Nee, goed punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent wel op de hoogte van andere operazangers?
Dat deden ze in de laatste uitzendingen van DWHN ook keihard, en tegelijk bij RTL slijmen door Raoul, enorm overdreven ook.quote:
En dat moet die ene goeiemorgen voor 70+ show doen. Met die lopende band.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Paul ging hem vertellen, want hij was em zelf alweer vergeten
Ik doe Ria nooit.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Bastiefcg het volgende:
een beetje zoals jij de laatste 3 minuten zeg maar;)
Jawel, dat is een heel slecht idee zelfs!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Dat was niet eens zo een gek idee geweest! Mart als Sinterklaas.
Al die huilende kinderen na afloop....quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, dat is een heel slecht idee zelfs!
Lijkt mij een uitstekend idee. 364 dagen per jaar in Spanje, 1 hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag het opeens zo voor me. Die andere is ook niet leuk.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als die stopt gun ik hem die ene dag ook niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend idee. 364 dagen per jaar in Spanje, 1 hier.
Ze hadden hem nooit uit de show moeten trappen en op locatie laten gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Haha filemon is op zijn tijd best hilarisch
Een soort van sinterklaas zonder baard en snor...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
Jezus, die gast met dat haar, dat ziet er toch niet uit? Soort Dries Roelvink met krullen.
Hij is zo te zien wel bijna net zo oud als Sinterklaas.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een soort van sinterklaas zonder baard en snor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |