Humberto heeft een mooi borstkas zo op de foto te zienquote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef henkde_j het volgende:
Humberto. Wat een topvent is dat toch
Paul is sociaal linksconservatief en economisch rechtsconservatief.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef Meddo het volgende:
Links gelul altijd van paul![]()
gelukkig zo weer pownews
Dit dus. PVV aan de macht, mijn kindertjes het land uit boehoequote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef Meddo het volgende:
Links gelul altijd van paul![]()
gelukkig zo weer pownews
Wat een ommekeer plots.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef Karzai het volgende:
Filemon was briljant en Paul was geniaal deze keer
Ik ben altijd voor de underdogquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een ommekeer plots.
Zal maandag weer eens kijken.
Klopt klinkt niet slecht met Ellen ten Dammequote:
De vraag is of Paul de Leeuw ook inziet dat hij niets meer kan rapen. Blijkbaar zijn de beschouwingen en betogen in allerlei dagbladen aan zijn dovemansoren gericht.quote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef voice-over het volgende:
Paul de Leeuw heeft maandag de voor pagina van De Telegraaf gehaald met recente kijkcijfers van door hem gepresenteerde of geproduceerde tv-producties. ‘Paul de Leeuw trekt weinig bekijks op tv’, kopt de krant. Volgens het dagblad scoren zijn dagelijkse talkshow ‘De Madiwodovrijdagshow’ en zijn productie De Zaterdagavondshow met Marc-Marie en Beau teleurstellende cijfers. “Eerder trokken zijn producties De Tafel van Vijf, Waar is Elvis?! en Top of Flop al minder kijkers dan verwacht“, aldus de Telegraaf.
Why am i not surprised?
Paul de Leeuw is alleen nog “leuk” voor Andere Tijden. Anno 2010 zitten er weinig mensen op zijn platte, belegen humor te wachten. Laat staan op zijn uitgekauwde “nieuwe” formats. En als ie bij Madame Tussaud staat: omsmelten die hap: Only God Knows We Need The Wax.
Paul de Leeuw zit op een doodlopend spoor. Nog even en wij zijn verlost van die zelfingenomen homo.
Dat ook nog idd.quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef Remzz het volgende:
Klopt klinkt niet slecht met Ellen ten Damme
Klopt helemaal mee eens... Een programma als Nu we er toch zijn pas prima bij hemquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef Remzz het volgende:
Ik blijf erbij dat dit echt niets is voor Erben Wennemars. Ten eerste krijgt hij de ruimte niet van Paul de Leeuw maar hij past ook helemaal niet in een studioprogramma, hij moet gewoon filmpjes op de straat gaan maken.
Ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat er een vrouw bij moet als co presentator, Kelly ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een fatsoenlijke man, die Paul de Leeuw.quote:"Het is allemaal te makkelijk: Paul legt een biefstuk op zijn hoofd, net als Lady Gaga heeft gedaan. Is er nu niemand in het productieteam die De Leeuw wat tegengas kan geven door te zeggen dat dit té flauw is om er drie hele minuten uitzendtijd aan te besteden?", aldus de tv-recensent over de laatste uitzending.
Peereboom Voller: "Ook als er een mevrouw langskomt met een egeltje, omdat het met dit diertje niet goed gaat in ons land, zit het egeltje al snel op het hoofd van de presentator. En even later in zijn hemd. De mevrouw doet vrolijk mee, maar haar blik verraadt dat ze wenst dat ze er nooit aan was begonnen."
Ik vind juist dat je het totaal niet kan vergelijken met DWDD of Pauw en Witteman! Dat zijn echte praatprogramma's en dat vind ik dit echt niet. Ik vind het meer een actualiteitenversie van Holland Sport!!! En nogmaals...erg leuk om naar te kijken!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
Vind ik ook. Ik denk dat het vooral slecht loopt omdat het allemaal te veel is. Veel mensen kijken al elke dag De Wereld draait door en Pauw & Witteman. Nog iets er bij is gewoon te veel.
Paul de Leeuw heeft toch lang geleden geroepen dat hij een 'speciale' entertainer is en dat hij daarom een riant salaris verdient? De Telegraaf heeft een stok gevonden om hem nog verder te verminken...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, dat is een typisch Telegraafstukje.
Dan kunnen de mensen die toch al een hekel aan Paul de Leeuw hebben en 10 jaar lang knarsentandend zijn succes hebben aangezien weer lekker gaan trappen.
Kunnen ze voor de 100e keer de salarisdiscussie voeren, en voor de 200e keer roepen dat Nederland al jaren Paul de Leeuw moe is.
Dat is het pijnpunt van de nieuwste formats van Paul de Leeuw. Zijn zaterdagavondshows op Nederland 1 scoorden als een tierelier, maar bij de minste en geringste kijkcijferdaling schenkt hij de wijn over van een nieuwe naar een oude fles, mixt het wat en verkoopt het onder een nieuwe naam.quote:Ik vind het interessanter te lezen of er inhoudelijke aanpassingen zijn ingevoerd om hogere kijkcijfers te halen, of dat de formule (subtiel) wordt aangepast. Kortom: of het programma verbetert.
De doordeweekse avond om 22:00 is inderdaad vergeven aan Nederland 1, 2 en RTL4. Het enige wat je kunt hopen is dat je programma net onder de top-3 scoort, met een beetje mazzel zelfs in de top-3.quote:Ik kan hier niet zoveel over zeggen, omdat ik na week 1 alleen nog maar af en toe ben langsgezapt.
Maar het viel me wel op dat het begin, waarbij ze de rankingen bespreken was ingekort, en dat er een tekstbalk liep tijdens het zingen (om wegzappen te voorkomen, want dan ga je die balk lezen).
En ik vraag me af of het programma mag blijven als er dagelijks 300.000 - 400.000 mensen naar kijken, en er geen stijging ontstaat.
Als je het van de buis haalt moet er iets anders voor in de plaats komen, en 2200 uur is wel een lastig tijdstip.
Paulquote:Irene Moors leeft mee met Paul de Leeuw
Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 om 13:10
Irene Moors leeft mee met tv-collega Paul de Leeuw. De RTL-presentatrice vindt het naar dat de VARA-coryfee zoveel negatieve publiciteit over zich heen krijgt, liet ze hem donderdag weten in zijn Madiwodovrijdagshow. “Ik was hier even backstage en het leek wel of jullie naar de slachtbank moesten. Jullie liepen er echt bij alsof jullie down waren. Met alle berichtgeving en negativiteit over de kijkcijfers, denk ik toch: ‘Daar zit je maar weer’. Je hebt gewoon leed nu“, aldus Moors tegen De Leeuw.
De media pakt de laatste tijd groots uit met verhalen over de lage kijkcijfers van De Leeuws Madiwodovrijdagshow. “Het irriteert me dat er een negatieve tendens is. Dan staat er in de krant dat het niet goed gaat en zo groot ook. Het is een soort hetze en alsof het hele volk dat maar moet aannemen. Ik vind dat raar“, zegt Moors.
De Leeuw zelf zegt dat het best goed gaat. “Ik voel het een beetje als het jaar nul dat je helemaal opnieuw moet beginnen“, zegt hij. Zijn sidekick Filemon Wesselink: “Voor mij is 300 duizend kijkers ook best veel. We gaan langzaam opbouwen. Ik maak me nergens zorgen over.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |