bronquote:Kijkcijferhoogtepunt voor Madiwodovrijdagshow
De Madiwodovrijdagshow van Paul de Leeuw heeft woensdag het op één na hoogste aantal kijkers in haar bestaan behaald. De achttiende aflevering werd door 570.000 kijkers (madl: 9.8%) beke- ken en behaalde daarmee de negentien- de plaats in de dagelijkse kijkcijfer top 15. De best bekeken aflevering tot nu toe was de eerste aflevering op maandag 30 augustus. Daar keken 707 duizend mensen naar.
De Madiwodovrijdagshow kampt sinds de start met lage kijkcijfers. De eerste aflevering wist weliswaar veel kijkers te boeien, maar daarna zakten de kijkcijfers snel in, tot een dieptepunt van 166 duizend kijkers afgelopen vrijdag. Tot nu toe kwam De Leeuw alleen met de eerste en tweede aflevering over het door hem gewenste aantal van 500 duizend kijkers heen. Nu is die grens voor de derde keer gepasseerd.
Top! 't Komt nog wel goed met dit programmaquote:
Dat vreest ik ook dat het met die lui te maken heeft.Dat Paul nu meer kijkers heeft.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
Top! 't Komt nog wel goed met dit programmaMaargoed, aan de andere kant is de kans groot dat deze stijging is ontstaan door de cast van oh oh Cherso
In iedergeval wordt het programma per aflevering beter.
Dat vond ik ook al heeeeeel apart...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef Stranger het volgende:
Best knap, een 19e plek in de top 15.
En terechtquote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef henkde_j het volgende:
Whehe, Wennemars met z'n dikke haat tegen dikkertjes
Laatst ging ie ook al zo tekeer tegen Paul met zijn 6 onderkinnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef henkde_j het volgende:
Whehe, Wennemars met z'n dikke haat tegen dikkertjes
Ja iddquote:Op donderdag 23 september 2010 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond was documaker Michiel van Erp..leuke vent
En dat zegt iemand die zelf vaak genoeg van de baan is geredenquote:
Hij heeft wel gelijk als het gaat om minder regels en meer strijden.quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zelf vaak genoeg van de baan is gereden
Erben moet gewoon een item in een sportprogramma (bijv. Holland Sport) hebben. Paul lijkt niet geïnteresseerd in zijn sportitems en het publiek reageert ook lauwtjes, terwijl hij zelf heel enthousiast is.quote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Met Filemon is het wel iets leuker dan met Erben.
Ik vind dat Paul Filemon erg voortrekt tegen over Erben..Je merk aan Paul dat hij beter met Filemon kan vinden als met Erben. Vind ik dús!quote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Met Filemon is het wel iets leuker dan met Erben.
Vinnik niet erg...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
Erben kapt ermee trouwens.
Bron: 3FM.
Dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef Injetta het volgende:
Toch vind ik het wel leuk.. Alleen.. ik zou er niks anders voor laten. Ik kijk alleen als er niks anders is. Het voegt niet veel toe op de een of andere manier.
Het heeft geen nieuwswaarde en het is ook niet zo amusant dat je het niet wil missen.
Zo toe maar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Zojuist op uitzendinggemist gekeken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |