Nou je het zegt, dat zou best eens kunnen ja!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Specularium het volgende:
Die met dat lange haar is toch, serieus, chippendale geweest?
Peter heet hij kwam me bekent voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Specularium het volgende:
Die met dat lange haar is toch, serieus, chippendale geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die pedograpjes van hem bij Paul (sinterklaasshow) wel briljant, net slim genoeg datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef alors het volgende:
BramHij maakte ook gewoon groffe grappen als Sinterklaas he, heerlijk
Dat maakte hem zo meesterlijk als Sint. Top voor jong en oudquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef alors het volgende:
BramHij maakte ook gewoon groffe grappen als Sinterklaas he, heerlijk
Ik zit op dezelfde manier te luisteren. Saai dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Specularium het volgende:
Kijk Paul zitten met zijn /careface en dito vragen.
het schijnt zoetig te zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet, maar lijkt me vies paardenmelk.
Nooit gedronken, wel een keer verse warme koeienmelk op een boerderij. Toen ik nog vrij klein was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet, maar lijkt me vies paardenmelk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |