quote:Voor modeljaar 1963 presenteert Chevrolet in 1962 de tweede generatie van de Corvette, de Corvette Sting Ray (C2). De verse Vette heeft een nieuw uiterlijk gekregen, met een lagere neus en klapkoplampen, geïnspireerd op de uit 1959 stammende Chevrolet Sting Ray racer. GM-designchef Bill Mitchell en zijn assistent Larry Shinoda tekenen voor de vormgeving. Net als bij de voorganger is de carrosserie van glasfiber, om gewicht te besparen. Bijzonder voor een Amerikaanse auto is de onafhankelijke achterwielophanging.
De klant heeft bij de introductie keuze uit een hele reeks V8-motoren van 5,4 liter. Het meest spectaculair is echter de in 1966 geïntroduceerde 427-uitvoering, met een 7-liter V8 die 425 pk levert. Daarmee sprint de Sting Ray in ongeveer 5 seconden naar de 100 km/h. De topsnelheid ligt op 245 km/h. De Sting Ray is ook als fraaie coupé leverbaar, met zogenaamd ‘split window’, waarbij de daklijn eindigt in een punt. Vanaf 1965 hebben de Corvettes standaard schijfremmen rondom. In 1968 volgt de derde generatie (C3), die bekend wordt onder de bijnaam ‘Coca Cola bottle’, vanwege de voluptueuze, getailleerde flanken. Van de C2 zijn dan 117.964 exemplaren van de band gerold (waarvan 45.546 coupés).
quote:Technische gegevens Chevrolet Corvette C2
Type 427 coupé
Bouwjaren 1966-1967
Bouwwijze 8 cil., V
Cilinderinhoud 6999 cc
Brandstof benzine
Aandrijving achter
Vermogen 425 pk
Koppel -
Lengte 445 cm
Breedte 177 cm
Hoogte 126 cm
Wielbasis 249 cm
Massa 1463 kg
Topsnelheid 245 km/h
Acceleratie 5 s
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
FUUUUUUUUquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
trut
[OUD SC] met 1463 prachtige kindjes O+
quote:
ja, daarom is het zo jammer at ie dicht is, was zo mooi geweest eenpaar hysterische ouders in de SC te hebben zo van "mijn mooie trui waarom post je diequote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef Anne het volgende:
Nu komen er OUDers hier kijken waarschijnlijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, daarom is het zo jammer at ie dicht is, was zo mooi geweest eenpaar hysterische ouders in de SC te hebben zo van "mijn mooie trui waarom post je die![]()
![]()
![]()
Bobje heeft van de stress op zijn slabbetje gescheten en zijn luier volgekotst
"
*doet handen voor oogjes Anne*quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:49 schreef Anne het volgende:
En ook geen koetsiewoetsiej lievvvvvv moooooooi aaaaaahhhh hieeeeehhhhh-gebrabbel.
ik zat om 9 uur aan de broodjes hamburgerquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
Ik moest eigenlijk nog wat eten, maar ik heb spontaan geen honger meer.
Is goed voor de lijn![]()
![]()
.
Pffquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat om 9 uur aan de broodjes hamburgermaar toen was ik ook al 4,5 uur uit bed
Dat zou voor het eerst zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb jij misschien iets zinnigs te zeggen? Of iets leuks? Of iets grappigs?
ik ben momenteel 22 uur wakkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
PffIk moet echt even niet aan eten denken nu. Ben nog niet wakker eigenlijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat om 9 uur aan de broodjes hamburgermaar toen was ik ook al 4,5 uur uit bed
Bullshit dusquote:
Dus het is droogquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn
Het is goed knutselweer, zometeen maar eens een dak op mijn houthokkie maken
*stilquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
trut
[OUD SC] met 1463 prachtige kindjes O+
in Utrecht kwam het daarnet nog bakken uit de lucht vallen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus het is droog?! Isse goeeeeeeed.
Sinds wanneer heeft Alex daar zeggenschap over ??quote:
En sinds wanneer heb jij dat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Alex daar zeggenschap over ??
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil bij de MR en nu moet ik een half A4tje volplempen met wie ik ben en waarom ik dat wil. Ben in staat om alleen daarom af te hakenHelp
Ik wil mezelf geen huisvrouw noemen want dat klinkt zo suf maar wat dan?Niet buitenshuis werkzaam? En waarom dan? Om mijn volle aandacht te geven aan de kinderen? Dan stoot ik straks de werkende moeders voor het hoofd en kan ik fluiten naar alle stemmen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn kind is zijn rooster ophalen en nog even (opnieuw) kennismaken met zijn mentor en zijn klas. Ik heb geen idee wanneer ie terug is, want hij had z'n mobiele telefoon niet opgeladen dus die kon niet mee. En toen ie weg was dacht ik er pas aan dat ik hem helemaal geen geld meegegeven heb voor noodgevallen. Alleen zijn buskaart en agenda en etui. En vlak voor ie wegging kreeg hij ineens een bloedneus, vlak nadat ie dus ontdekt had dat hij zijn telefoon niet had opgeladen. Komt denk ik door al dat snottersnuiven door de huisstofmijt waar hij de laatste dagen zo'n last van heeft. Lekker op zo'n stressmoment, ik kon nauwelijk kalm blijven (hoezo moeite met loslaten).
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor, debuurvrouw! Helemaal omdat al die boeken teruggesleept moeten worden. Wouters boeken kwamen per post, dat scheelt. Ik wilde Wouter trouwens ook brengen, maar m'n man zei dat dat niet zo'n goed idee was (losssslaten) en dat is ook zo. Hij kan het prima alleen (is inderdaad heel relaxt onder alles), maar ik ben de controlfreak en lijk dan zooo op m'n moeder, vreselijk.
Dus ik blijf uiterlijk (vrij) kalm, niet te bemoeierig want ik wil zo ontzettend niét op m'n moeder lijken.
Ik erger me ook er aan als ik daar leesquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
in OUD lezen werkt erg goed in de strijd tegen sex
Vooral posts als dit zijn zo verschrikkelijk.. Alsof dat kind achter fok zit ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:28 schreef Tan het volgende:
Hannah... wat ben jij een mooi meisje!!
En wat knap Evie, dat je kan staan!! Sta je al helemaal los?Elyas trekt zich wel overal op tot staan, ook met één hand, maar helemaal los nog niet hoor. Ziet er gezellig uit in de draagdoek
Die haartjes van Isabeau![]()
Mooi kapsel
Webkim, wat maak jij altijd prachtige foto's!
Dat soort mensen heeft ook een hyves profiel voor hun caviaquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral posts als dit zijn zo verschrikkelijk.. Alsof dat kind achter fok zit ofzo__!
En maken fruit van stof.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat soort mensen heeft ook een hyves profiel voor hun cavia
"Gaaf"quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een band met een vrijmetselaarslogo![]()
jouw soort muziek toch?
haar toewijding jaquote:
Maar je hebt inmiddels wel door dat het geen 'band' is hè?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haar toewijding janiet per se de muziek. alhoewel die ook goed te pruimen is, heb net ff geluisterd
En als je wel kinders hebt, ga je dan ook zo in OUD posten? Volgens mij zijn er ook ouders die normaal met hun nageslacht om kunnen gaan. Alleen zitten die waarschijnlijk, surprise, niet op FOK!.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor mij de eerstkomende 10 jaar geen kinders.. Laat ik eerst maar eens een diploma halen
Oh jee, XM is zwanger?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
En als je wel kinders hebt, ga je dan ook zo in OUD posten? Volgens mij zijn er ook ouders die normaal met hun nageslacht om kunnen gaan. Alleen zitten die waarschijnlijk, surprise, niet op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
zeikstraalquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hey, die OUD quote's hoeven van mij niet zo hoor
Als ik die bagger zóu willen lezen kijk ik dáár wel
het is muziek, klaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels wel door dat het geen 'band' is hè?
Ga voor de grap eens tussen de kindophalende ouders bij een school staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
En als je wel kinders hebt, ga je dan ook zo in OUD posten? Volgens mij zijn er ook ouders die normaal met hun nageslacht om kunnen gaan. Alleen zitten die waarschijnlijk, surprise, niet op FOK!.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
kutweer
al 2 keer al mijn spullen zeiknat geregendbij mij is het dak zonet juist van de tuinkast afgewaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
kutweer
al 2 keer al mijn spullen zeiknat geregendEindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Pleur op man, eerst ontsnappen we op het nippertje aan een OUD bagger OP, en dan ga je een zooitje van die übertrieste quote's zitten spammen, pleur op met die teringzooi, ga lekker daar baggeren als je je verveeltquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeikstraaldan mag dit niet dan mag dat niet
![]()
Denk dat ik dan weinig op Fok! zitquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Woon tegenover een basisschoolquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeikstraaldan mag dit niet dan mag dat niet
![]()
[..]
het is muziek, klaarniet zo moeilijk doen
[..]
Ga voor de grap eens tussen de kindophalende ouders bij een school staan
*paast je een hamer en een doos spijkers, dan zijn wij en de OUD users effe van je afquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij mij is het dak zonet juist van de tuinkast afgewaaid
Maar die staat nog steeds op 11!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:35 schreef invine het volgende:
Ja maar dat was met the dark night ook.. gaat wel weer droppen
STAAN??!? KNAP??!? IK KAN DAT GODVERDOMME AL 20 JAAR EN NIEMAND DIE HET KNAP VIND VAN MIJ!!!1quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral posts als dit zijn zo verschrikkelijk.. Alsof dat kind achter fok zit ofzo__!
Nee, idd, hij staat zelfs boven Full Metal Jacketquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:36 schreef invine het volgende:
Ja maar niet zoooooo goed dat die zo hoog hoort te staan
OMG nee!quote:
Het is een metalen kast, heb je een lasapparaat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*paast je een hamer en een doos spijkers, dan zijn wij en de OUD users effe van je af
Bijna heel de lijst is eigenlijk wel terecht. Paar uitzonderingen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef invine het volgende:
Gelukkig is de nr 1 van imdb wel terecht
Ik heb geen vrienden met kinders, maar de personen die zelf al vluchtig naar de dokter rennen, zullen dat bij hun kiddo's ook wel doen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
OMG nee!
Ik zie alleen een duidelijk verschil in opvoeding van jonge kinderen in mijn eigen vriendenkring: de ene is heel relaxt en nuchter, de ander rent bij ieder piepje of wat dan ook naar het bedje danwel de dokter.
Da's dan zo'n blikken ding, daar wil je niet met een lastoorts in de buurt komen, dan wordt het gaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een metalen kast, heb je een lasapparaat?
Tja, de lijst is nou eenmaal maar 250 films langquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef invine het volgende:
Jawel, maar zijn ook genoeg goede films die er niet op staan!
Het toeristenbestaan gaat niet over rozen hequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Barcaconia het volgende:
Koffie en een ontbijtje
Ik voel me nog een beetje lichtjes in mijn hoofd van gisteravond, bier. Dus nu inderdaad even koffie.
nee hij is te zwaar voor blik.. maar het is het dakleer wat is losgewaaid eigenlijk.. en ik gebruik die kast niet, staat er nog van de vorige bewoner, samen met veel andere zooi overgekochtquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's dan zo'n blikken ding, daar wil je niet met een lastoorts in de buurt komen, dan wordt het gaas
Stukkie dakbedekking erop klussen is toch niet zo'n drama ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hij is te zwaar voor blik.. maar het is het dakleer wat is losgewaaid eigenlijk.. en ik gebruik die kast niet, staat er nog van de vorige bewoner, samen met veel andere zooi overgekocht
misschien eens op laten halen door de oud ijzer boer(kan ie meteen wat autos meenemen
![]()
)
maar waarom zou ik een kast die me alleen maar in de weg staat gaan repareren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stukkie dakbedekking erop klussen is toch niet zo'n drama ?
Daar zal enige mate van correlatie zijn ja, maar sommige mensen veranderen na de bevalling in vreselijke monsters die alleen nog over hun wurm praten en iedere scheet ophemelen tot hoogst geniale uitingen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden met kinders, maar de personen die zelf al vluchtig naar de dokter rennen, zullen dat bij hun kiddo's ook wel doen ja.
Oh ja, zo ken ik er wel eentje. Maar daar mag ik hier niet over pratenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar zal enige mate van correlatie zijn ja, maar sommige mensen veranderen na de bevalling in vreselijke monsters die alleen nog over hun wurm praten en iedere scheet ophemelen tot hoogst geniale uitingen.
Waar staat dat geschreven?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Anne het volgende:
Je mag een vraag niet beantwoorden met een wedervraag.
Incrowd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, zo ken ik er wel eentje. Maar daar mag ik hier niet over praten.
Dan stamp je hem lekker platquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar waarom zou ik een kast die me alleen maar in de weg staat gaan repareren?
interessante woordkeuzequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef Anne het volgende:
Mijn panty heeft het lang volgehouden, maar nu is ie dan echt de pijp uit.
Ja, je hebt hem toch gekocht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan stamp je hem lekker plat
WUT ??quote:
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuke (matige) grap op een rommelmarkt.
laat ik de ijzerboer doen, te veel werkquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan stamp je hem lekker plat
2002 belde... of je die garp nog lang nodig hadquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook niet.
leuke (matige) grap op een rommelmarkt!
Die garp mag je houden zeiden ze netquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2002 belde... of je die garp nog lang nodig had
Kan ik de garp kopen? Ik bied 50 cent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef invine het volgende:
[..]
Die garp mag je houden zeiden ze net
Sorry? Wat zeg je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie het over grappen willen hebben moeten jullie maar naar de ONZ SC hoor
Ik zou zeggen doen! Maar daar gaat SD over natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan ik de garp kopen? Ik bied 50 cent.
Da's niet grappig jong!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie het over grappen willen hebben moeten jullie maar naar de ONZ SC hoor
In Friesland welquote:
Sorry, ik volg niet altijd welke reeksen dicht gaan en welke er nog wel bestaan. Dat heeft niks met nadenken te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
de ONZ SC bestaat als meer dan een half jaar niet meer.. maar goed, grappen waar je bij na moet denken zijn blijkbaar niet aan jullie besteed
das waar, jij hebt een groter hoofd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, ik volg niet altijd welke reeksen dicht gaan en welke er nog wel bestaan. Dat heeft niks met nadenken te maken.
Enne, ik dacht dat je dat denken aan mij over liet.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
en je had het kunnen weten want je beste vriendin kwam naar de PTA SC toen de ONZ SC dichtging
Fixed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Jeuh, ik kon droog naar huis komennu weer ff wat post krikken in R&P
![]()
Moet je niet in dat schuurtje gaan staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
zullen we wedstrijde doen peu, wie het langst droog staat?
Eeuh nee.Ik heb wel de intentie om gewoon lekker te neuken namelijk, alleen vandaag staat t niet op de planning. En ik ga t ook hier niet lopen delenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
zullen we wedstrijde doen peu, wie het langst droog staat?
Dat doet alleen Alex iddquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh nee.Ik heb wel de intentie om gewoon lekker te neuken namelijk, alleen vandaag staat t niet op de planning. En ik ga t ook hier niet lopen delen
welk schuurtje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je niet in dat schuurtje gaan staan![]()
Goedkoopste optie: auto leeg verschepen en losse pallet met spullen, dan maar geen tankzuilquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het toeristenbestaan gaat niet over rozen he![]()
Heb je al beslist hoe je je expeditie'probleem' gaat oplossen ?? of hou je het gewoon,zo, en dan maar geen extra spullen mee ?
Mooi klote, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goedkoopste optie: auto leeg verschepen en losse pallet met spullen, dan maar geen tankzuil
Over mijn sex leven hoor je me nietquote:
Want je hebt die niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over mijn sex leven hoor je me niet
waar komt die paint over over meisjes heen kotsen in de OP dan vandaan, lolbroekquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over mijn sex leven hoor je me niet
Daar kwam geen sex meer naquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar komt die paint over over meisjes heen kotsen in de OP dan vandaan, lolbroek
mjah, blijft het feit dat je dat wel weer terug kunt verdienen als het spul eenmaal hier is, maja, je moet het wel eerst FF ophoestenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef Barcaconia het volgende:
Idd maar het geld groeit me helaas ook niet op de rug. Transport wordt 2x zo duur als ik dat allemaal moet gaan regelen
omdat jij nog geen PM voor toelating naar TF hebt gestuurdquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Duvel het volgende:
Waarom staat mijn chaggo beertje nog niet in de OP?
Wat zei je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Duvel het volgende:
Waarom staat mijn chaggo beertje nog niet in de OP?
Ik ben hier op persoonlijke uitnodiging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat jij nog geen PM voor toelating naar TF hebt gestuurd
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat jij nog geen PM voor toelating naar TF hebt gestuurd
Welke gek was dat ??quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben hier op persoonlijke uitnodiging.
maar niet van de opperbaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben hier op persoonlijke uitnodiging.
alleen dit deel jaquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
alleen dit deel jamaar anne kennede zal zij haar collega-kabouter wel hebben gepmmeld
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar duvel is leuk, die mag blijven.
maak er dan OUD SC vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Euw. Laten we ons verstoppen.
Edit: Zo. Vermomming.
Wie de fuck ben jij nou weer ??quote:
Ben je de 30k al voorbij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef Rekkie het volgende:
Oh en ik ben verknocht aan BMW sinds dit weekend
Dat zal ik jou aan je neus gaan hangen.... newbiequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer ??
exmodsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zal ik jou aan je neus gaan hangen.... newbie
knopjesquote:
je kwam toch uit Assen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja bah
Vooral die uit het Noorden van het Land
Nog een ouwe lul ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zal ik jou aan je neus gaan hangen.... newbie
edit historie, notes lezen en het aapjeskijktopic in FC zijn de enige 3 dingen die ik van het modden misquote:
Emmen zelfsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kwam toch uit Assen?![]()
ik weet wel dat The_terminator in Vierde Exloërmondscheveen oid woont
1970... mwahh..quote:
Ik gebruik op mijn telefoon gewoon de mobiele versie van het forum.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:37 schreef PeuRac het volgende:
Anne/SD, hoe doen jullie fokken vanaf je mobiel, k vind het namelijk echt rukwaarom maken ze geen mobiele site/forum?
jaar 0, jezus, spijker op zijn kopquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij komt uit het jaar nul en noemt mij een ouwe lul......
Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jaar 0, jezus, spijker op zijn kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat Anne zegtquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:37 schreef PeuRac het volgende:
Anne/SD, hoe doen jullie fokken vanaf je mobiel, k vind het namelijk echt rukwaarom maken ze geen mobiele site/forum?
Waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat Anne zegt
Ideaal is anders, eerlijk is eerlijk, modden kan maar beperkt, maar om te posten is het wel te doen hoor
Wie is sander?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:44 schreef Anne het volgende:
Als ie die bij jou niet automatisch pakt, Peu, moet je Sander eens een PM sturen met je merk en type telefoon. Kan geen recent topic er over vinden namelijk.
Whehe, staat ook nergens geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD
Hoe ging de solli als berger? Ik heb geen zin om terug te lezen namelijk
Ech wew.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, staat ook nergens geloof ik![]()
Als het goed is word ik deze week gebeld of gemaild voor een 2e gesprek
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel positief/relaxed, volgende week krijg ik bericht
*SD gaat FF de lokale bouwmarkt verblijden met een omzetverhoging
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, staat ook nergens geloof ik![]()
Als het goed is word ik deze week gebeld of gemaild voor een 2e gesprek
Nope, niet dat ik weet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
thanks, maar er is geen direct linkje dus?
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:37 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je 'ook gebruiken op mobiel' even uitvinken? staat direct achter de templatekeuze.
Ik heb het trouwens nog niet aangedurfd om de nieuwe layout op mobiel te gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, niet dat ik weet.
Gebruik je de baggerlayout btw? Want dan kan dit nog helpen:
[..]
hmm, is al uitgevinkd bij mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, niet dat ik weet.
Gebruik je de baggerlayout btw? Want dan kan dit nog helpen:
[..]
Ik wel, maar niet op mijn mobielquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens nog niet aangedurfd om de nieuwe layout op mobiel te gebruiken
Ik gebruik hem nu al een tijdje om gewoon te FOKken, en dat werkt op zich wel, al ben ik nog steeds niet overal blij mee..quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet op mijn mobiel.
Nog een maandje! En dan mag ik een nieuwe uitkiezen. Eindelijk!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar duvel is leuk, die mag blijven.
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Hey Stelletje mafkutten![]()
Iedereen bedankt voor de bos bloemen. Had dit dus nooit verwacht!
Super dat iedereen zo mee leeft en ook top dat ik van heel veel mensen mailtjes, msn berichten, PM berichten gekregen heb. Zelfs van oude PTA SC mensen die hier niet meer komen kwamen mailtje binnen.
Helemaal goud, weet niet wat ik er van moet zeggen behalven. TOP!!!
Super dat iedereen zo mee leeft en ook top dat ik van heel veel mensen mailtjes, msn berichten, PM berichten gekregen heb. Zelfs van oude PTA SC mensen die hier niet meer komen kwamen mailtje binnen.
Ik snap ook niet waarom ze dat voor jou doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef ook_gek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ga maar vast op zoek dan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag makelaar over de vloer gehad.
Die liet 2 dezelfde woningen zien. De ene was in 16 dagen verkocht en de andere in 41 dagen![]()
Dat is wel heul snel
Wtf, zaten ze 10% onder de marktprijs ofso? Vrienden van me huren nu een huis wat al 3jr te koop staatquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Die liet 2 dezelfde woningen zien. De ene was in 16 dagen verkocht en de andere in 41 dagen![]()
Dat is wel heul snel
Was in 2009, dus dat verklaard iets. En geen idee of het onder de marktwaarde zat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, zaten ze 10% onder de marktprijs ofso? Vrienden van me huren nu een huis wat al 3jr te koop staat
Wauw! Ik hoop dat het je klein beetje sterkt nu...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Goede reden om FF 15 roodjes op de prijs te doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Dat is wel heul snel
Ik laat nog een makelaar komen om een verhaaltje te horen uiteraard.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede reden om FF 15 roodjes op de prijs te doen
Wie slaapt er dan ook op de bankquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
Ja, kun je tenminste een bank kopen die wel lekker slaapt.
Straks verkoop je je appartement nog eerder dan dat Italiaanse hokquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Dat is wel heul snel
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Straks verkoop je je appartement nog eerder dan dat Italiaanse hok
kreeg net ook al pm van annequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[PTA SC] Audi A8L W12 met 1460 watt sound system.
Ik had natuurlijk niet anders verwachtquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik heb weer een "koper" maar die komt uit de kop van noord holland.
Nou vraagt ie of ik ergens halverwege wil afspreken![]()
Dikke tampeloeres dus![]()
Kom je hier in de regio wonen dan?quote:Maar ik wil nog wel wat dingen uit gaan zoeken, want als ik straks zelf ook maar 4,5x m'n brutoloon als hypotheek kan krijgen, dan kan ik een garagebox kopen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Straks verkoop je je appartement nog eerder dan dat Italiaanse hok
Gewoon zeggen dat ze moeten optiefen met hun foto'squote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Anne het volgende:
Godsamme zeg. Je kunt wel merken dat het vakantietijd is geweest.
Elk stelletje dat ik ken moet per se zijn foto's aan me laten zien. That ain't funny!.
Dat kun je niet makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze moeten optiefen met hun foto's
ik ben liever eerlijk tegen mn vrienden dan gemaakt aardig. als ik geen zin heb in die fotos zeg ik 'kan het ook een andere keer?'.. heel gemakkelijk..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dus doe ik dat niet.
Wie zegt dat ik gemaakt aardig tegen ze ben?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben liever eerlijk tegen mn vrienden dan gemaakt aardig. als ik geen zin heb in die fotos zeg ik 'kan het ook een andere keer?'.. heel gemakkelijk..
je gaat sjaggo die foto's bekijken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik gemaakt aardig tegen ze ben?
Ha ha haquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat sjaggo die foto's bekijken?
Ik heb ze al uitgezocht. Nu dat fotoboek nog hè.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook al?vriend van me is er ook geweest, die is nog bezig zijn fotos van vorig jaar uit te zoeken
Daar ben ik nou nooit bang voor geweest. Verder zijn cocabladeren daar gemeengoed om thee van te zetten of om er op te kouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
Precies bij stoppen ze 8 kilo coke in m'n tas
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zit nu met het Nescafe deuntje in zijn hoofd
Ho hu hoquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Anne het volgende:
Bara heeft mij beloofd dat ik zijn volgende maandloon mag verbrassen aan schoenen.
Dus. Even hier een notitie, voordat ie het vergeet.
Jij vindt FMJ een goede film?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, idd, hij staat zelfs boven Full Metal Jacket.
A Clockwork Orangequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij vindt FMJ een goede film?
A Clockwork Orange toevallig ook?
Trouwen?
Hoe kun je?!? Die film is zo geniaal!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A Clockwork Orange
Die heb ik af gezet
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ik niet aan trouwen doe, Xtreem.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
Ze doet alleen aan NSXen.
Dat is idd algemeen bekend.
Wat de **** is NSXen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef Anne het volgende:
Nu moet ik alleen een nieuwe vent vinden die het met mijn geNSX eens is.
In plaats van het geld uitgeven aan een ******* trouwerij, dat geld uitgeven aan een NSX.quote:
Check.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
In plaats van het geld uitgeven aan een ******* trouwerij, dat geld uitgeven aan een NSX.
Da's toch veel leuker dan trouwen!
*Zucht*quote:
Willen kerels trouwen dan? Ik dacht altijd dat dat iets voor vrouwen was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:36 schreef Alfisti het volgende:
Wil je wel trouwen met een kerel met een NSX?
* Alfisti wil welquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Willen kerels trouwen dan? Ik dacht altijd dat dat iets voor vrouwen was.
Laat d'r maar lekker in die waanquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil welzegt Alfisti's GF
Die zijn gaaf! Bij mn ouders oude huis reed een witte met zwart leer rond, als t droog was had hij de kap omlaagquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef Duvel het volgende:
Als ik ooit nog eens echt veel geld over heb, koop ik een oude Saab 900 Turbo cabrio met leer en zo.
Ik vind dat echt gave dingen ja. En cabrio rijden is sowieso leuk, wij jatten soms de dakloze auto van m'n schoonmoeder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn gaaf! Bij mn ouders oude huis reed een witte met zwart leer rond, als t droog was had hij de kap omlaag![]()
Nette score, ver van huis of alles rond de kerk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:11 schreef 2cv het volgende:
24 dagen vakantie, 5714,7km gereden (gemiddeld 238,1 per dag) en maar 1 lekke band gehad onderweg. Die BX van mij is zo slecht nog niet.
Vakantie in Frankrijk. Ben ook in België, Italië en Spanje geweest, maar bij die laatste 2 amper een kilometer over de grens. Was puur en alleen om te kunnen melden dat ik ook in die landen geweest was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nette score, ver van huis of alles rond de kerk?
Mooi! Nog toffe foto's van een BX op ongebruikelijke plaatsen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vakantie in Frankrijk. Ben ook in België, Italië en Spanje geweest, maar bij die laatste 2 amper een kilometer over de grens. Was puur en alleen om te kunnen melden dat ik ook in die landen geweest was.
Ook goedemiddagmorgen!quote:
Niet zo vaak op de klok kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ook goedemiddagmorgen!
De dag gaat langzaam vandaag.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 30 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 204 Alexxxxx
25. 113 Anne
28. 111 PeuRac
60. 080 Sounddragon
63. 079 Alicey
Da's niet verkeerd, kun je weer tuffenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
de Niva is volgende week klaar, onderdelen komen maandag binnen
joah, heb zowel 11 als 12 septemebr een meeting waar ik m echt nodig heb, dus zou tijd wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd, kun je weer tuffen
Dat wordt nog opschieten dan met sleutelen, da's vrij kort dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
joah, heb zowel 11 als 12 septemebr een meeting waar ik m echt nodig heb, dus zou tijd wordenalleen voor dit weekend ff een andere auto regelen...
Vliegen- en vogellijken verwijdersessiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef Anne het volgende:
Nog heel ff wachten tot het regenwolkje weg is en dan ga ik maar eens de auto wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |