oude MWDL filmpjes. Geniaal. Zo jammer dat dat programma er niet meer is. Toch hou ik hoop dat hij op de zaterdagavond terugkeert met een gelijkwaardig programma.
"Stop volgen".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, ik was dit hele topic eindelijk bijna vergeten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Pau!l - Dit najaar weer op de zaterdagavond!
Hallo ik heb een topic over Paul geopendquote:[b]Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Piles het volgen
Pau!l - Dit najaar weer op de zaterdagavond!
En ik over het programma. Niet zeuren, had het niet gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallo ik heb een topic over Paul geopend
Paul de Leeuw vanaf oktober terug op zaterdagavond
Ik heb vanmiddag geopend dus je bek houden ja..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Piles het volgende:
En ik over het programma. Niet zeuren, had het niet gezien.
Doe normaal, opgewonden standje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag geopend dus je bek houden ja..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |