*stilquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
trut
[OUD SC] met 1463 prachtige kindjes O+
in Utrecht kwam het daarnet nog bakken uit de lucht vallen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus het is droog?! Isse goeeeeeeed.
Sinds wanneer heeft Alex daar zeggenschap over ??quote:
En sinds wanneer heb jij dat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Alex daar zeggenschap over ??
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil bij de MR en nu moet ik een half A4tje volplempen met wie ik ben en waarom ik dat wil. Ben in staat om alleen daarom af te hakenHelp
Ik wil mezelf geen huisvrouw noemen want dat klinkt zo suf maar wat dan?Niet buitenshuis werkzaam? En waarom dan? Om mijn volle aandacht te geven aan de kinderen? Dan stoot ik straks de werkende moeders voor het hoofd en kan ik fluiten naar alle stemmen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn kind is zijn rooster ophalen en nog even (opnieuw) kennismaken met zijn mentor en zijn klas. Ik heb geen idee wanneer ie terug is, want hij had z'n mobiele telefoon niet opgeladen dus die kon niet mee. En toen ie weg was dacht ik er pas aan dat ik hem helemaal geen geld meegegeven heb voor noodgevallen. Alleen zijn buskaart en agenda en etui. En vlak voor ie wegging kreeg hij ineens een bloedneus, vlak nadat ie dus ontdekt had dat hij zijn telefoon niet had opgeladen. Komt denk ik door al dat snottersnuiven door de huisstofmijt waar hij de laatste dagen zo'n last van heeft. Lekker op zo'n stressmoment, ik kon nauwelijk kalm blijven (hoezo moeite met loslaten).
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor, debuurvrouw! Helemaal omdat al die boeken teruggesleept moeten worden. Wouters boeken kwamen per post, dat scheelt. Ik wilde Wouter trouwens ook brengen, maar m'n man zei dat dat niet zo'n goed idee was (losssslaten) en dat is ook zo. Hij kan het prima alleen (is inderdaad heel relaxt onder alles), maar ik ben de controlfreak en lijk dan zooo op m'n moeder, vreselijk.
Dus ik blijf uiterlijk (vrij) kalm, niet te bemoeierig want ik wil zo ontzettend niét op m'n moeder lijken.
Ik erger me ook er aan als ik daar leesquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
in OUD lezen werkt erg goed in de strijd tegen sex
Vooral posts als dit zijn zo verschrikkelijk.. Alsof dat kind achter fok zit ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:28 schreef Tan het volgende:
Hannah... wat ben jij een mooi meisje!!
En wat knap Evie, dat je kan staan!! Sta je al helemaal los?Elyas trekt zich wel overal op tot staan, ook met één hand, maar helemaal los nog niet hoor. Ziet er gezellig uit in de draagdoek
Die haartjes van Isabeau![]()
Mooi kapsel
Webkim, wat maak jij altijd prachtige foto's!
Dat soort mensen heeft ook een hyves profiel voor hun caviaquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral posts als dit zijn zo verschrikkelijk.. Alsof dat kind achter fok zit ofzo__!
En maken fruit van stof.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat soort mensen heeft ook een hyves profiel voor hun cavia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |