Bedoel je 300 duizend?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
400000 idd de helft van de eerste uitzending. Morgen in de drieduizend.
Zal ik jou ook op postfouten gaan betrappen ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedoel je 300 duizend?
Dit bericht komt over alsof je wenst dat de Madiwodovrijdagshow een duikvlucht van maar liefst 99% neemt.
Juistem. Of ja, eerder gewoon te plaatsen in de categorie 'voorspelbaar, niet leuk, niet slim, gevolgd door doodse stiltes'.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer grappen die laag bij de gordel, achter iemands rug of over iemands lijk zijn?
Dit vond ik niet eens een postfout, eerder een geniaal bericht.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik jou ook op postfouten gaan betrappen ?
Erben is eerlijk.quote:Ik vond het leuk vanavond maar ik moet nog een boel leren...
Deze overeenkomsten kloppen, maar ik zie meer verschillen:quote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie connecties tussen Ilse de Lange en Sanne Hans:
• Geboren in Overijssel
• Lopen een radio-/TV-programma van de VARA plat
Ik moet er nog meer vinden, schrijft U mee?
Jawel. en beide Vara programma's als ik het goed heb, dus het magquote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk? Die doet nooit andermans TV show
Knap, zo recht tegenover oh oh cherso.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
2202 MADIWODOVRIJDAGSHOW 2,9 7,7 443.000
Whut?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef StefanKollaart het volgende:
Knap, zo recht tegenover oh oh cherso.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
En dat zijn brugklassers?? Ik had ze op 16 jaar geschat...
Zonder opleesrol dus dit was beter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Sn.Jazz het volgende:
Mathijs van Niewkerk is nu 'te gast', hij zit meteen weer in zijn dwdd rol als interviewer
Hij praat nou eenmaal niet graag over zichzelf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Sn.Jazz het volgende:
Mathijs van Niewkerk is nu 'te gast', hij zit meteen weer in zijn dwdd rol als interviewer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |