Ik wel. Schenk je die nog in of niet.quote:
Dank je. Je hebt deze sergeant-majoor weer blij gemaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:51 schreef Braamyo het volgende:
al bezig, al bezig, *schuift een heerlijke borrel jou kant op*
hou ik vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt deze sergeant-majoor weer blij gemaakt.
En jij weet dat een sergeant-majoor niet snel blij is.quote:
Je hebt je pluggen niet in?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:00 schreef Braamyo het volgende:
Lang nr van nightwish trouwens... nog 2 minuutjes gehoorsbeschadiging
Chocolade?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:02 schreef Braamyo het volgende:
nah.... ik hou van harde nighwish.... zoals ik hou van harde ....
Lekker toch?quote:
Als je binnen zit jaquote:
Een bikkel kan toch wel tegen een drupje regen? Zelfs Maitje gaat gewoon op de fiets met dit weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je binnen zit ja
En ik moet zo weer naar 040
Heh, ik ben idd niet van suiker gemaakt neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bikkel kan toch wel tegen een drupje regen? Zelfs Maitje gaat gewoon op de fiets met dit weer.
Neej, wel een meisje mee genomen uit de uitzending maar die heeft daarna geen contact meer gezochtquote:
Dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft het gebouw verlaten...
In 4 weken tijd is hij een hele goede vriend geworden... hij is één van de weinige mensen die ALTIJD welkom zal zijn bij mij thuis!
Had je eens bij ons in de nacht van donderdag op vrijdag moeten wezen. In het bos geslapen met enkel een lekkende poncho boven het hoofd. Wat een feest. En het kader was van mening dat onze poncho-tent niet goed was en we hem daarom maar midden in de nacht moest verbouwen naar een tent volgens de voorschriften.quote:
Waar zat je? Ik in het oefenterrein van Oirschot, komende week weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Had je eens bij ons in de nacht van donderdag op vrijdag moeten wezen. In het bos geslapen met enkel een lekkende poncho boven het hoofd. Wat een feest. En het kader was van mening dat onze poncho-tent niet goed was en we hem daarom maar midden in de nacht moest verbouwen naar een tent volgens de voorschriften.
Wij zaten op de Vijf Eiken bij Gilze-Rijen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:05 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Waar zat je? Ik in het oefenterrein van Oirschot, komende week weer.
Pak je spullen maar vast.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef viezerdt het volgende:
Beter houd het ff op met regenen, ik heb nu dat oplantien gebeuren. Niet veel trek om van het weekend zandzakken te staan vullen
And ER has now entered a place where he doesn't want to be. (KUTKOTERS!!!!!!!!!)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft het gebouw verlaten...
In 4 weken tijd is hij een hele goede vriend geworden... hij is één van de weinige mensen die ALTIJD welkom zal zijn bij mij thuis!
Voor mij is dat voltooid verleden tijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Had je eens bij ons in de nacht van donderdag op vrijdag moeten wezen. In het bos geslapen met enkel een lekkende poncho boven het hoofd. Wat een feest. En het kader was van mening dat onze poncho-tent niet goed was en we hem daarom maar midden in de nacht moest verbouwen naar een tent volgens de voorschriften.
Mag ik mee!! Ik wil ookquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Amen to that.quote:
Poncho-tent? Wat had je gedaan dan? van meerdere poncho's een tent gemaakt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jep. De Ponchos kunnen met drukknopen aan elkaar vast worden gemaakt. Daarna kun je een stuk touw of een paar spinnen gebruiken om hem tussen bomen te spannen. Werkt prima als je het goed doet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Poncho-tent? Wat had je gedaan dan? van meerdere poncho's een tent gemaakt?
nergens goed voor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jep. De Ponchos kunnen met drukknopen aan elkaar vast worden gemaakt. Daarna kun je een stuk touw of een paar spinnen gebruiken om hem tussen bomen te spannen. Werkt prima als je het goed doet.
Nog beter: Gewoon enkel je goretex slaapzakhoes gebruiken. Kun je sneller opbreken bij alarm. Die kou neem je maar voor liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nergens goed voor.
poncho tussen 2 bomen, wat haringen in de grond.... klaar !
kan ook vaak welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog beter: Gewoon enkel je goretex slaapzakhoes gebruiken. Kun je sneller opbreken bij alarm. Die kou neem je maar voor lief
onder 1 poncho kun je beetje moeilijk met 2 man slapen als je ook nog beide je 60ltr rugzak droog wil houden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nergens goed voor.
poncho tussen 2 bomen, wat haringen in de grond.... klaar !
denk dat ik dat voor de volgende keer eens ga proberen. De slaapzak in de ruza persen is echt een klote werk, dus ga eens kijken of die erin kan blijven s'nachts. Heb die nacht trouwens ook gewoon met kisten, gvt, en bilaminaat geslapen. Geen last gehad van de kou.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog beter: Gewoon enkel je goretex slaapzakhoes gebruiken. Kun je sneller opbreken bij alarm. Die kou neem je maar voor lief
doe je die bifi bag niet om je slaapzak heen? is toch meer bedoeld om de slaza droog te houden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kan ook vaak wel
Alhoewel ik de bifi bag gebruik
Probeer het idd eens, het werkt echtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
denk dat ik dat voor de volgende keer eens ga proberen. De slaapzak in de ruza persen is echt een klote werk, dus ga eens kijken of die erin kan blijven s'nachts. Heb die nacht trouwens ook gewoon met kisten, gvt, en bilaminaat geslapen. Geen last gehad van de kou.
precies dus span je twee poncho''s aan elkaar tussen 2 bomen, of gewoon 2 x 2 bomen vindenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
onder 1 poncho kun je beetje moeilijk met 2 man slapen als je ook nog beide je 60ltr rugzak droog wil houden.
bifibag = altijd +slaza.... alleen bifibag is een beetje frips hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
doe je die bifi bag niet om je slaapzak heen? is toch meer bedoeld om de slaza droog te houden?
Frips?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
bifibag = altijd +slaza.... alleen bifibag is een beetje frips he
tip: doe dit echt niet in de winter anders tril je van je onderkomen vandaan als je opstaat. Vooral die bilaminaat, wat het beste als een warme top kan functioneren na het uitstappen van de slaapzak. (of je moet een snug, fleece of weet ik veel wat hebben).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
denk dat ik dat voor de volgende keer eens ga proberen. De slaapzak in de ruza persen is echt een klote werk, dus ga eens kijken of die erin kan blijven s'nachts. Heb die nacht trouwens ook gewoon met kisten, gvt, en bilaminaat geslapen. Geen last gehad van de kou.
zoits hadden wij dus met onze groep van 4 pax dus ook gedaan. Tot de sarge ons kwam vertellen datj je allen met je buddy een 'tent' mocht delen. Dus vervolgens konden we de boel weer afbreken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:37 schreef cw2cu het volgende:
wij hebben altijd een groeps onderkomen.
4 of 5 poncho's naast elkaar gespannen aan bomen met de kant naar beneden waar de wind vandaan komt.
Met je hoofd bij het schuine stuk en je ruza buiten met ruzahoes. Je voeten worden niet nat door de bifi zak die ook als die kapot is (en dat is vaak) prima te gebruiken is en in de winter is dit een goede manier om elkaars lichaamswarmte te gebruiken die onder de poncho's hangt.
komende week dan zonder poncho, want we gaan exfiltreren/infiltreren.
En bij een alarm? Hoe breek je dat dan snel af? Met goretex slaza-hoes kun je ook nog mooi in rondom liggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:37 schreef cw2cu het volgende:
wij hebben altijd een groeps onderkomen.
4 of 5 poncho's naast elkaar gespannen aan bomen met de kant naar beneden waar de wind vandaan komt.
Met je hoofd bij het schuine stuk en je ruza buiten met ruzahoes. Je voeten worden niet nat door de bifi zak die ook als die kapot is (en dat is vaak) prima te gebruiken is en in de winter is dit een goede manier om elkaars lichaamswarmte te gebruiken die onder de poncho's hangt.
komende week dan zonder poncho, want we gaan exfiltreren/infiltreren.
ik slaap altijd in me onderbroek?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Frips?
Heb je toch je fleece jack voor om je lekker werm te houden?
Uhm, de goretexquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha hebben ze die niet meer????quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhm, de goretexhoes (M90) is niet meer bekend bij de jongeren onder ons...
M90, met goretex hoes, voor de mensen die hem niet kennen. Echt een geweldige slaapzak!:
[ afbeelding ]
Nope, tegenwoordig hebben we de "slaapzak modulair" Een soort 4 seizoenen slaapzak met de "bivakzak enkelboogs"quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahaha hebben ze die niet meer????
Bij het inpakken van je tas gewoon je slaapzak al in je goretex hoes/bifi bag doen. Die stop je dan in de compressiehoes van je slaapzak en die trek je stevig aan. Doe je het op deze manier hou je maximaal ruimte over in je hoofdcompartiment en kun je de tas lekker klein maken wat hem weer makkelijker te tillen maakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee zeker niet. De M90 neemt VEEL meer ruimte in beslag in mijn tas dan de nieuwe slaapzak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:28 schreef Vortix het volgende:
Bij de Natres hebben we nog steeds de M90. Fijne slaza voor in de winter maar in de zomer zweet ik me de pleures in dat kreng en het totaalpakket is ginormous. Maar dat zal met die nieuwe modulaire ook wel zo zijn toch?
Zoals ik het altijd deed (en doe op wat groene momentenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:27 schreef Remco026 het volgende:
Slapen met je complete tenue aan is GEEN goed idee. Bij deze temperatuur heb je het zelfs in de zomerslaapzak niet koud en ik heb bij -10 zelfs drijfnat van het zweet in mijn winterslaapzak gelegen (met alleen mn pendek aan) Als je dan uit je slaapzak komt en je hebt niks meer om aan te trekken, omdat je daar al in geslapen hebt, dan heb je helemaal niks aan die kleding. Je doet jezelf echt een plezier door heel even kou te leiden als je je slaapzak in en uit gaat zonder kleren.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:27 schreef Remco026 het volgende:
Slapen met je complete tenue aan is GEEN goed idee. Bij deze temperatuur heb je het zelfs in de zomerslaapzak niet koud en ik heb bij -10 zelfs drijfnat van het zweet in mijn winterslaapzak gelegen (met alleen mn pendek aan) Als je dan uit je slaapzak komt en je hebt niks meer om aan te trekken, omdat je daar al in geslapen hebt, dan heb je helemaal niks aan die kleding. Je doet jezelf echt een plezier door heel even kou te leiden als je je slaapzak in en uit gaat zonder kleren.
Wij gebruiken ook de M90. Natuurlijk wel al een gebruikte. Heb er icm een veldbed prima in geslapen. Mn rotota met sportspullen voor de roswoz als kussen gebruikt zodat ik die snel aan kan trekken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
M90, met goretex hoes, voor de mensen die hem niet kennen. Echt een geweldige slaapzak!:
[ afbeelding ]
-30 ofzo konden deze toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ik heb cake gemaakt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:48 schreef Braamyo het volgende:
omg !echt weer te gefaalde verhalen voor het weekend.... van ontblote bovenlichamen tot bloedneuzen
![]()
ik heb het weer allemaal meegemaakt
Ach, ik zou liegen als ik zou zeggen dat het wederzijds was..quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net ff mijn 2 koffers ingepakt, is dat in elk geval gedaan. Ik zou wel langer willen blijven in NL
En er is er eentje die ik vreselijk zal gaan missen.
lolquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, ik zou liegen als ik zou zeggen dat het wederzijds was..
Klopt, maar ik kan mij nog steeds niet opdelen, en ik was elders nodig... Trek het in 2014 wel recht met je...quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol
Maar jou tronie heb ik niet gezien Rave_NL
Waarom in 2014?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan mij nog steeds niet opdelen, en ik was elders nodig... Trek het in 2014 wel recht met je...
WK voetbal in Braziliëquote:
Voetbal, vandaar dat ik het niet wistquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WK voetbal in Brazilië
Iedereen is dan welkom bij mij
Hoeveel mensen kun je herbergen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WK voetbal in Brazilië
Iedereen is dan welkom bij mij
mjam ! mag ik ook een stukjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mjam ! mag ik ook een stukje
Je mag kiezen, roombotercake of chocoladecake (stomme vraag denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Er was eens....
CHOCOLAAAAAAAAA !!!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je mag kiezen, roombotercake of chocoladecake (stomme vraag denk ik zo).
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je mag kiezen, roombotercake of chocoladecake (stomme vraag denk ik zo).
Bij ons is het dus echt ROSWOZ.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef Deathwings het volgende:
ROSWOS ken ik alleen als Reveille, Opstaan, Scheren, Wassen, Ontbijten en Schoenen poetsen.
quote:
ach wat doe je er aanquote:
ja joh, dat zijn diezelfde lui die met afkortingen als rowili, liboza en walapa komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
Dat jullie daar serieus een afkorting voor hebben..
Er zijn eigenlijk niet veel afkortingen die ik gebruik. rowili en lupa zijn denk ik wel de enige.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ja joh, dat zijn diezelfde lui die met afkortingen als rowili, liboza en walapa komen
WTF!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:28 schreef Braamyo het volgende:
zeg wil jij ff het rowili pakken uit de mb, ligt in de liboza van mijn gvt basis jas......
*zucht* defensie en afkortingen
zeg wil jij ff het roodwit lint pakken uit de mercedes benz, ligt in de linkerbovenzak van mijn gechtstenue basis jas......quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zeg wil jij ff het roodwit lint pakken uit de mercedes benz, ligt in de linkerbovenzak van mijn gechtstenue basis jas......
snappie![]()
Hmmm bij LMB noemden wij de "second" ookvaak "Tweety" Althans bij de A/Konings-Ciequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef Remco026 het volgende:
Bij de vissticks hebben ze gewoon leuke synoniemen. Sprak een tijd geleden met een marinier, die nu de overstap heeft gemaakt naar de KL en die wist niet waar ik het over had met plava. Toen ik hem uitlegde dat ik het over de plaatsvervanger had, begon hij over een Tweety
Doe niet zo klef joh!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen zie ik mijn lieveling weer in Eindhoven
Haar weer in mijn armen te houden, te knuffelen, heerlijk![]()
Laatste dag dat ik haar nog kan zien, op afscheid Schiphol dinsdag na dan
En dan hield ik me nog in.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe, ik zat erop te wachten
Als het maar alleen regent dan, onweer zit ik niet op te wachten....quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:04 schreef cw2cu het volgende:
het regent, het regent, dit soldaatje wordt deze week nat![]()
dan wordt je natquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je op oefening bent en buiten slaapt en het gaat ontzettend onweren, wat gebeurd er dan?
lekker laten lullen, hij is alleen maar jaloers....quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe, ik zat erop te wachten
1) Dan ben je buiten aan het slapen tijdens een oefening terwijl het ontzettend aan het onweren is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als het maar alleen regent dan, onweer zit ik niet op te wachten....
Trouwens, volgende vraag![]()
Als je op oefening bent en buiten slaapt en het gaat ontzettend onweren, wat gebeurd er dan?
Gentlemen's agreements kan je altijd maken met die Tulbanden. De Britten stoppen ook altijd even voor de thee om vier uur.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef Rave_NL het volgende:
Dan wordt net als bij het voetbal een afspraak gemaakt met de tegenstander om de strijd op een later moment in te halen..
jaja, net als de romeinen in astrix en obelixquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Vortix het volgende:
[..]
Gentlemen's agreements kan je altijd maken met die Tulbanden. De Britten stoppen ook altijd even voor de thee om vier uur.
Jaaaazekers. Netquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen iedereen, maar ik heb inderdaad een goeie avond
Jij ook ?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jaja, net als de romeinen in astrix en obelix
hehe, ik vertrek godzijdank pas rond 22:00quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jaaaazekers. Netweer op weg gestuurd naar de kazerne. Nu even relaxen en dan the sims spelen
De werkdag begint toch ook gewoon om 08:00?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, ik vertrek godzijdank pas rond 22:00
nu moet ik alleen wel echt FLIPPEN HELL om 08:00 op apél staan omdat het groepswapen niet goed gepoetst zou hebben wat echt totale onzin is.... en de rest pas om 09:30.....
Echt inconsequente klote stuk vrete van een kut luit die ik eigenlijk heb
Idioot..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, ik vertrek godzijdank pas rond 22:00
nu moet ik alleen wel echt FLIPPEN HELL om 08:00 op apél staan omdat het groepswapen niet goed gepoetst zou hebben wat echt totale onzin is.... en de rest pas om 09:30.....
Echt inconsequente klote stuk vrete van een kut luit die ik eigenlijk heb
Elke dag 07.30 baksgewijs op de plaat. Weer of geen weer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef Remco026 het volgende:
[..]
De werkdag begint toch ook gewoon om 08:00?
Ik krijg mezelf niet gemotiveerd om hard door te werkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef EllaN het volgende:
Normaal gaat mijn vriend ook niet zo vroeg, maar hij had nog wat te regelen voor morgen. Hoort erbijjjj.
Wat staat er allemaal op de planning voor jullie aankomende week?
Ik ga weer studeren eindelijk. Heb er echt zin in, nerd die ik ben.
Ik denk niet dat er morgenochtend veel YPR-chauffeurs om 08.00 op appèl staan als de rest pas later komt.quote:
meh ....quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er morgenochtend veel YPR-chauffeurs om 08.00 op appèl staan als de rest pas later komt.
Laat staan die op een openbaar forum zijn direct leidinggevende officier een, en ik quote, "Echt inconsequente klote stuk vrete van een kut luit" noemen...
Ja, in mijn achting stijg je wel..
Op lekker veel sporten en een fietsframe ophalen na eigenlijk bijzonder weinig. Maar die vakantie heeft ondertussen wel lang genoeg geduurd...quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef EllaN het volgende:
Normaal gaat mijn vriend ook niet zo vroeg, maar hij had nog wat te regelen voor morgen. Hoort erbijjjj.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jaaaazekers. Netweer op weg gestuurd naar de kazerne. Nu even relaxen en dan the sims spelen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef EllaN het volgende:
Ik ga weer studeren eindelijk. Heb er echt zin in, nerd die ik ben.
Ow dat is jammer.... Ik heb het eigenlijk al heel lang niet meer gespeeldquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef EllaN het volgende:
Sims 3 haha. Hij loopt niet helemaal lekker op mac, maarja..
En dank je
Dag daag, veilige reis naar de kazerne.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:01 schreef Braamyo het volgende:
ik ben er weer weg van voor vanavond, check jullie laterz !
Wat voor een frame? :3quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:30 schreef Vortix het volgende:
[..]
Op lekker veel sporten en een fietsframe ophalen na eigenlijk bijzonder weinig. Maar die vakantie heeft ondertussen wel lang genoeg geduurd...
Ik ga d'r geen fixie van maken en ik heb geen zin om ineens onder een tram te zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef Vronsky het volgende:
Singlespeed.. is het een dirtjumper voor op de straat?
Ga dan wel brakeless, wees een vent
Tja, je had miss ook met wat collega's op de kazerne kunnen drinken en dan later op kunnen staan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef cw2cu het volgende:
elk uurtje later stel ik weer de rit naar de kazerne uit.
Toevallig belden wat vrienden of ik nog wat kwam drinken, mooi! weer wat uitstel haha.
Ach, dan maar morgenochtend om half 6 vertrekken.
Idd, tijd voor bed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Erasmo het volgende:
Trusten allen, morgen weer lekker maandag
De derde kan loopt al door hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:39 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Yes please.
Goeie week allemaal
En wat doe jij dan wel niet in de officiers-mess?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:49 schreef Braamyo het volgende:
moguh iedereen !
Ik zit hier in de officiers relax plek met allemaal sterren en balkjes om mij heen ff te fokken
Ja dank jequote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
nice!
Fijne dag vandaag dan jullie saampjes
Ik probeer nogsteeds een telefoon nummer te vinden
Btw, je ondertitelquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
nice!
Fijne dag vandaag dan jullie saampjes
Ik probeer nogsteeds een telefoon nummer te vinden
Questioning is ondervragen of jezelf iets afvragen. Zoals het er nu staat is goed omdat het om het zelfstandig naamwoord "vragen" gaat ipv het werkwoord.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, je ondertitel
Shoot first, I see no point in questions ^^
Moet je eigenlijk "Shoot first, I see no point in questioning" van maken
Aaah balenquote:
Je hebt een PMquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef leovanw het volgende:
Hoi ER, hoe is de keuring op de 27ste in Utrecht verlopen? Ik heb trouwens vandaag een Grenadiers baretembleem voor je geregeld. PM me maar waar ik het naartoe moet sturen. Doe ik er gelijk de nieuwe Falcon bij die ik voor je heb... Njoy the last moments here mate! Live life to the fullest...
Wtf...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
Ik was net na het lezen in slaap gevallen en droomde van luchtmobiel die voorbij kwam marcheren. De ene rij met linksvoor en de andere op rechtsvoor, net zoals op een foto die Rommel een keer gepost had
.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
Ik was net na het lezen in slaap gevallen en droomde van luchtmobiel die voorbij kwam marcheren. De ene rij met linksvoor en de andere op rechtsvoor, net zoals op een foto die Rommel een keer gepost had
.
Deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
.
Mooi hè?quote:
Pas op hequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi hè?
Die rode baret is echt helemaal sexy, dit itt, die visstick baret
Vergis je niet in de kracht van het Garde Regiment Grenadiersquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pas op he. Ik vind een donkere baret met ankertje op een rode achtergrond nog steeds sexier dan een in aardbei-sap doordrenkte baret
.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pas op he. Ik vind een donkere baret met ankertje op een rode achtergrond nog steeds sexier dan een in aardbei-sap doordrenkte baret
.
Ik ook nietquote:
Nog liever zonder beflapje achter dat ankertjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
.
Velen zijn geroepen, maar slechts weinigen uitverkoren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Blij dat ik nooit voor die lelijke donkerblauwe baret heb gekozen
En iedereen die zich niet bij de tweede categorie schaakt kan zich altijd nog verlagen tot luchtmobiel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef demspec het volgende:
[..]
Velen zijn geroepen, maar slechts weinigen uitverkoren.
Idd, voor LMBquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef demspec het volgende:
[..]
Velen zijn geroepen, maar slechts weinigen uitverkoren.
whehehehequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En iedereen die zich niet bij de tweede categorie schaakt kan zich altijd nog verlagen tot luchtmobiel.
En het halen op hun sloffen.
Met alle respect maar als ik tel hoeveel lowlifes uit mijn blok lachend halverwege bij luchtmobiel zijn ingestroomd dan krab ik me toch echt achter mn oren..quote:
Tja vroegâh!!!!!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met alle respect maar als ik tel hoeveel lowlifes uit mijn blok lachend halverwege bij luchtmobiel zijn ingestroomd dan krab ik me toch echt achter mn oren..
Maar daarintegen is het schrijnend voor het hele verval van de algehele staat van defensie en het kwaniteit voor kwaliteit verhaal van tegenwoordig... Jij bent er meer dan op tijd uitgestapt ben ik bang..
Mietjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:33 schreef EllaN het volgende:
Ik heb spierpijn van het met emmers leeg hozen van een vijver.
Morgen weer het eerste college van dit academisch jaar en dan even sporten. Weer een normaal ritme eindelijk.
dank je. Nog 1 koffie en een peuk, dan op naar Schiphol.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Wens je een goede reis en een behouden thuiskomst.
Goede reis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dank je. Nog 1 koffie en een peuk, dan op naar Schiphol.
Vanmorgen ging mijn wekker om 4:45... eitjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef Maitje het volgende:
Klaar met werken![]()
Morgen voorlichting KMS.... half 5 op, joepie
Klote voor je joh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
Zo, weer terug van 1,5 dag GV converentie in beukbergen. Heel interesant allemaalecht helemaal mijn ding. Naja, het zal vast wel ergens goed voor zijn. Al was het dat de groep weer iets dichter bij elkaar is gekomen, of zoiets.
Nog ff naar Erwin toe, het is vast mosterd na de maaltijd maar ik wens je voor alsnog een veilige en relaxed vlucht terug naar huis !!!
En maitje, succes op jou kms voorlichtingwel even interresant overkomen he
In ander nieuws had ik vandaag en gistr heel zwaar willen trainen voor de speedmars wedstrijd tijdens de rhino challange van volgende week donderdag.
Maar natuurlijk sterf ik maandag middag in eens uit het niets af van de pijn, zware infectie in me linker elleboog. Meteen aan de infectie remmers, koelen met zakken ijs en wat al nogIk wil stuk gaan aan sport en harde trainingen, niet aan wazige infecties
Is dat die jaarlijkse sport/feestdag bij jullie? Dan komt de 13e batterij van de luchtdoelartillerie ook altijd volgens mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
Zo, weer terug van 1,5 dag GV converentie in beukbergen. Heel interesant allemaalecht helemaal mijn ding. Naja, het zal vast wel ergens goed voor zijn. Al was het dat de groep weer iets dichter bij elkaar is gekomen, of zoiets.
Nog ff naar Erwin toe, het is vast mosterd na de maaltijd maar ik wens je voor alsnog een veilige en relaxed vlucht terug naar huis !!!
In ander nieuws had ik vandaag en gistr heel zwaar willen trainen voor de speedmars wedstrijd tijdens de rhino challange van volgende week donderdag.
Maar natuurlijk sterf ik maandag middag in eens uit het niets af van de pijn, zware infectie in me linker elleboog. Meteen aan de infectie remmers, koelen met zakken ijs en wat al nogIk wil stuk gaan aan sport en harde trainingen, niet aan wazige infecties
hehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Remco026 het volgende:
[..]
13e batterij natuurlijk, over 13 mechbrig kan ik geen oordeel vellen
Ik loog... hoef er pas half 6 uit..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanmorgen ging mijn wekker om 4:45... eitje
Thnx, interesant hoef ik niet over te komen, moet eerlijk zeggen dat ik de reis er naar toe spannender vind dan de hele voorlichtingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
kan meerdere dingen zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik loog... hoef er pas half 6 uit.., klinkt al beter!! Ik vind het ook niet zo erg om vroeg eruit te gaan, alleen om die ene voet over de bedrand te gooien.. is altijd zooooo moeilijk
![]()
[..]
Thnx, interesant hoef ik niet over te komen, moet eerlijk zeggen dat ik de reis er naar toe spannender vind dan de hele voorlichting.
En jij sterkte met je elleboog.
Ik zag trouwens gister bij hart van nederland iets over een triatlon ofzo voor militairen met o.a. zwemmen en granaat gooien ofzo.. iemand daar aan meegedaan dit keer of ooit?
quote:
Is dat verplicht dan tegenwoordig!?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
Einde amo is ie verplichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan tegenwoordig!?
Van wie moet dat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Einde amo is ie verplicht
en ook voor en na uitzending MOET je naar beukbergen.... alhoewel NA geloof ik niet perse op beukbergen hoeft te zijn....
tis gewoon verplicht deel van het opwerkprogramma, net als dat je de schiet tabel voldoende moet afsluiten, cbrn test moet ondergaan... e.d.quote:
Moet ik toch eens vragen of dat bij de KLu ook is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tis gewoon verplicht deel van het opwerkprogramma, net als dat je de schiet tabel voldoende moet afsluiten, cbrn test moet ondergaan... e.d.
De basis schiet tabel en cbrn masker test sowieso... aangezien we die verplicht van de KLU moesten doen, evenals bijvoorbeeld de Conditie proeg....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik toch eens vragen of dat bij de KLu ook is.
Je moet sowieso aan het standaard pakket voldoen. Maar dat Beukbergen daar ook onder valt. Dat wist ik niet. Ik ben daar nooit geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De basis schiet tabel en cbrn masker test sowieso... aangezien we die verplicht van de KLU moesten doen, evenals bijvoorbeeld de Conditie proeg....
Ik val namelijk a.s. trip onder de KLU
ATF 15 geen idee hoe of watquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet sowieso aan het standaard pakket voldoen. Maar dat Beukbergen daar ook onder valt. Dat wist ik niet. Ik ben daar nooit geweest.
Is dat dan een lesje cultuur en geloof of het bekende "geouwehoer" dat de here jezus je zal beschermen?
En onder welke eenheid kom je dan te vallen?
Da's een goed zaak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ATF 15 geen idee hoe of wat
Het verschilt sowieso per gespreks leider, voor ons was het een combinatie van ervaring uitwisselen tussen de oude en nieuwe garde waar onze groep uit bestaat.
Dat gebeurt toch tijdens elk GV uurtje.quote:Een stukje meer over elkaar te weten komen. En een stukje KEIHARD klagen over iedereen die ons dwarszit.
En neem het dan heel summier, er worden geen doorvraag vragen gesteld of iets dergelijks. En je verteld alleen wat je wilt vertellen
Feliquote:
Mogguhquote:
Even dat kleffe gedoe aan de kant gooien;quote:Op woensdag 1 september 2010 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik meld me weer in het net. Ben weer in Brazilië.
Lotusss, heel erg bedankt dat je op Schiphol was. Het viel me zwaar, maar gelukkig kunnen we die hele mooie en speciale herinneringen koesteren
Je bent een moordwijffie!!!!!
Lol, ben volgens mij nog nooit zo klef geweest neequote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even dat kleffe gedoe aan de kant gooien;![]()
Welkom "thuis"
Ik dacht al dat ik aan het kennismaken was met "Erwin Rommel 2."quote:Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol, ben volgens mij nog nooit zo klef geweest nee
Heh, 1 iemand heeft daar al kennis mee gemaaktquote:Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik aan het kennismaken was met "Erwin Rommel 2."
Hou die verhalen dan maar voor je jullie.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, 1 iemand heeft daar al kennis mee gemaakt
Begint met een L en eindigt op otusss
Ik las dat je vandaag officieel volwassen bent voor de wet....?quote:
ER is de klefferd..... ik doe maar een beetje mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou die verhalen dan maar voor je jullie.![]()
corect gelezenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik las dat je vandaag officieel volwassen bent voor de wet....?
Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Ohh ja, nu durf je dat opeens wel te zeggenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER is de klefferd..... ik doe maar een beetje mee.
Ik heb nog een reputatie hoog te houden, jeweetz
Ssssst!!!! Mijn reputatie godverdomme!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, nu durf je dat opeens wel te zeggen![]()
Ik weet het niet, maar wie kwam er toch steeds lekker tegen mij aan kruipen? Dat was echt niet de paashaas![]()
Maar je weetz, we'll meet again![]()
Ja en?? Daar heb ik gvd geen ene flikker mee te makenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ssssst!!!! Mijn reputatie godverdomme!
Nee nu zit jij aan de andere kant van de wereld. "Met je rode baret" Goh wat was jij macho bij mijquote:Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en?? Daar heb ik gvd geen ene flikker mee te maken
Nee, kijk naar jezelf krengquote:Op woensdag 1 september 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee nu zit jij aan de andere kant van de wereld. "Met je rode baret" Goh wat was jij macho bij mij![]()
Oeh..... daar heb ik niet van terug zeg!!!quote:
Het is je geradenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh..... daar heb ik niet van terug zeg!!!
Ja wat... alsof je dan ineens macho gaat doen bij mijquote:
Niks genaaid, ik heb die boze blik van je nooit gezien, al probeerde je daar wel een poging toe, zonder succes. Maar goed, dat gaat ook niet bij deze onweerstaanbare oude krijger.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wat... alsof je dan ineens macho gaat doen bij mij
Je kan me toch niks aandoen als ik even lief naar je kijk
Trouwens, ook niet eens als ik NIET lief naar je kijk!!!!
Genaaid!
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks genaaid, ik heb die boze blik van je nooit gezien, al probeerde je daar wel een poging toe, zonder succes. Maar goed, dat gaat ook niet bij deze onweerstaanbare oude krijger.
En ja, je neusje is echt heel schattig en lief
Hey, ik heb het niet over een lief neusje!quote:
Probleem met jou is dat je het niet wilt toegeven. Dat neusje van je is echt helemaal SEXY!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet over een lief neusje!
Dude... dat zeg je alleen maar nu je aan de andere kant van de wereld zit.....quote:Op woensdag 1 september 2010 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probleem met jou is dat je het niet wilt toegeven. Dat neusje van je is echt helemaal SEXY!!!!!!!
Dat lieg je alsof het gedrukt staat, want afgelopen maandag op de Markt in 040 zei ik het ook en durfde je me niet te meppen whehehehequote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude... dat zeg je alleen maar nu je aan de andere kant van de wereld zit.....
Anders had ik je allang een mep gegeven... en niet wijverig met de vlakke hand....
Omdat er getuigen waren op de Markt. Well duh!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat lieg je alsof het gedrukt staat, want afgelopen maandag op de Markt in 040 zei ik het ook en durfde je me niet te meppen whehehehe
Stoere praat voor zo een lief vrouwtje
Onzin!!!! We zaten alleen binnen, en het bar personeel was met wat anders bezig.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat er getuigen waren op de Markt. Well duh!
Ik herinner me nog dat je me later buiten vertelde dat ik best wel door zou kunnen voor een Gestapo officierquote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin!!!! We zaten alleen binnen, en het bar personeel was met wat anders bezig.
Nee, jij zou heel goed Herr Flick en Helga kunnen vervangen idd.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je me later buiten vertelde dat ik best wel door zou kunnen voor een Gestapo officier
Dat vind ik dan weer wel
Nou dan weet je ook wat jou te wachten staat....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, jij zou heel goed Herr Flick en Helga kunnen vervangen idd.
Daar ben jij heel goed in over die leuke methodes die we bespraken
Ik laat me verrassenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dan weet je ook wat jou te wachten staat....
Ja, helaas ben jij een stuk sterker. Dus met of zonder toestemming, het gebeurt toch wel. Maar ik kan dan wel mijn best doen om je zoveel mogelijk schade toe te brengen tot die tijdquote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen![]()
Succes Lady Lotusss, maar uiteindelijk beland je weer gewoon in mijn armen
Lekker kreng, sla me en dan kruip je tegen me aan, als een weerloos Gestapo schatjequote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, helaas ben jij een stuk sterker. Dus met of zonder toestemming, het gebeurt toch wel. Maar ik kan dan wel mijn best doen om je zoveel mogelijk schade toe te brengen tot die tijd
Dat wordt wel heel erg sadomadochistisch hier.....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker kreng, sla me en dan kruip je tegen me aan, als een weerloos Gestapo schatje
Caipirinha Lotusss?
Ik ga er straks eentje maken
Nu ff niet Rave, kun jij gewoon ff je smoelwerk dichthouden?? Ben bezig met Lotusss, ja???!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over defensie hebben..
De grote Rave, is hij jaloers?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over defensie hebben..
Jij houd er zelf SM gedachten op na bij wat je me vertelde trut!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel erg sadomadochistisch hier.....
En "weerloos Gestapo schatje" ... *ril*
Edit: en nu wil je me ook dronken voeren met caipirinha's!!! Geen chloroform bij je ofzo?
Wie ging er verdorie 's middags al aan de Leffe Triple??? Ik niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij houd er zelf SM gedachten op na bij wat je me vertelde trut!![]()
Jou dronken voeren? Nee, dat doe jij helemaal zelf, vrijwillig, dat ik meedoe is voor de vorm
Nee, aan de rooibos thee zittenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie ging er verdorie 's middags al aan de Leffe Triple??? Ik niet!
Om 13u 's middags wel ja....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, aan de rooibos thee zitten
Ja maar, ja maar, het is zo fijn om je te knuffelen.............quote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om 13u 's middags wel ja....
En dankzij jou ben ik volleerd alcoholist geworden. Vandaar dat het zo makkelijk voor je was om me te knuffelen
Sinds wanneer heb jij lepra?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het is zo fijn om je te knuffelen.............
En maak nu maar een Caipikiwi voor me bitch!!!!! Ik heb dorst!!!
Sinds dat jij voor mij dat heerlijke stoofvlees gerecht had gemaaktquote:
Had ik beter rauwe kip kunnen klaarmaken....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sinds dat jij voor mij dat heerlijke stoofvlees gerecht had gemaakt
Dan had ik je van 3 hoog van 1 van de twee balkons getraptquote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had ik beter rauwe kip kunnen klaarmaken....
Tussen het kotsen en de diarree door?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan had ik je van 3 hoog van 1 van de twee balkons getrapt
Jij zou je moeten schamen, mannetje!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ff niet Rave, kun jij gewoon ff je smoelwerk dichthouden?? Ben bezig met Lotusss, ja???!!!!
Nee, maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat niemand het ook maar een fuck kan interesseren dat jullie elkaar in het echt hebben gezien, laat staan er nu peppi over moeten doen...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De grote Rave, is hij jaloers?
Of vindt hij vrouwen toch een beetje eng?
Dat pareert hij waarschijnlijk met iets heel platvloers,
Of hij zegt: "Lotusss, je bent een kreng!"
Alles kan, en zo niet dan toch!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tussen het kotsen en de diarree door?
Yeah right....
Zoals ik al aangaf in mijn rijmpje: jaloers.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen, mannetje!
[..]
Nee, maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat niemand het ook maar een fuck kan interesseren dat jullie elkaar in het echt hebben gezien, laat staan er nu peppi over moeten doen...
Tja Rave, jij schitterde van afwezigheid. Anders had ik jou een tongzoen gegeven.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen, mannetje!
[..]
Nee, maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat niemand het ook maar een fuck kan interesseren dat jullie elkaar in het echt hebben gezien, laat staan er nu peppi over moeten doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |