t kan ook een man zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
enige donker rode niva die ik ken in die regio is van een man van in de 40, dus ben benieuwd!
heb ik nog geen foto vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t kan ook een man zijnleek een vrouw, iig wit haar. *8-TP-HP (1e cijfer is niet leesbaar, zit achter mn auto).
Laatst was de Orval op. Dat viel wel tegen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef PeuRac het volgende:
Olivier is leuk, elke keer weer benieuwd wat voor n nieuw bier ze weer hebben. Binnenkort eens een biertje pakken?
Wel positief/relaxed, volgende week krijg ik berichtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe was je sollicitatie trouwens gisteren?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
juni belde, ze willen hun foto terug!
foto stond in juni al op de topgear facebookpaginaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het bijbehorende nieuwsbericht is van vandaag
Wat lomp. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ze accepteren geen persoonlijke items in de auto. Auto en container moet verder leeg zijn. Anders moet ik een andere transporteur zoeken en gaat de prijs skyrocket omhoog![]()
Dat wordt dus waarschijnlijk een aparte doos met persoonlijke spullen sturen en geen leuke goodies zoals pompstations mee![]()
wat is dat nou weer voor onzin dan? Jij huurt toch een container, en zij zorgen er voor dat die in Brabant, of om mijn part in Rotterdam/Antwerpen/Moerdijk komt? Wat je er in stopt is jou probleem toch, zolang het niks illegals is, en geen gevaarlijke stoffen waar je ADR voor nodig hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ze accepteren geen persoonlijke items in de auto. Auto en container moet verder leeg zijn. Anders moet ik een andere transporteur zoeken en gaat de prijs skyrocket omhoog![]()
Dat wordt dus waarschijnlijk een aparte doos met persoonlijke spullen sturen en geen leuke goodies zoals pompstations mee![]()
Kom je ook uit Utrecht, of toevallig aanwezig?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Laatst was de Orval op. Dat viel wel tegen.
Waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan? Ze gaan toch verder ook niet in de auto kijken ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |