quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werk ook weleens aan techniek, maar solotjes leren vind ik wel het leukste natuurlijk, en akkoorden offcourse!
Laatste akkoorden schema was dat van baby van Justin B**ber
Vergetenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef BoerBert het volgende:
Braddie, waarom opende je nou geen nieuw topic
Welke online lessen gebruik je?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:09 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, klinkt ook niet heel moeilijk, die ga ik misschien ook wel proberen. Heb alleen helaas niet zo'n goede gitaar en amp. Werk je trouwens ook weleens aan techniek of ben je echt alleen korte solo's aan het instuderen?
Ik volg nu van die online lessen en dan wordt er toch wel vooral op akkoorden en techniek gefocust niet echt op zulke dingen. Ik denk dat je wel moet uitkijken dat je niet verkeerde dingen aanleert, zodat je later meer moeite hebt met ingewikkelde nummers.
Ah! Vers studiemateriaalquote:
Justin Guitar, was er eerst niet zo weg van, maar uiteindelijk vind ik het toch wel goede lessen. Het enige jammere vind ik de nummers bij de verschillende 'stages'. Ik ken er weinig van, tot nu toe maar een paar van gedaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Welke online lessen gebruik je?
Ik heb er net even naar gekeken, en ziet er eigenlijk best aardig uit... Ook even naar de liedjes gekeken maar ik ken de meeste wel. Zitten wel goede nummers tussen.quote:Op donderdag 2 september 2010 03:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Justin Guitar, was er eerst niet zo weg van, maar uiteindelijk vind ik het toch wel goede lessen. Het enige jammere vind ik de nummers bij de verschillende 'stages'. Ik ken er weinig van, tot nu toe maar een paar van gedaan.
Het is echt een goede site. Ik heb daarvoor een stukje van een andere online cursus geprobeerd, maar die was toch minder. In het begin ging ik vrij vlot door die lessen heen, ben nu bij stage 7/8, maar ik merk dat het nu wat langzamer gaat. Erg veel om te onthouden en te oefenen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb er net even naar gekeken, en ziet er eigenlijk best aardig uit... Ook even naar de liedjes gekeken maar ik ken de meeste wel. Zitten wel goede nummers tussen.
Als ik weer terug ben van de studie zal ik er eens mee beginnen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 03:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! Vers studiemateriaal
Ook even mee aan de slag!quote:Op donderdag 2 september 2010 03:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Justin Guitar, was er eerst niet zo weg van, maar uiteindelijk vind ik het toch wel goede lessen. Het enige jammere vind ik de nummers bij de verschillende 'stages'. Ik ken er weinig van, tot nu toe maar een paar van gedaan.
Succesquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef m0ridin het volgende:
[ afbeelding ]
Yamaha Pacifica 412v
+
[ afbeelding ]
Roland Cube 30x
=
Tijd om te gaan beginnen
Je bedoeld de subtiele nuances van Mötörhead?quote:Op woensdag 8 september 2010 01:13 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik zit me alleen teveel op te geilen aan die schitterende acoustische deuntjes van mn favo artiesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |