Vanmorgen ging mijn wekker om 4:45... eitjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef Maitje het volgende:
Klaar met werken![]()
Morgen voorlichting KMS.... half 5 op, joepie
Klote voor je joh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
Zo, weer terug van 1,5 dag GV converentie in beukbergen. Heel interesant allemaalecht helemaal mijn ding. Naja, het zal vast wel ergens goed voor zijn. Al was het dat de groep weer iets dichter bij elkaar is gekomen, of zoiets.
Nog ff naar Erwin toe, het is vast mosterd na de maaltijd maar ik wens je voor alsnog een veilige en relaxed vlucht terug naar huis !!!
En maitje, succes op jou kms voorlichtingwel even interresant overkomen he
In ander nieuws had ik vandaag en gistr heel zwaar willen trainen voor de speedmars wedstrijd tijdens de rhino challange van volgende week donderdag.
Maar natuurlijk sterf ik maandag middag in eens uit het niets af van de pijn, zware infectie in me linker elleboog. Meteen aan de infectie remmers, koelen met zakken ijs en wat al nogIk wil stuk gaan aan sport en harde trainingen, niet aan wazige infecties
Is dat die jaarlijkse sport/feestdag bij jullie? Dan komt de 13e batterij van de luchtdoelartillerie ook altijd volgens mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
Zo, weer terug van 1,5 dag GV converentie in beukbergen. Heel interesant allemaalecht helemaal mijn ding. Naja, het zal vast wel ergens goed voor zijn. Al was het dat de groep weer iets dichter bij elkaar is gekomen, of zoiets.
Nog ff naar Erwin toe, het is vast mosterd na de maaltijd maar ik wens je voor alsnog een veilige en relaxed vlucht terug naar huis !!!
In ander nieuws had ik vandaag en gistr heel zwaar willen trainen voor de speedmars wedstrijd tijdens de rhino challange van volgende week donderdag.
Maar natuurlijk sterf ik maandag middag in eens uit het niets af van de pijn, zware infectie in me linker elleboog. Meteen aan de infectie remmers, koelen met zakken ijs en wat al nogIk wil stuk gaan aan sport en harde trainingen, niet aan wazige infecties
hehequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Remco026 het volgende:
[..]
13e batterij natuurlijk, over 13 mechbrig kan ik geen oordeel vellen
Ik loog... hoef er pas half 6 uit..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanmorgen ging mijn wekker om 4:45... eitje
Thnx, interesant hoef ik niet over te komen, moet eerlijk zeggen dat ik de reis er naar toe spannender vind dan de hele voorlichtingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
kan meerdere dingen zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik loog... hoef er pas half 6 uit.., klinkt al beter!! Ik vind het ook niet zo erg om vroeg eruit te gaan, alleen om die ene voet over de bedrand te gooien.. is altijd zooooo moeilijk
![]()
[..]
Thnx, interesant hoef ik niet over te komen, moet eerlijk zeggen dat ik de reis er naar toe spannender vind dan de hele voorlichting.
En jij sterkte met je elleboog.
Ik zag trouwens gister bij hart van nederland iets over een triatlon ofzo voor militairen met o.a. zwemmen en granaat gooien ofzo.. iemand daar aan meegedaan dit keer of ooit?
quote:
Is dat verplicht dan tegenwoordig!?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
Einde amo is ie verplichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan tegenwoordig!?
Van wie moet dat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Einde amo is ie verplicht
en ook voor en na uitzending MOET je naar beukbergen.... alhoewel NA geloof ik niet perse op beukbergen hoeft te zijn....
tis gewoon verplicht deel van het opwerkprogramma, net als dat je de schiet tabel voldoende moet afsluiten, cbrn test moet ondergaan... e.d.quote:
Moet ik toch eens vragen of dat bij de KLu ook is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tis gewoon verplicht deel van het opwerkprogramma, net als dat je de schiet tabel voldoende moet afsluiten, cbrn test moet ondergaan... e.d.
De basis schiet tabel en cbrn masker test sowieso... aangezien we die verplicht van de KLU moesten doen, evenals bijvoorbeeld de Conditie proeg....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik toch eens vragen of dat bij de KLu ook is.
Je moet sowieso aan het standaard pakket voldoen. Maar dat Beukbergen daar ook onder valt. Dat wist ik niet. Ik ben daar nooit geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De basis schiet tabel en cbrn masker test sowieso... aangezien we die verplicht van de KLU moesten doen, evenals bijvoorbeeld de Conditie proeg....
Ik val namelijk a.s. trip onder de KLU
ATF 15 geen idee hoe of watquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet sowieso aan het standaard pakket voldoen. Maar dat Beukbergen daar ook onder valt. Dat wist ik niet. Ik ben daar nooit geweest.
Is dat dan een lesje cultuur en geloof of het bekende "geouwehoer" dat de here jezus je zal beschermen?
En onder welke eenheid kom je dan te vallen?
Da's een goed zaak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ATF 15 geen idee hoe of wat
Het verschilt sowieso per gespreks leider, voor ons was het een combinatie van ervaring uitwisselen tussen de oude en nieuwe garde waar onze groep uit bestaat.
Dat gebeurt toch tijdens elk GV uurtje.quote:Een stukje meer over elkaar te weten komen. En een stukje KEIHARD klagen over iedereen die ons dwarszit.
En neem het dan heel summier, er worden geen doorvraag vragen gesteld of iets dergelijks. En je verteld alleen wat je wilt vertellen
Feliquote:
Mogguhquote:
Even dat kleffe gedoe aan de kant gooien;quote:Op woensdag 1 september 2010 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik meld me weer in het net. Ben weer in Brazilië.
Lotusss, heel erg bedankt dat je op Schiphol was. Het viel me zwaar, maar gelukkig kunnen we die hele mooie en speciale herinneringen koesteren
Je bent een moordwijffie!!!!!
Lol, ben volgens mij nog nooit zo klef geweest neequote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even dat kleffe gedoe aan de kant gooien;![]()
Welkom "thuis"
Ik dacht al dat ik aan het kennismaken was met "Erwin Rommel 2."quote:Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol, ben volgens mij nog nooit zo klef geweest nee
Heh, 1 iemand heeft daar al kennis mee gemaaktquote:Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik aan het kennismaken was met "Erwin Rommel 2."
Hou die verhalen dan maar voor je jullie.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, 1 iemand heeft daar al kennis mee gemaakt
Begint met een L en eindigt op otusss
Ik las dat je vandaag officieel volwassen bent voor de wet....?quote:
ER is de klefferd..... ik doe maar een beetje mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou die verhalen dan maar voor je jullie.![]()
corect gelezenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik las dat je vandaag officieel volwassen bent voor de wet....?
Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Ohh ja, nu durf je dat opeens wel te zeggenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER is de klefferd..... ik doe maar een beetje mee.
Ik heb nog een reputatie hoog te houden, jeweetz
Ssssst!!!! Mijn reputatie godverdomme!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, nu durf je dat opeens wel te zeggen![]()
Ik weet het niet, maar wie kwam er toch steeds lekker tegen mij aan kruipen? Dat was echt niet de paashaas![]()
Maar je weetz, we'll meet again![]()
Ja en?? Daar heb ik gvd geen ene flikker mee te makenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ssssst!!!! Mijn reputatie godverdomme!
Nee nu zit jij aan de andere kant van de wereld. "Met je rode baret" Goh wat was jij macho bij mijquote:Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en?? Daar heb ik gvd geen ene flikker mee te maken
Nee, kijk naar jezelf krengquote:Op woensdag 1 september 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee nu zit jij aan de andere kant van de wereld. "Met je rode baret" Goh wat was jij macho bij mij![]()
Oeh..... daar heb ik niet van terug zeg!!!quote:
Het is je geradenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh..... daar heb ik niet van terug zeg!!!
Ja wat... alsof je dan ineens macho gaat doen bij mijquote:
Niks genaaid, ik heb die boze blik van je nooit gezien, al probeerde je daar wel een poging toe, zonder succes. Maar goed, dat gaat ook niet bij deze onweerstaanbare oude krijger.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wat... alsof je dan ineens macho gaat doen bij mij
Je kan me toch niks aandoen als ik even lief naar je kijk
Trouwens, ook niet eens als ik NIET lief naar je kijk!!!!
Genaaid!
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks genaaid, ik heb die boze blik van je nooit gezien, al probeerde je daar wel een poging toe, zonder succes. Maar goed, dat gaat ook niet bij deze onweerstaanbare oude krijger.
En ja, je neusje is echt heel schattig en lief
Hey, ik heb het niet over een lief neusje!quote:
Probleem met jou is dat je het niet wilt toegeven. Dat neusje van je is echt helemaal SEXY!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet over een lief neusje!
Dude... dat zeg je alleen maar nu je aan de andere kant van de wereld zit.....quote:Op woensdag 1 september 2010 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probleem met jou is dat je het niet wilt toegeven. Dat neusje van je is echt helemaal SEXY!!!!!!!
Dat lieg je alsof het gedrukt staat, want afgelopen maandag op de Markt in 040 zei ik het ook en durfde je me niet te meppen whehehehequote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude... dat zeg je alleen maar nu je aan de andere kant van de wereld zit.....
Anders had ik je allang een mep gegeven... en niet wijverig met de vlakke hand....
Omdat er getuigen waren op de Markt. Well duh!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat lieg je alsof het gedrukt staat, want afgelopen maandag op de Markt in 040 zei ik het ook en durfde je me niet te meppen whehehehe
Stoere praat voor zo een lief vrouwtje
Onzin!!!! We zaten alleen binnen, en het bar personeel was met wat anders bezig.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat er getuigen waren op de Markt. Well duh!
Ik herinner me nog dat je me later buiten vertelde dat ik best wel door zou kunnen voor een Gestapo officierquote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin!!!! We zaten alleen binnen, en het bar personeel was met wat anders bezig.
Nee, jij zou heel goed Herr Flick en Helga kunnen vervangen idd.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je me later buiten vertelde dat ik best wel door zou kunnen voor een Gestapo officier
Dat vind ik dan weer wel
Nou dan weet je ook wat jou te wachten staat....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, jij zou heel goed Herr Flick en Helga kunnen vervangen idd.
Daar ben jij heel goed in over die leuke methodes die we bespraken
Ik laat me verrassenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dan weet je ook wat jou te wachten staat....
Ja, helaas ben jij een stuk sterker. Dus met of zonder toestemming, het gebeurt toch wel. Maar ik kan dan wel mijn best doen om je zoveel mogelijk schade toe te brengen tot die tijdquote:Op woensdag 1 september 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen![]()
Succes Lady Lotusss, maar uiteindelijk beland je weer gewoon in mijn armen
Lekker kreng, sla me en dan kruip je tegen me aan, als een weerloos Gestapo schatjequote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, helaas ben jij een stuk sterker. Dus met of zonder toestemming, het gebeurt toch wel. Maar ik kan dan wel mijn best doen om je zoveel mogelijk schade toe te brengen tot die tijd
Dat wordt wel heel erg sadomadochistisch hier.....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker kreng, sla me en dan kruip je tegen me aan, als een weerloos Gestapo schatje
Caipirinha Lotusss?
Ik ga er straks eentje maken
Nu ff niet Rave, kun jij gewoon ff je smoelwerk dichthouden?? Ben bezig met Lotusss, ja???!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over defensie hebben..
De grote Rave, is hij jaloers?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over defensie hebben..
Jij houd er zelf SM gedachten op na bij wat je me vertelde trut!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel erg sadomadochistisch hier.....
En "weerloos Gestapo schatje" ... *ril*
Edit: en nu wil je me ook dronken voeren met caipirinha's!!! Geen chloroform bij je ofzo?
Wie ging er verdorie 's middags al aan de Leffe Triple??? Ik niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij houd er zelf SM gedachten op na bij wat je me vertelde trut!![]()
Jou dronken voeren? Nee, dat doe jij helemaal zelf, vrijwillig, dat ik meedoe is voor de vorm
Nee, aan de rooibos thee zittenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie ging er verdorie 's middags al aan de Leffe Triple??? Ik niet!
Om 13u 's middags wel ja....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, aan de rooibos thee zitten
Ja maar, ja maar, het is zo fijn om je te knuffelen.............quote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om 13u 's middags wel ja....
En dankzij jou ben ik volleerd alcoholist geworden. Vandaar dat het zo makkelijk voor je was om me te knuffelen
Sinds wanneer heb jij lepra?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het is zo fijn om je te knuffelen.............
En maak nu maar een Caipikiwi voor me bitch!!!!! Ik heb dorst!!!
Sinds dat jij voor mij dat heerlijke stoofvlees gerecht had gemaaktquote:
Had ik beter rauwe kip kunnen klaarmaken....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sinds dat jij voor mij dat heerlijke stoofvlees gerecht had gemaakt
Dan had ik je van 3 hoog van 1 van de twee balkons getraptquote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had ik beter rauwe kip kunnen klaarmaken....
Tussen het kotsen en de diarree door?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan had ik je van 3 hoog van 1 van de twee balkons getrapt
Jij zou je moeten schamen, mannetje!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ff niet Rave, kun jij gewoon ff je smoelwerk dichthouden?? Ben bezig met Lotusss, ja???!!!!
Nee, maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat niemand het ook maar een fuck kan interesseren dat jullie elkaar in het echt hebben gezien, laat staan er nu peppi over moeten doen...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De grote Rave, is hij jaloers?
Of vindt hij vrouwen toch een beetje eng?
Dat pareert hij waarschijnlijk met iets heel platvloers,
Of hij zegt: "Lotusss, je bent een kreng!"
Alles kan, en zo niet dan toch!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tussen het kotsen en de diarree door?
Yeah right....
Zoals ik al aangaf in mijn rijmpje: jaloers.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen, mannetje!
[..]
Nee, maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat niemand het ook maar een fuck kan interesseren dat jullie elkaar in het echt hebben gezien, laat staan er nu peppi over moeten doen...
Tja Rave, jij schitterde van afwezigheid. Anders had ik jou een tongzoen gegeven.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen, mannetje!
[..]
Nee, maar ik denk dat ik voor iedereen hier spreek dat niemand het ook maar een fuck kan interesseren dat jullie elkaar in het echt hebben gezien, laat staan er nu peppi over moeten doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |