Is dat verplicht dan tegenwoordig!?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:08 schreef Braamyo het volgende:
Zo, weer terug van 1,5 dag GV converentie in beukbergen. Heel interesant allemaalecht helemaal mijn ding. Naja, het zal vast wel ergens goed voor zijn. Al was het dat de groep weer iets dichter bij elkaar is gekomen, of zoiets.
Einde amo is ie verplichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan tegenwoordig!?
Van wie moet dat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Einde amo is ie verplicht
en ook voor en na uitzending MOET je naar beukbergen.... alhoewel NA geloof ik niet perse op beukbergen hoeft te zijn....
tis gewoon verplicht deel van het opwerkprogramma, net als dat je de schiet tabel voldoende moet afsluiten, cbrn test moet ondergaan... e.d.quote:
Moet ik toch eens vragen of dat bij de KLu ook is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tis gewoon verplicht deel van het opwerkprogramma, net als dat je de schiet tabel voldoende moet afsluiten, cbrn test moet ondergaan... e.d.
De basis schiet tabel en cbrn masker test sowieso... aangezien we die verplicht van de KLU moesten doen, evenals bijvoorbeeld de Conditie proeg....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik toch eens vragen of dat bij de KLu ook is.
Je moet sowieso aan het standaard pakket voldoen. Maar dat Beukbergen daar ook onder valt. Dat wist ik niet. Ik ben daar nooit geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De basis schiet tabel en cbrn masker test sowieso... aangezien we die verplicht van de KLU moesten doen, evenals bijvoorbeeld de Conditie proeg....
Ik val namelijk a.s. trip onder de KLU
ATF 15 geen idee hoe of watquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet sowieso aan het standaard pakket voldoen. Maar dat Beukbergen daar ook onder valt. Dat wist ik niet. Ik ben daar nooit geweest.
Is dat dan een lesje cultuur en geloof of het bekende "geouwehoer" dat de here jezus je zal beschermen?
En onder welke eenheid kom je dan te vallen?
Da's een goed zaak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ATF 15 geen idee hoe of wat
Het verschilt sowieso per gespreks leider, voor ons was het een combinatie van ervaring uitwisselen tussen de oude en nieuwe garde waar onze groep uit bestaat.
Dat gebeurt toch tijdens elk GV uurtje.quote:Een stukje meer over elkaar te weten komen. En een stukje KEIHARD klagen over iedereen die ons dwarszit.
En neem het dan heel summier, er worden geen doorvraag vragen gesteld of iets dergelijks. En je verteld alleen wat je wilt vertellen
Feliquote:
Mogguhquote:
Even dat kleffe gedoe aan de kant gooien;quote:Op woensdag 1 september 2010 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ik meld me weer in het net. Ben weer in Brazilië.
Lotusss, heel erg bedankt dat je op Schiphol was. Het viel me zwaar, maar gelukkig kunnen we die hele mooie en speciale herinneringen koesteren
Je bent een moordwijffie!!!!!
Lol, ben volgens mij nog nooit zo klef geweest neequote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even dat kleffe gedoe aan de kant gooien;![]()
Welkom "thuis"
Ik dacht al dat ik aan het kennismaken was met "Erwin Rommel 2."quote:Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol, ben volgens mij nog nooit zo klef geweest nee
Heh, 1 iemand heeft daar al kennis mee gemaaktquote:Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik aan het kennismaken was met "Erwin Rommel 2."
Hou die verhalen dan maar voor je jullie.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, 1 iemand heeft daar al kennis mee gemaakt
Begint met een L en eindigt op otusss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |