"Gaaf"quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een band met een vrijmetselaarslogo![]()
jouw soort muziek toch?
haar toewijding jaquote:
Maar je hebt inmiddels wel door dat het geen 'band' is hè?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haar toewijding janiet per se de muziek. alhoewel die ook goed te pruimen is, heb net ff geluisterd
En als je wel kinders hebt, ga je dan ook zo in OUD posten? Volgens mij zijn er ook ouders die normaal met hun nageslacht om kunnen gaan. Alleen zitten die waarschijnlijk, surprise, niet op FOK!.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor mij de eerstkomende 10 jaar geen kinders.. Laat ik eerst maar eens een diploma halen
Oh jee, XM is zwanger?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
En als je wel kinders hebt, ga je dan ook zo in OUD posten? Volgens mij zijn er ook ouders die normaal met hun nageslacht om kunnen gaan. Alleen zitten die waarschijnlijk, surprise, niet op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
zeikstraalquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hey, die OUD quote's hoeven van mij niet zo hoor
Als ik die bagger zóu willen lezen kijk ik dáár wel
het is muziek, klaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels wel door dat het geen 'band' is hè?
Ga voor de grap eens tussen de kindophalende ouders bij een school staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
En als je wel kinders hebt, ga je dan ook zo in OUD posten? Volgens mij zijn er ook ouders die normaal met hun nageslacht om kunnen gaan. Alleen zitten die waarschijnlijk, surprise, niet op FOK!.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
kutweer
al 2 keer al mijn spullen zeiknat geregendbij mij is het dak zonet juist van de tuinkast afgewaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
kutweer
al 2 keer al mijn spullen zeiknat geregendEindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Pleur op man, eerst ontsnappen we op het nippertje aan een OUD bagger OP, en dan ga je een zooitje van die übertrieste quote's zitten spammen, pleur op met die teringzooi, ga lekker daar baggeren als je je verveeltquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeikstraaldan mag dit niet dan mag dat niet
![]()
Denk dat ik dan weinig op Fok! zitquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Woon tegenover een basisschoolquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeikstraaldan mag dit niet dan mag dat niet
![]()
[..]
het is muziek, klaarniet zo moeilijk doen
[..]
Ga voor de grap eens tussen de kindophalende ouders bij een school staan
*paast je een hamer en een doos spijkers, dan zijn wij en de OUD users effe van je afquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij mij is het dak zonet juist van de tuinkast afgewaaid
Maar die staat nog steeds op 11!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:35 schreef invine het volgende:
Ja maar dat was met the dark night ook.. gaat wel weer droppen
STAAN??!? KNAP??!? IK KAN DAT GODVERDOMME AL 20 JAAR EN NIEMAND DIE HET KNAP VIND VAN MIJ!!!1quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral posts als dit zijn zo verschrikkelijk.. Alsof dat kind achter fok zit ofzo__!
Nee, idd, hij staat zelfs boven Full Metal Jacketquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:36 schreef invine het volgende:
Ja maar niet zoooooo goed dat die zo hoog hoort te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |