Terugvindpick!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef Bakakame het volgende:
Terugvindplectrum!
Hang het maar weer aan de grote klokquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef Jordy-B het volgende:
In het vorige topic werd Deansensitized erop betrapt dat hij helemaal geen normale akkoorden speelt.
Game on!
Nou ja, betrapt... dat was al wel redelijk bekend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef Jordy-B het volgende:
In het vorige topic werd Deansensitized erop betrapt dat hij helemaal geen normale akkoorden speelt.
Game on!
quote:At the start of a brand new year, a brand new model, Brian May guitars is proud to announce the arrival of The Super.
The Super is a meticulously crafted version of the orignal Red Special, hand crafted in Japan.
This guitar cames complete with a certificate of authentification, numbered and signed by Brian May personally.
Limited to production of no more than 100 instruments per year worldwide, the guitar is available exclusively through Brian May guitars at House Music for a Retail price of £2,495.00 including V.A.T
da's een hele dikke drieduizend euro.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:25 schreef qu63 het volgende:
Als ik genoeg geld had, had ik deze gekocht
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar helaas, dat geld heb ik niet
Leer eerst gitaar spelen, dan heb je er veel meer plezier van.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:16 schreef Gerbilking het volgende:
Welke nummers zijn makkelijk te spelen voor een gelegenheidsbandje? Er is natuurlijk Smells Like Teen Spirit en Seven Nation Army, maar is er nog wat anders iets originelers wat lekker te spelen is en lekker klinkt?
Ikzelf heb een (klein) beetje ervaring met de gitaar, en we hebben een behoorlijk ervaren muzikant erbij, en we gaan een standaard-indiebandje vormen, dus een of twee gitaren, een bas en een drummer. Maar ga maar uit van het laagste niveau.
Wat voor een snaren zitten daar op? Ze lijken niet omwonden maar gewoon uit een stukquote:Op zondag 27 januari 2008 11:25 schreef qu63 het volgende:
Als ik genoeg geld had, had ik deze gekocht
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar helaas, dat geld heb ik niet
Brian May Custom Gauge Guitar Stringsquote:Op maandag 28 januari 2008 20:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat voor een snaren zitten daar op? Ze lijken niet omwonden maar gewoon uit een stuk
Mijn gitaar lijkt er ook niet helemaal op neequote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef Jordy-B het volgende:
Het is gewoon een slecht genomen foto, volgens mij...
Brian May gebruikt Optima Gold-snaren... In Nederland kan je ze bestellen bij www.lordofthestrings.nl wat sowieso de beste plaats is om snaren te kopen. Bijzonder lage prijzen en je hebt de snaren (mits voorradig en besteld op werkdagen) de volgende dag in huis.
Een gewoon setje Optima gold kost ¤8,75... de BM Custom Gauge kost ¤8,95.
De snaren zijn voorzien van een laagje 24 karaats goud. Dit geeft ze een iets ander geluid en zorgt ervoor dat ze lang meegaan. Ze zijn wel wat stug als je bijvoorbeeld slinky gewend bent.
De BM super heeft wel de correcte brug, met de knife-edge tremolo en de roller-zadeltjes...
Bij de normale Brian May-gitaar hebben ze een gewone tremolobrug gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |