Wat zei je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Duvel het volgende:
Waarom staat mijn chaggo beertje nog niet in de OP?
Ik ben hier op persoonlijke uitnodiging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat jij nog geen PM voor toelating naar TF hebt gestuurd
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat jij nog geen PM voor toelating naar TF hebt gestuurd
Welke gek was dat ??quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben hier op persoonlijke uitnodiging.
maar niet van de opperbaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben hier op persoonlijke uitnodiging.
alleen dit deel jaquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
alleen dit deel jamaar anne kennede zal zij haar collega-kabouter wel hebben gepmmeld
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar duvel is leuk, die mag blijven.
maak er dan OUD SC vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Euw. Laten we ons verstoppen.
Edit: Zo. Vermomming.
Wie de fuck ben jij nou weer ??quote:
Ben je de 30k al voorbij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef Rekkie het volgende:
Oh en ik ben verknocht aan BMW sinds dit weekend
Dat zal ik jou aan je neus gaan hangen.... newbiequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer ??
exmodsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zal ik jou aan je neus gaan hangen.... newbie
knopjesquote:
je kwam toch uit Assen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja bah
Vooral die uit het Noorden van het Land
Nog een ouwe lul ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zal ik jou aan je neus gaan hangen.... newbie
edit historie, notes lezen en het aapjeskijktopic in FC zijn de enige 3 dingen die ik van het modden misquote:
Emmen zelfsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kwam toch uit Assen?![]()
ik weet wel dat The_terminator in Vierde Exloërmondscheveen oid woont
1970... mwahh..quote:
Ik gebruik op mijn telefoon gewoon de mobiele versie van het forum.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:37 schreef PeuRac het volgende:
Anne/SD, hoe doen jullie fokken vanaf je mobiel, k vind het namelijk echt rukwaarom maken ze geen mobiele site/forum?
jaar 0, jezus, spijker op zijn kopquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij komt uit het jaar nul en noemt mij een ouwe lul......
Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jaar 0, jezus, spijker op zijn kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat Anne zegtquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:37 schreef PeuRac het volgende:
Anne/SD, hoe doen jullie fokken vanaf je mobiel, k vind het namelijk echt rukwaarom maken ze geen mobiele site/forum?
Waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat Anne zegt
Ideaal is anders, eerlijk is eerlijk, modden kan maar beperkt, maar om te posten is het wel te doen hoor
Wie is sander?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:44 schreef Anne het volgende:
Als ie die bij jou niet automatisch pakt, Peu, moet je Sander eens een PM sturen met je merk en type telefoon. Kan geen recent topic er over vinden namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |