abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86408765
Was het nog wat? Ik zie dat de herhaling net is begonnen
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 september 2010 @ 01:34:32 #177
862 Arcee
Look closer
pi_86409591
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef Remzz het volgende:
Klopt klinkt niet slecht met Ellen ten Damme ^O^
Dat ook nog idd. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86413681
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef Remzz het volgende:
Ik blijf erbij dat dit echt niets is voor Erben Wennemars. Ten eerste krijgt hij de ruimte niet van Paul de Leeuw maar hij past ook helemaal niet in een studioprogramma, hij moet gewoon filmpjes op de straat gaan maken.
Klopt helemaal mee eens... Een programma als Nu we er toch zijn pas prima bij hem
pi_86426721
Ik vind dat er een vrouw bij moet als co presentator, Kelly ofzo
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:19:51 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86428825
Vanavond en morgenavond geen madiwodovrijdagavond show ivm voetbal.
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:50:17 #181
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86429981
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat er een vrouw bij moet als co presentator, Kelly ofzo
Ik zeg: DOEN!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86461429
'De Leeuw-show ten dode opgeschreven'

quote:
"Het is allemaal te makkelijk: Paul legt een biefstuk op zijn hoofd, net als Lady Gaga heeft gedaan. Is er nu niemand in het productieteam die De Leeuw wat tegengas kan geven door te zeggen dat dit té flauw is om er drie hele minuten uitzendtijd aan te besteden?", aldus de tv-recensent over de laatste uitzending.

Peereboom Voller: "Ook als er een mevrouw langskomt met een egeltje, omdat het met dit diertje niet goed gaat in ons land, zit het egeltje al snel op het hoofd van de presentator. En even later in zijn hemd. De mevrouw doet vrolijk mee, maar haar blik verraadt dat ze wenst dat ze er nooit aan was begonnen."
Blijft een fatsoenlijke man, die Paul de Leeuw.
pi_86462148
Ik ben het totaal niet met de kritiek eens!

Duidelijk is dat het programma wordt neergezet als amusementsprogramma waarin de actualiteiten de revue passeren en vanuit dat oogpunt gezien is het gewoon erg vermakelijk!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 15:13:15 #184
128220 Peter6000
pi_86462320
Ach, dat is een typisch Telegraafstukje.

Dan kunnen de mensen die toch al een hekel aan Paul de Leeuw hebben en 10 jaar lang knarsentandend zijn succes hebben aangezien weer lekker gaan trappen.
Kunnen ze voor de 100e keer de salarisdiscussie voeren, en voor de 200e keer roepen dat Nederland al jaren Paul de Leeuw moe is.

Ik vind het interessanter te lezen of er inhoudelijke aanpassingen zijn ingevoerd om hogere kijkcijfers te halen, of dat de formule (subtiel) wordt aangepast. Kortom: of het programma verbetert.

Ik kan hier niet zoveel over zeggen, omdat ik na week 1 alleen nog maar af en toe ben langsgezapt.
Maar het viel me wel op dat het begin, waarbij ze de rankingen bespreken was ingekort, en dat er een tekstbalk liep tijdens het zingen (om wegzappen te voorkomen, want dan ga je die balk lezen).

En ik vraag me af of het programma mag blijven als er dagelijks 300.000 - 400.000 mensen naar kijken, en er geen stijging ontstaat.
Als je het van de buis haalt moet er iets anders voor in de plaats komen, en 2200 uur is wel een lastig tijdstip.
pi_86462335
Vind ik ook. Ik denk dat het vooral slecht loopt omdat het allemaal te veel is. Veel mensen kijken al elke dag De Wereld draait door en Pauw & Witteman. Nog iets er bij is gewoon te veel.
pi_86463222
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
Vind ik ook. Ik denk dat het vooral slecht loopt omdat het allemaal te veel is. Veel mensen kijken al elke dag De Wereld draait door en Pauw & Witteman. Nog iets er bij is gewoon te veel.
Ik vind juist dat je het totaal niet kan vergelijken met DWDD of Pauw en Witteman! Dat zijn echte praatprogramma's en dat vind ik dit echt niet. Ik vind het meer een actualiteitenversie van Holland Sport!!! En nogmaals...erg leuk om naar te kijken!

Wat ik vermoed is dat veel mensen gewoon niet weten wat het is en door de grote concurrentie op dat tijdstip ook niet langs zappen! Ik vind de naam ook erg slecht!

Ik heb overigens binnen mijn vrienden/kennissenkring nog niemand gehoord die had gekeken en het slecht vond!
pi_86468112
Ik zeg ook niet dat je het daarmee kunt vergelijken en dat vind ik ook niet. Je kunt DWDD en P&W ook niet met elkaar vergelijken, maar het zijn programma's waar dagelijks een beetje dezelfde mensen naar kijken die ook naar MDWDV zouden kunnen kijken, maar dan is het net teveel. Dat geldt tenminste voor mij en een aantal mensen die ik er over gesproken heb.

Verder vind ik het ook een leuk programma. Ik snap alle kritiek niet zo.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:08:43 #188
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_86472701
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, dat is een typisch Telegraafstukje.

Dan kunnen de mensen die toch al een hekel aan Paul de Leeuw hebben en 10 jaar lang knarsentandend zijn succes hebben aangezien weer lekker gaan trappen.
Kunnen ze voor de 100e keer de salarisdiscussie voeren, en voor de 200e keer roepen dat Nederland al jaren Paul de Leeuw moe is.
Paul de Leeuw heeft toch lang geleden geroepen dat hij een 'speciale' entertainer is en dat hij daarom een riant salaris verdient? De Telegraaf heeft een stok gevonden om hem nog verder te verminken...

quote:
Ik vind het interessanter te lezen of er inhoudelijke aanpassingen zijn ingevoerd om hogere kijkcijfers te halen, of dat de formule (subtiel) wordt aangepast. Kortom: of het programma verbetert.
Dat is het pijnpunt van de nieuwste formats van Paul de Leeuw. Zijn zaterdagavondshows op Nederland 1 scoorden als een tierelier, maar bij de minste en geringste kijkcijferdaling schenkt hij de wijn over van een nieuwe naar een oude fles, mixt het wat en verkoopt het onder een nieuwe naam.

quote:
Ik kan hier niet zoveel over zeggen, omdat ik na week 1 alleen nog maar af en toe ben langsgezapt.
Maar het viel me wel op dat het begin, waarbij ze de rankingen bespreken was ingekort, en dat er een tekstbalk liep tijdens het zingen (om wegzappen te voorkomen, want dan ga je die balk lezen).

En ik vraag me af of het programma mag blijven als er dagelijks 300.000 - 400.000 mensen naar kijken, en er geen stijging ontstaat.
Als je het van de buis haalt moet er iets anders voor in de plaats komen, en 2200 uur is wel een lastig tijdstip.
De doordeweekse avond om 22:00 is inderdaad vergeven aan Nederland 1, 2 en RTL4. Het enige wat je kunt hopen is dat je programma net onder de top-3 scoort, met een beetje mazzel zelfs in de top-3.
pi_86516289
~:)
You dream it, I live it.
pi_86517354
ze mogen geen reclame meer maken voor safari :D
You dream it, I live it.
pi_86517898
Erg goede aflevering vanavond! _O_ Sowieso, Irene O+ Neemt ook direct het hele interview over _O_
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_86517945
Wat kwam Irene doen? Nieuw programma ofzo? Heb het maar half kunnen volgen.
pi_86518137
Leuke aflevering inderdaad! :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:46:14 #195
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86527180
Het was inderdaad leuk gisteren :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86544711
http://www.mediacourant.nl/?p=82933

quote:
Irene Moors leeft mee met Paul de Leeuw
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 13:10

Irene Moors leeft mee met tv-collega Paul de Leeuw. De RTL-presentatrice vindt het naar dat de VARA-coryfee zoveel negatieve publiciteit over zich heen krijgt, liet ze hem donderdag weten in zijn Madiwodovrijdagshow. “Ik was hier even backstage en het leek wel of jullie naar de slachtbank moesten. Jullie liepen er echt bij alsof jullie down waren. Met alle berichtgeving en negativiteit over de kijkcijfers, denk ik toch: ‘Daar zit je maar weer’. Je hebt gewoon leed nu“, aldus Moors tegen De Leeuw.

De media pakt de laatste tijd groots uit met verhalen over de lage kijkcijfers van De Leeuws Madiwodovrijdagshow. “Het irriteert me dat er een negatieve tendens is. Dan staat er in de krant dat het niet goed gaat en zo groot ook. Het is een soort hetze en alsof het hele volk dat maar moet aannemen. Ik vind dat raar“, zegt Moors.

De Leeuw zelf zegt dat het best goed gaat. “Ik voel het een beetje als het jaar nul dat je helemaal opnieuw moet beginnen“, zegt hij. Zijn sidekick Filemon Wesselink: “Voor mij is 300 duizend kijkers ook best veel. We gaan langzaam opbouwen. Ik maak me nergens zorgen over.”
Paul ;(.

Dat De Leeuw zich hier zo druk over maakt :').
  † In Memoriam † vrijdag 17 september 2010 @ 18:33:37 #197
128220 Peter6000
pi_86545438
Dat van het jaar nul, en alles moeten opbouwen klopt natuurlijk niet.
Dat was in 1990 zo, toen het begon met de Schreeuw van de Leeuw, in de luwte op de late avond.
Nu is het 2010, 20 jaar televisie maken later.

Alhoewel: hij beweert dat het zo voelt. Op zich mag hij het zo beleven, maar echt reëel lijkt me het niet.

Dat van die hetze van de Telegraaf klopt mi wel.
Zo las ik gisteren het volgende bericht: http://www.telegraaf.nl/p(...)_Leeuw__.html?p=15,1
Dat is toch juist een meevaller: de hoofdrolspelers van Oh Oh Cherso komen volgende week langs!

Zou dat 'erbij lopen alsof jullie down waren' een juiste observatie van mevrouw Irene Moors zijn?

Een 'fuck you all, wij gaan gewoon lekkere tv maken, en desnoods strijdend ten onder'-sfeer lijkt me veel beter.

Maar waar bemoei ik me eigenlijk mee? :')
Ik kijk er niet eens naar. :')
pi_86553896
Ik vind het best een leuk programma, jammer van de kijkcijfers. :)
pi_86553946
zelfs cor bakker zijn timing was beter dan deze dj :N
You dream it, I live it.
pi_86555122
irritant wijf die aaf
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')