Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
en je had het kunnen weten want je beste vriendin kwam naar de PTA SC toen de ONZ SC dichtging
Fixed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Jeuh, ik kon droog naar huis komennu weer ff wat post krikken in R&P
![]()
Moet je niet in dat schuurtje gaan staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
zullen we wedstrijde doen peu, wie het langst droog staat?
Eeuh nee.Ik heb wel de intentie om gewoon lekker te neuken namelijk, alleen vandaag staat t niet op de planning. En ik ga t ook hier niet lopen delenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
zullen we wedstrijde doen peu, wie het langst droog staat?
Dat doet alleen Alex iddquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh nee.Ik heb wel de intentie om gewoon lekker te neuken namelijk, alleen vandaag staat t niet op de planning. En ik ga t ook hier niet lopen delen
welk schuurtje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je niet in dat schuurtje gaan staan![]()
Goedkoopste optie: auto leeg verschepen en losse pallet met spullen, dan maar geen tankzuilquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het toeristenbestaan gaat niet over rozen he![]()
Heb je al beslist hoe je je expeditie'probleem' gaat oplossen ?? of hou je het gewoon,zo, en dan maar geen extra spullen mee ?
Mooi klote, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goedkoopste optie: auto leeg verschepen en losse pallet met spullen, dan maar geen tankzuil
Over mijn sex leven hoor je me nietquote:
Want je hebt die niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over mijn sex leven hoor je me niet
waar komt die paint over over meisjes heen kotsen in de OP dan vandaan, lolbroekquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over mijn sex leven hoor je me niet
Daar kwam geen sex meer naquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar komt die paint over over meisjes heen kotsen in de OP dan vandaan, lolbroek
mjah, blijft het feit dat je dat wel weer terug kunt verdienen als het spul eenmaal hier is, maja, je moet het wel eerst FF ophoestenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef Barcaconia het volgende:
Idd maar het geld groeit me helaas ook niet op de rug. Transport wordt 2x zo duur als ik dat allemaal moet gaan regelen
omdat jij nog geen PM voor toelating naar TF hebt gestuurdquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef Duvel het volgende:
Waarom staat mijn chaggo beertje nog niet in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |