t kan ook een man zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
enige donker rode niva die ik ken in die regio is van een man van in de 40, dus ben benieuwd!
heb ik nog geen foto vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t kan ook een man zijnleek een vrouw, iig wit haar. *8-TP-HP (1e cijfer is niet leesbaar, zit achter mn auto).
Laatst was de Orval op. Dat viel wel tegen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef PeuRac het volgende:
Olivier is leuk, elke keer weer benieuwd wat voor n nieuw bier ze weer hebben. Binnenkort eens een biertje pakken?
Wel positief/relaxed, volgende week krijg ik berichtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe was je sollicitatie trouwens gisteren?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
juni belde, ze willen hun foto terug!
foto stond in juni al op de topgear facebookpaginaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het bijbehorende nieuwsbericht is van vandaag
Wat lomp. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ze accepteren geen persoonlijke items in de auto. Auto en container moet verder leeg zijn. Anders moet ik een andere transporteur zoeken en gaat de prijs skyrocket omhoog![]()
Dat wordt dus waarschijnlijk een aparte doos met persoonlijke spullen sturen en geen leuke goodies zoals pompstations mee![]()
wat is dat nou weer voor onzin dan? Jij huurt toch een container, en zij zorgen er voor dat die in Brabant, of om mijn part in Rotterdam/Antwerpen/Moerdijk komt? Wat je er in stopt is jou probleem toch, zolang het niks illegals is, en geen gevaarlijke stoffen waar je ADR voor nodig hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ze accepteren geen persoonlijke items in de auto. Auto en container moet verder leeg zijn. Anders moet ik een andere transporteur zoeken en gaat de prijs skyrocket omhoog![]()
Dat wordt dus waarschijnlijk een aparte doos met persoonlijke spullen sturen en geen leuke goodies zoals pompstations mee![]()
Kom je ook uit Utrecht, of toevallig aanwezig?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Laatst was de Orval op. Dat viel wel tegen.
Waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan? Ze gaan toch verder ook niet in de auto kijken ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
Je werd wakker en zag toen een inbreker iets proberen o.i.d.?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je ook uit Utrecht, of toevallig aanwezig?
Vanacht poging tot inbraak gehad in het huis, gaat lekker deze week.Na half 5 niet meer geslapen vannacht
Een paar huisgenoten kwam net op dat moment thuis (half 5 dus) en die hebben em ff een paar tikken gegeven, helaas waren ze alweer gevlucht toen de politie kwam. Van het geven van die tikken werd ik wakker, aangezien ik zo goed als boven de voordeur slaap. Vervolgens zagen we dat er een gat ter groote van een rugby bal in een ruit zat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je werd wakker en zag toen een inbreker iets proberen o.i.d.?
Mogen die nog blij zijn dat ze geen mes tussen hun ribben hebben gekregen ofzo..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef PeuRac het volgende:
Een paar huisgenoten kwam net op dat moment thuis (half 5 dus) en die hebben em ff een paar tikken gegeven, helaas waren ze alweer gevlucht toen de politie kwam. Van het geven van die tikken werd ik wakker, aangezien ik zo goed als boven de voordeur slaap. Vervolgens zagen we dat er een gat ter groote van een rugby bal in een ruit zat.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef PeuRac het volgende:
een van de mooiste race verhalen http://www.dumpert.nl/med(...)n_uit_oude_doos.html
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Dan gaat ie dadelijk zeuren dat we teveel joetoeb-filmpjes posten.
Natuurlijk wel. Ze willen weten waar ze belasting over kunnen heffen, of er illegale spullen meegesmokkeld worden etc. Waarschijnlijk gaat zelfs de hele container leeg als ik persoonlijke spullen meeneem. Voor inspectie zeg maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan? Ze gaan toch verder ook niet in de auto kijken ofzo?
Ik werk er. In Utrecht dus, niet in Olivier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je ook uit Utrecht, of toevallig aanwezig?
Kutzooi is dat.quote:Vanacht poging tot inbraak gehad in het huis, gaat lekker deze week.Na half 5 niet meer geslapen vannacht
Hmm, ergens wel begrijpelijk. Een vervoerder kan ernstige problemen ondervinden wanneer er verboden spul wordt meegevoerd en gek genoeg meldt niemand van te voren dat er verboden spul aanwezig is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ze willen weten waar ze belasting over kunnen heffen, of er illegale spullen meegesmokkeld worden etc. Waarschijnlijk gaat zelfs de hele container leeg als ik persoonlijke spullen meeneem. Voor inspectie zeg maar.
Het probleem is ook niet het transport opzich, het probleem is de forwarder die wij op het bedrijf gebruiken. Dit is een forwarder die alleen zakendoet met business-to-business en de policy heeft om geen persoonlijke items te handelen.
Het punt is juist dat omdat mijn werkgever er zo veel zaken mee doet dat ze gigantische kortingen krijgen op transport. Wil ik een andere forwarder zoeken krijg ik geen korting en dus de hoofdprijs.
Een losse pallet met al mijn persoonlijke spullen kost een 300 euro extra ofzo. Dan is het alsnog goedkoper maar kan ik alsnog geen pompstation meenemen
Da's wat zo jammer is aan die dingen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
gaat nog vaker kapot dan een alfa, een citroën en een lada bij elkaar
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:06 schreef Alicey het volgende:
citroën's en lada's vind ik het minder erg bij.
Mijn Citroënnetje is echt een uitzonderingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet en ik schat dat het ook niet snel zal gebeuren. Vooral vanwege dat laatste vind ik het minder erg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trutik heb 2 kapotte Citroëns en twee kapotte Lada's staan
Een oude benzinepomp is volgens mij van hetzelfde laken een pak als een auto ?? kijk, dat ze niet zitten te wachten op toilettassen en zakken met vuile was e.d, maar een oude benzinepomp is toch gewoon hardware ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
Da's kutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanacht poging tot inbraak gehad in het huis, gaat lekker deze week.Na half 5 niet meer geslapen vannacht
Lekker smart om ze te laten gaan, nu komen ze gegarandeerd nog eens terugquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een paar huisgenoten kwam net op dat moment thuis (half 5 dus) en die hebben em ff een paar tikken gegeven, helaas waren ze alweer gevlucht toen de politie kwam. Van het geven van die tikken werd ik wakker, aangezien ik zo goed als boven de voordeur slaap. Vervolgens zagen we dat er een gat ter groote van een rugby bal in een ruit zat.
Dat hebben jullie toch niet daar ??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |