Ik laat nog een makelaar komen om een verhaaltje te horen uiteraard.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede reden om FF 15 roodjes op de prijs te doen
Wie slaapt er dan ook op de bankquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
Ja, kun je tenminste een bank kopen die wel lekker slaapt.
Straks verkoop je je appartement nog eerder dan dat Italiaanse hokquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag makelaar over de vloer gehad.
Die liet 2 dezelfde woningen zien. De ene was in 16 dagen verkocht en de andere in 41 dagen![]()
Dat is wel heul snel
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Straks verkoop je je appartement nog eerder dan dat Italiaanse hok
kreeg net ook al pm van annequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[PTA SC] Audi A8L W12 met 1460 watt sound system.
Ik had natuurlijk niet anders verwachtquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik heb weer een "koper" maar die komt uit de kop van noord holland.
Nou vraagt ie of ik ergens halverwege wil afspreken![]()
Dikke tampeloeres dus![]()
Kom je hier in de regio wonen dan?quote:Maar ik wil nog wel wat dingen uit gaan zoeken, want als ik straks zelf ook maar 4,5x m'n brutoloon als hypotheek kan krijgen, dan kan ik een garagebox kopen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Straks verkoop je je appartement nog eerder dan dat Italiaanse hok
Gewoon zeggen dat ze moeten optiefen met hun foto'squote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Anne het volgende:
Godsamme zeg. Je kunt wel merken dat het vakantietijd is geweest.
Elk stelletje dat ik ken moet per se zijn foto's aan me laten zien. That ain't funny!.
Dat kun je niet makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze moeten optiefen met hun foto's
ik ben liever eerlijk tegen mn vrienden dan gemaakt aardig. als ik geen zin heb in die fotos zeg ik 'kan het ook een andere keer?'.. heel gemakkelijk..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dus doe ik dat niet.
Wie zegt dat ik gemaakt aardig tegen ze ben?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben liever eerlijk tegen mn vrienden dan gemaakt aardig. als ik geen zin heb in die fotos zeg ik 'kan het ook een andere keer?'.. heel gemakkelijk..
je gaat sjaggo die foto's bekijken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik gemaakt aardig tegen ze ben?
Ha ha haquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat sjaggo die foto's bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |