Bij de site van Muziekmetropool. Heb hem vorige week al besteld, en ze leveren normaal binnen 48 uur. Maar ze hadden een storing ofzo gehad dus de levering duurt nu allemaal wat langer.quote:Op zondag 16 november 2008 18:39 schreef Verluste het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?
Enne hoe onthouden jullie je akkoorden? Ik speel ze per dag een keer of 2, zodat ik ze allemaal onthou.
Daar heb ik mijn gitaar ook vandaan!quote:Op zondag 16 november 2008 20:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij de site van Muziekmetropool. Heb hem vorige week al besteld, en ze leveren normaal binnen 48 uur. Maar ze hadden een storing ofzo gehad dus de levering duurt nu allemaal wat langer.
Want?quote:Op zondag 16 november 2008 21:38 schreef starla het volgende:
Mooie gitaar, ik ben alleen niet zo'n telecaster fan.
Daar hebben we het in het vorige topic ook al over gehadquote:Op maandag 17 november 2008 17:49 schreef M4a1 het volgende:
Begin nu toch wel langzaam echt vooruitgang in mijn spel te merken. Liedjes die ik vroeger probeerde waarvan ik dacht "dat is fysiek onmogelijk" draai ik nu amper m'n hand voor om. Leuk om te zien, maar het is leuker om constant een beetje de uitdaging op te zoeken.
In dit geval ben ik bezig met een nummer dat redelijk lastig is met timing: de soundtrack van Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
Redelijk tricky, maar goed te doen na wat oefenen denk ik. Tabs staan in de sidecomment.
oeps, sorry heb de laatste paar pagina's van het vorige topic niet gelezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Daar hebben we het in het vorige topic ook al over gehad
Hoe lang speel je al?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef M4a1 het volgende:
[..]
oeps, sorry heb de laatste paar pagina's van het vorige topic niet gelezen![]()
Zal nog wel even teruglezen dan.
Waar ken ik die tune toch van? Reclame ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 17:49 schreef M4a1 het volgende:
Begin nu toch wel langzaam echt vooruitgang in mijn spel te merken. Liedjes die ik vroeger probeerde waarvan ik dacht "dat is fysiek onmogelijk" draai ik nu amper m'n hand voor om. Leuk om te zien, maar het is leuker om constant een beetje de uitdaging op te zoeken.
In dit geval ben ik bezig met een nummer dat redelijk lastig is met timing: de soundtrack van Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
Redelijk tricky, maar goed te doen na wat oefenen denk ik. Tabs staan in de sidecomment.
Kan uit twee films komen: Amelie of Good bye, Lenin! volgens mij. Uit een Reclame weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:04 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Waar ken ik die tune toch van? Reclame ofzo?
Ik speel nu... een maandje of 7,sinds maart/april zoiets.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al?
En hoe vaak speel je?
En heb je les?
Ben je allicht in de war met deze?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:04 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Waar ken ik die tune toch van? Reclame ofzo?
Heerlijke gitaar! Ik ben zelf met een zelfbouw variant bezig en die is bijna klaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
My new love, besteld en wel.
Hetzelfde wat die andere cijfertjes ook betekenen: de fret.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mag ik wat vragen? Wat betekent de 6 in onderstaande tab? Het is de tab voor This is the life van Amy McDonald....Voor de volledigheid: ik ben newbie
Define chords:
Chord e a d g b e
----- - - - - - -
A 0 0 2 2 2 0
C#m x 4 3 3 2 4
E 0 2 2 1 0 0
G#(?) x 6 6 5 4 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |