Whehe, staat ook nergens geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD
Hoe ging de solli als berger? Ik heb geen zin om terug te lezen namelijk
Ech wew.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, staat ook nergens geloof ik![]()
Als het goed is word ik deze week gebeld of gemaild voor een 2e gesprek
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel positief/relaxed, volgende week krijg ik bericht
*SD gaat FF de lokale bouwmarkt verblijden met een omzetverhoging
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, staat ook nergens geloof ik![]()
Als het goed is word ik deze week gebeld of gemaild voor een 2e gesprek
Nope, niet dat ik weet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:48 schreef PeuRac het volgende:
thanks, maar er is geen direct linkje dus?
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:37 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je 'ook gebruiken op mobiel' even uitvinken? staat direct achter de templatekeuze.
Ik heb het trouwens nog niet aangedurfd om de nieuwe layout op mobiel te gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, niet dat ik weet.
Gebruik je de baggerlayout btw? Want dan kan dit nog helpen:
[..]
hmm, is al uitgevinkd bij mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, niet dat ik weet.
Gebruik je de baggerlayout btw? Want dan kan dit nog helpen:
[..]
Ik wel, maar niet op mijn mobielquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens nog niet aangedurfd om de nieuwe layout op mobiel te gebruiken
Ik gebruik hem nu al een tijdje om gewoon te FOKken, en dat werkt op zich wel, al ben ik nog steeds niet overal blij mee..quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet op mijn mobiel.
Nog een maandje! En dan mag ik een nieuwe uitkiezen. Eindelijk!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar duvel is leuk, die mag blijven.
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Hey Stelletje mafkutten![]()
Iedereen bedankt voor de bos bloemen. Had dit dus nooit verwacht!
Super dat iedereen zo mee leeft en ook top dat ik van heel veel mensen mailtjes, msn berichten, PM berichten gekregen heb. Zelfs van oude PTA SC mensen die hier niet meer komen kwamen mailtje binnen.
Helemaal goud, weet niet wat ik er van moet zeggen behalven. TOP!!!
Super dat iedereen zo mee leeft en ook top dat ik van heel veel mensen mailtjes, msn berichten, PM berichten gekregen heb. Zelfs van oude PTA SC mensen die hier niet meer komen kwamen mailtje binnen.
Ik snap ook niet waarom ze dat voor jou doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef ook_gek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ga maar vast op zoek dan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag makelaar over de vloer gehad.
Die liet 2 dezelfde woningen zien. De ene was in 16 dagen verkocht en de andere in 41 dagen![]()
Dat is wel heul snel
Wtf, zaten ze 10% onder de marktprijs ofso? Vrienden van me huren nu een huis wat al 3jr te koop staatquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Die liet 2 dezelfde woningen zien. De ene was in 16 dagen verkocht en de andere in 41 dagen![]()
Dat is wel heul snel
Was in 2009, dus dat verklaard iets. En geen idee of het onder de marktwaarde zat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, zaten ze 10% onder de marktprijs ofso? Vrienden van me huren nu een huis wat al 3jr te koop staat
Wauw! Ik hoop dat het je klein beetje sterkt nu...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Goede reden om FF 15 roodjes op de prijs te doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
Dat is wel heul snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |