oh arme jij. En Wouter toch ook.... Al lijkt die heel relaxed te zijn. Als er echt nood is belt hij heus met de telefoon van iemand uit de klas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn kind is zijn rooster ophalen en nog even (opnieuw) kennismaken met zijn mentor en zijn klas. Ik heb geen idee wanneer ie terug is, want hij had z'n mobiele telefoon niet opgeladen dus die kon niet mee. En toen ie weg was dacht ik er pas aan dat ik hem helemaal geen geld meegegeven heb voor noodgevallen. Alleen zijn buskaart en agenda en etui. En vlak voor ie wegging kreeg hij ineens een bloedneus, vlak nadat ie dus ontdekt had dat hij zijn telefoon niet had opgeladen. Komt denk ik door al dat snottersnuiven door de huisstofmijt waar hij de laatste dagen zo'n last van heeft. Lekker op zo'n stressmoment, ik kon nauwelijk kalm blijven (hoezo moeite met loslaten).
Geen last van. Buum drinkt ook altijd karnemelk met ranja. Alleen van sinaasappel wil ie nog heel soms schiften.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:57 schreef Grijs het volgende:
ja, maar van limo gaat de melk schiften!
roosvicee kan wel
Volgens mij ligt het eraan hoe lang je wacht met opdrinken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen last van. Buum drinkt ook altijd karnemelk met ranja. Alleen van sinaasappel wil ie nog heel soms schiften.
oh *ril* trauma'squote:Op maandag 30 augustus 2010 11:00 schreef Grijs het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het eraan hoe lang je wacht met opdrinken...
écht?!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:01 schreef Vicky het volgende:
oehhmelk o+
Er gaat hier zo'n 10l per week doorheen..
Zitten wij op een mooi gemiddelde met zo'n 8 literquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
écht?!hier 6 liter, hooguit. Ik drink het zelf écht niet
Buum dus karnemelk en de jongetjes de rest.
Waarom moet je je werk vermelden? Of je juist-geen-werk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil bij de MR en nu moet ik een half A4tje volplempen met wie ik ben en waarom ik dat wil. Ben in staat om alleen daarom af te hakenHelp
Ik wil mezelf geen huisvrouw noemen want dat klinkt zo suf maar wat dan?Niet buitenshuis werkzaam? En waarom dan? Om mijn volle aandacht te geven aan de kinderen? Dan stoot ik straks de werkende moeders voor het hoofd en kan ik fluiten naar alle stemmen
oh hahahaha, ja zo gaat het. Nou, morgen hebben ze introductie en dan gaan ze zéker op de fiets hoor. al was die andere moeder ook al bezig vervoer te regelen. Dat gaat mij dan wat te ver. Maar met die karrevracht boeken. Het arme ding kan wel achterover kiepen met z'n fiets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor, debuurvrouw! Helemaal omdat al die boeken teruggesleept moeten worden. Wouters boeken kwamen per post, dat scheelt. Ik wilde Wouter trouwens ook brengen, maar m'n man zei dat dat niet zo'n goed idee was (losssslaten) en dat is ook zo. Hij kan het prima alleen (is inderdaad heel relaxt onder alles), maar ik ben de controlfreak en lijk dan zooo op m'n moeder, vreselijk.
Dus ik blijf uiterlijk (vrij) kalm, niet te bemoeierig want ik wil zo ontzettend niét op m'n moeder lijken.
Heel veel succes!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga ff naar de vk, tot zo als ik in de wachtkamer zit.
IEL!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh *ril* trauma's
bij ons thuis werd de melk al ingeschonken bij het tafeldekken, dan was ie al helemaal lauw als je aan ej eten begon![]()
![]()
nee ik ben zacht uitgedrukt geen melkliefhebber
ervaren gezinsmanagerquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil bij de MR en nu moet ik een half A4tje volplempen met wie ik ben en waarom ik dat wil. Ben in staat om alleen daarom af te hakenHelp
Ik wil mezelf geen huisvrouw noemen want dat klinkt zo suf maar wat dan?Niet buitenshuis werkzaam? En waarom dan? Om mijn volle aandacht te geven aan de kinderen? Dan stoot ik straks de werkende moeders voor het hoofd en kan ik fluiten naar alle stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |