maar er was gisteren ook voetbal...quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef Arcee het volgende:
269.000 kijkers slechts gisteren.
Dit programma wordt geen blijvertje. Paar weekjes nog en het verdwijnt het weer van de buis.
Ja en vanavond hond vermist op animal planetquote:Op woensdag 8 september 2010 14:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar er was gisteren ook voetbal...
Als dat programma ooit onder de 200k kijkers komt, verwacht ik vier kratten Schultenbräu.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:52 schreef Arcee het volgende:
269.000 kijkers slechts gisteren.
Dit programma wordt geen blijvertje. Paar weekjes nog en het verdwijnt het weer van de buis.
En hij is bi dus van ons allemaalquote:
Al had ze goud haar... het blijft een slechtzingende over het paard getilde verzuurde kut!quote:
Zei ik ook tegen mezelf Filemon zit voor jokerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef Karzai het volgende:
ik zei het toch, arme Fillemon zit voor Jan lul.
Hij kan niet tegen Paul, zijn patron, op
Sanne Hans, Hugo Borst en Jan Mulder moeten echt een praatprogramma proberen. Kijken van wie de zuurgraad het hoogste wordt...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al had ze goud haar... het blijft een slechtzingende over het paard getilde verzuurde kut!
Dat vind ik echt niet, da's een soort spelletje dat ze spelen. Ze doen dat heel goed. Filemon is een held in dit programma! Met dat dansen ook, geweldig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen mezelf Filemon zit voor joker
Ik kijk niet elke avond..Maar dat deed Filemon leuk dat dansen.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:19 schreef bloodymary het volgende:
Dat vind ik echt niet, da's een soort spelletje dat ze spelen. Ze doen dat heel goed. Filemon is een held in dit programma! Met dat dansen ook, geweldig.
quote:
372.000 kijkers woensdag.quote:
Ik vond het gisteren wel leuk.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Dat is alweer iets beter, ben benieuwd of het zal overleven.
Ja ik vond het gisteren wel leuk! Ondanks dat ik deze week voor het eerst gekeken hebt..Ja, vorige week heb ik wel gekeken op i-net en 2x op tv..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:12 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het gisteren wel leuk.Gezien vanaf Dominique van der Heyde.
Beetje jammer jaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Wie is dit mens en waarom schreeuwt ze zo?
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef marcodej het volgende:
Nou, dat wordt een armoedige opkomst morgen met zo'n uithangbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |