Aah okequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee bijvoorbeeld Als je de G Majeur Toonladder hebt dan is G 1 A2 B3 C4 etc.
Als ik voor mezelf mag spreken:quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er al iemand toe aan solo's?
Het klinkt indrukwekkender dan het is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf mag spreken:![]()
Nee dus
Allang.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee joh niks aan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hehe wauw.quote:
Jij krijgt les van Eelco Gelling?????quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
En eens per 6 weken 80 minuten les van de gitarist van cuby and the blizzards.
Nee. Erwin Java die is al gitarist sinds 1986.quote:Op maandag 7 december 2009 11:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij krijgt les van Eelco Gelling?????
Ja, dat dacht ik wel. Maar Eelco Gelling is nog steeds DE gitarist van Cubyquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee. Erwin Java die is al gitarist sinds 1986.Eelco Gelling zit al iets van 30 jaar niet meer bij Cuby hoor.
Allemaal? Nooit. Genoeg om mee te spelen? 8 maanden.quote:Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef Soulwax_ het volgende:
Wat ik mij afvroeg, hoe lang ben je er mee bezig voordat je bijvoorbeeld de barré-akkoorden enigszins onder de knie hebt?
Na 2 jaar.quote:En wanneer begonnen jullie aan solo's?
Pearl Jam/ Mark Seymour: Throw your arms (voor de barré akkoorden)quote:
En wat is de beste manier om te beginnen? Gewoon met simpele nummers beginnen? Hebben jullie wellicht nog wat tips voor nummers om mee te beginnen?
1 2 3 4 5 6 | B|--3------3----2-------2---3---2p0--------------------------------------------------| G|------2------------2------0----------2------2-----------------------------------| D|--0----------------------------------0---0----------------------------------| A|--------------0------------------------------------------------------------| E|--------------------------3----------2------------------------------------| |
1 2 3 4 5 6 | B|-------3------------3------------3-------2----2----------------------------| G|---4-------2---4--------2---4------------2----0-----------------------------------| D|---0-----------0------------0------------2----2-----------------------| A|-----------------------------------------0----0-----------------------| E|---0-----------2------------3----------------------------------------------| |
Heb hem voor je ingespeeldquote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef starla het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Jeuj, ik heb een kerstnummer 'gecomponeerd'![]()
![]()
Het is in driekwartsmaat (duh!)..voor diegene die onder het genot van een gluhwein de sfeer erin wil
krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |