das het voordeel van een topic openenquote:
Doe mij zo'n ding!quote:
10xniks blijft niksquote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Deansensitized het volgende:
Doe mij eerst deze maar
[ afbeelding ]
Lijkt een Epiphone, maar waarom mail je ze niet gewoon even?quote:Op maandag 7 april 2008 16:21 schreef GoodGawd het volgende:
http://www.vanvlietmuziek(...)tID/116/Default.aspx
@ tekst die er bij staat. Is het nou een Tokai of een Epiphone? Of snap ik iets niet.
Ja ze waren foutquote:Op maandag 7 april 2008 17:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lijkt een Epiphone, maar waarom mail je ze niet gewoon even?
ik pak meestal mn electrische, maar af en toe akoustisch. Maar ik les niet, en kan het ook niet, dus aan mijn antwoord heb je niet veelquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn jullie allemaal akoustisch bezig?
Ik wel, maar volgens mij wel in de minderheid hierquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn jullie allemaal akoustisch bezig?
Tof liedje is dat hequote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben bezig met Norwegian Wood, erg leuk als ik 'm eenmaal vloeiend kan
Nu nog iemand met een sitar vindenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tof liedje is dat he.
* NanKing gaat die ook maar eens leren.
Ik speel vaker electrisch dan akoustisch overigens.
Ik heb weleens serieus overwogen om een sitar te kopenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu nog iemand met een sitar vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |