OMG nee!quote:
Het is een metalen kast, heb je een lasapparaat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*paast je een hamer en een doos spijkers, dan zijn wij en de OUD users effe van je af
Bijna heel de lijst is eigenlijk wel terecht. Paar uitzonderingen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef invine het volgende:
Gelukkig is de nr 1 van imdb wel terecht
Ik heb geen vrienden met kinders, maar de personen die zelf al vluchtig naar de dokter rennen, zullen dat bij hun kiddo's ook wel doen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
OMG nee!
Ik zie alleen een duidelijk verschil in opvoeding van jonge kinderen in mijn eigen vriendenkring: de ene is heel relaxt en nuchter, de ander rent bij ieder piepje of wat dan ook naar het bedje danwel de dokter.
Da's dan zo'n blikken ding, daar wil je niet met een lastoorts in de buurt komen, dan wordt het gaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een metalen kast, heb je een lasapparaat?
Tja, de lijst is nou eenmaal maar 250 films langquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef invine het volgende:
Jawel, maar zijn ook genoeg goede films die er niet op staan!
Het toeristenbestaan gaat niet over rozen hequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef Barcaconia het volgende:
Koffie en een ontbijtje
Ik voel me nog een beetje lichtjes in mijn hoofd van gisteravond, bier. Dus nu inderdaad even koffie.
nee hij is te zwaar voor blik.. maar het is het dakleer wat is losgewaaid eigenlijk.. en ik gebruik die kast niet, staat er nog van de vorige bewoner, samen met veel andere zooi overgekochtquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's dan zo'n blikken ding, daar wil je niet met een lastoorts in de buurt komen, dan wordt het gaas
Stukkie dakbedekking erop klussen is toch niet zo'n drama ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hij is te zwaar voor blik.. maar het is het dakleer wat is losgewaaid eigenlijk.. en ik gebruik die kast niet, staat er nog van de vorige bewoner, samen met veel andere zooi overgekocht
misschien eens op laten halen door de oud ijzer boer(kan ie meteen wat autos meenemen
![]()
)
maar waarom zou ik een kast die me alleen maar in de weg staat gaan repareren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stukkie dakbedekking erop klussen is toch niet zo'n drama ?
Daar zal enige mate van correlatie zijn ja, maar sommige mensen veranderen na de bevalling in vreselijke monsters die alleen nog over hun wurm praten en iedere scheet ophemelen tot hoogst geniale uitingen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden met kinders, maar de personen die zelf al vluchtig naar de dokter rennen, zullen dat bij hun kiddo's ook wel doen ja.
Oh ja, zo ken ik er wel eentje. Maar daar mag ik hier niet over pratenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar zal enige mate van correlatie zijn ja, maar sommige mensen veranderen na de bevalling in vreselijke monsters die alleen nog over hun wurm praten en iedere scheet ophemelen tot hoogst geniale uitingen.
Waar staat dat geschreven?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Anne het volgende:
Je mag een vraag niet beantwoorden met een wedervraag.
Incrowd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, zo ken ik er wel eentje. Maar daar mag ik hier niet over praten.
Dan stamp je hem lekker platquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar waarom zou ik een kast die me alleen maar in de weg staat gaan repareren?
interessante woordkeuzequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef Anne het volgende:
Mijn panty heeft het lang volgehouden, maar nu is ie dan echt de pijp uit.
Ja, je hebt hem toch gekocht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan stamp je hem lekker plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |