das het voordeel van een topic openenquote:
Doe mij zo'n ding!quote:
10xniks blijft niksquote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Deansensitized het volgende:
Doe mij eerst deze maar
[ afbeelding ]
Lijkt een Epiphone, maar waarom mail je ze niet gewoon even?quote:Op maandag 7 april 2008 16:21 schreef GoodGawd het volgende:
http://www.vanvlietmuziek(...)tID/116/Default.aspx
@ tekst die er bij staat. Is het nou een Tokai of een Epiphone? Of snap ik iets niet.
Ja ze waren foutquote:Op maandag 7 april 2008 17:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lijkt een Epiphone, maar waarom mail je ze niet gewoon even?
ik pak meestal mn electrische, maar af en toe akoustisch. Maar ik les niet, en kan het ook niet, dus aan mijn antwoord heb je niet veelquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn jullie allemaal akoustisch bezig?
Ik wel, maar volgens mij wel in de minderheid hierquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn jullie allemaal akoustisch bezig?
Tof liedje is dat hequote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben bezig met Norwegian Wood, erg leuk als ik 'm eenmaal vloeiend kan
Nu nog iemand met een sitar vindenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tof liedje is dat he.
* NanKing gaat die ook maar eens leren.
Ik speel vaker electrisch dan akoustisch overigens.
Ik heb weleens serieus overwogen om een sitar te kopenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu nog iemand met een sitar vinden
Ik wil een banjoquote:Op donderdag 10 april 2008 10:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb weleens serieus overwogen om een sitar te kopen![]()
.
Maar ik vind alle snaarinstrumenten wel leuk, ik wil ook zeker nog een ukelele hebben.
Ja!quote:
Ik moest even zoeken wat 't was. Ik heb ze weleens zien staan, en vind ze er altijd mooi uitzien.quote:
Ik dacht dat 't best opvallend gedaan wasquote:Op donderdag 10 april 2008 10:49 schreef NanKing het volgende:
Ja!.
Je nick + icoontje dringen nu pas tot me door, Dylan![]()
Ik heb een tijdje geleden ook een bottleneck/slide gehaald, maar ik krijg er ook nog bar weinig moois uit. In andere tunings lukt t nog wel om een beetje heen en weer te sliden zonder dat het heel erg slecht klinkt, maar ik moet daar maar eens even een goede les voor zoekenquote:Geweldig idd .
Ik heb weleens geprobeerd te spelen met een bottleneck, maar dat werd kattengejank dus heb 't maar opgegeven .
Op cd klinkt het wel anders, minder schreeuwerig en houdt ie zn gitaar rustigquote:
Reptilia heb je zeker al geprobeerd?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef Mistaken het volgende:
Om hier nog maar even wat leven in te blazen!![]()
Heeft er iemand nog een leuk liedje om te leren?
Ik ben even creativiteitloos!![]()
Waar houd ik van: Veel Britse bands, Strokes, Foo Fighters en nog wat..
Heb je in ieder geval een indicatie!
Wonderwall (wel capo voor nodig).quote:Op woensdag 16 april 2008 22:39 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ik heb onlangs een gitaar gekregen voor mijn verjaardag, wat zijn toffe nummers voor een beginner?
(Ik heb overigens pretty fly for a white guy en de angry video nerd theme song redelijk onder de knie, lang leve de powerchords!)
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Reptilia heb je zeker al geprobeerd?
Waarom heb je een capo nodig om wonderwall te spelenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wonderwall (wel capo voor nodig).
Ongeveer alles van Green Day.
The Hives meesten zijn ook wel goed te doen.
En Smells Like Teen Spirit natuurlijk.
Tja, hoeft opzich niet echt. Maar ik speelde hem altijd met capo en dat vond ik beter klinken. Staat ook met capo in de meeste tabs dacht ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je een capo nodig om wonderwall te spelen?
Jep maargoed het hoeft dus niet. Heb hem vaak genoeg zonder gespeeld en dat klonk ook goed. Maar als je meespeelt met het nummer klinkt met capo beter.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:36 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, hoeft opzich niet echt. Maar ik speelde hem altijd met capo en dat vond ik beter klinken. Staat ook met capo in de meeste tabs dacht ik.
Volgens mij speelt Oasis het nummer ook origineel met capo... :Squote:Op donderdag 17 april 2008 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jep maargoed het hoeft dus niet. Heb hem vaak genoeg zonder gespeeld en dat klonk ook goed. Maar als je meespeelt met het nummer klinkt met capo beter.
Ja, dus?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Oasis het nummer ook origineel met capo... :S
Op die manier heb je dus nooit een capo nodig? Als je een nummer wil naspelen en even dat gevoel wil krijgen van 'Hey ja, zo klinkt 'ie echt!' dan is het wel zo leuk om in de juiste key te spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |