WUT ??quote:
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuke (matige) grap op een rommelmarkt.
laat ik de ijzerboer doen, te veel werkquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan stamp je hem lekker plat
2002 belde... of je die garp nog lang nodig hadquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook niet.
leuke (matige) grap op een rommelmarkt!
Die garp mag je houden zeiden ze netquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2002 belde... of je die garp nog lang nodig had
Kan ik de garp kopen? Ik bied 50 cent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef invine het volgende:
[..]
Die garp mag je houden zeiden ze net
Sorry? Wat zeg je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie het over grappen willen hebben moeten jullie maar naar de ONZ SC hoor
Ik zou zeggen doen! Maar daar gaat SD over natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan ik de garp kopen? Ik bied 50 cent.
Da's niet grappig jong!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie het over grappen willen hebben moeten jullie maar naar de ONZ SC hoor
In Friesland welquote:
Sorry, ik volg niet altijd welke reeksen dicht gaan en welke er nog wel bestaan. Dat heeft niks met nadenken te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
de ONZ SC bestaat als meer dan een half jaar niet meer.. maar goed, grappen waar je bij na moet denken zijn blijkbaar niet aan jullie besteed
das waar, jij hebt een groter hoofd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, ik volg niet altijd welke reeksen dicht gaan en welke er nog wel bestaan. Dat heeft niks met nadenken te maken.
Enne, ik dacht dat je dat denken aan mij over liet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |