Ik las dat je vandaag officieel volwassen bent voor de wet....?quote:
ER is de klefferd..... ik doe maar een beetje mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou die verhalen dan maar voor je jullie.![]()
corect gelezenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik las dat je vandaag officieel volwassen bent voor de wet....?
Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Ohh ja, nu durf je dat opeens wel te zeggenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER is de klefferd..... ik doe maar een beetje mee.
Ik heb nog een reputatie hoog te houden, jeweetz
Ssssst!!!! Mijn reputatie godverdomme!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, nu durf je dat opeens wel te zeggen![]()
Ik weet het niet, maar wie kwam er toch steeds lekker tegen mij aan kruipen? Dat was echt niet de paashaas![]()
Maar je weetz, we'll meet again![]()
Ja en?? Daar heb ik gvd geen ene flikker mee te makenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ssssst!!!! Mijn reputatie godverdomme!
Nee nu zit jij aan de andere kant van de wereld. "Met je rode baret" Goh wat was jij macho bij mijquote:Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en?? Daar heb ik gvd geen ene flikker mee te maken
Nee, kijk naar jezelf krengquote:Op woensdag 1 september 2010 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee nu zit jij aan de andere kant van de wereld. "Met je rode baret" Goh wat was jij macho bij mij![]()
Oeh..... daar heb ik niet van terug zeg!!!quote:
Het is je geradenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh..... daar heb ik niet van terug zeg!!!
Ja wat... alsof je dan ineens macho gaat doen bij mijquote:
Niks genaaid, ik heb die boze blik van je nooit gezien, al probeerde je daar wel een poging toe, zonder succes. Maar goed, dat gaat ook niet bij deze onweerstaanbare oude krijger.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wat... alsof je dan ineens macho gaat doen bij mij
Je kan me toch niks aandoen als ik even lief naar je kijk
Trouwens, ook niet eens als ik NIET lief naar je kijk!!!!
Genaaid!
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks genaaid, ik heb die boze blik van je nooit gezien, al probeerde je daar wel een poging toe, zonder succes. Maar goed, dat gaat ook niet bij deze onweerstaanbare oude krijger.
En ja, je neusje is echt heel schattig en lief
Hey, ik heb het niet over een lief neusje!quote:
Probleem met jou is dat je het niet wilt toegeven. Dat neusje van je is echt helemaal SEXY!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet over een lief neusje!
Dude... dat zeg je alleen maar nu je aan de andere kant van de wereld zit.....quote:Op woensdag 1 september 2010 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probleem met jou is dat je het niet wilt toegeven. Dat neusje van je is echt helemaal SEXY!!!!!!!
Dat lieg je alsof het gedrukt staat, want afgelopen maandag op de Markt in 040 zei ik het ook en durfde je me niet te meppen whehehehequote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude... dat zeg je alleen maar nu je aan de andere kant van de wereld zit.....
Anders had ik je allang een mep gegeven... en niet wijverig met de vlakke hand....
Omdat er getuigen waren op de Markt. Well duh!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat lieg je alsof het gedrukt staat, want afgelopen maandag op de Markt in 040 zei ik het ook en durfde je me niet te meppen whehehehe
Stoere praat voor zo een lief vrouwtje
Onzin!!!! We zaten alleen binnen, en het bar personeel was met wat anders bezig.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat er getuigen waren op de Markt. Well duh!
Ik herinner me nog dat je me later buiten vertelde dat ik best wel door zou kunnen voor een Gestapo officierquote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin!!!! We zaten alleen binnen, en het bar personeel was met wat anders bezig.
Nee, jij zou heel goed Herr Flick en Helga kunnen vervangen idd.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je me later buiten vertelde dat ik best wel door zou kunnen voor een Gestapo officier
Dat vind ik dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |