In mijn tijd, vaker dan je denktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:16 schreef hcwp het volgende:
[naief modus]
Gebeurt dat vaak dan? Ik ben geen beroeps (reservist), dus de kans dat ik als militair herkend wordt is sowieso minimaal
[/naief modus]
Hopelijk heb ik binnenkort ook die baret op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok, een foto van mij dan, maar is wel alweer 15 jaar geleden
[ afbeelding ]
Succes danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik binnenkort ook die baret op.
oooooh echnie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok, een foto van mij dan, maar is wel alweer 15 jaar geleden
[ afbeelding ]
Dat is mijn 2de levenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oooooh echnie!
Jij bent deze meneer:
[ afbeelding ]
Gehehe...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom mensen dat zouden doen. Zo van: Kijk mij ik ben militair!
Ik probeer het juist altijd verborgen te houden, ook met stappen. Niemand die erachter komt dat ik militair ben en als ze vragen wat ik doe, verzin ik ter plekke wel iets. Dolfijnentrainer is onder de collega's populair
Yes indeed!quote:
Hmmmm, ik zie het niet in elk geval.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:21 schreef Sine_Pari het volgende:
Mischien zie ik het verkeerd, maar lopen ze daar niet een beetje uit de maat?
Ohhh, dat bedoel je. Dat is typisch LMB Grenadiers stijlquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:50 schreef hcwp het volgende:
Sine Pari bedoelt waarschijnlijk dat de twee rechts voor hun rechter been voor hebben, en de twee links voor hun linker. Dit lijkt, logisch, ook te gelden voor de rijen er achter...
Dat dacht ik eerst ook, maar er loopt nog altijd eentje uit het gelid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:50 schreef hcwp het volgende:
Sine Pari bedoelt waarschijnlijk dat de twee rechts voor hun rechter been voor hebben, en de twee links voor hun linker. Dit lijkt, logisch, ook te gelden voor de rijen er achter...
hahahahaha, nee. Dat is nl. de parademars. Voordat ze de kroonprins voorbijlopen worden die benen de lucht ingegooit. Op links loopt men dan andersom ivm rechts.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:53 schreef hcwp het volgende:Wat een arrogante rakkers zijn het ook
![]()
Heel defensie loop op links, maar wij doen het lekker zo![]()
![]()
Foei!![]()
![]()
Die zal de dag ervoor wel het nodige genuttigd hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar er loopt nog altijd eentje uit het gelid.
lol.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Dan moeten er ook een heel aantal de avond voor de uitrijking van de Riddersoorde van Kapitein Kroon gezopen hebben, want daar sprongen spontaan de tranen me in me smoel.
Geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef pisnicht het volgende:
Wat een misplaatste arrogantie hier weer. DEF is nog grappiger dan ONZ wat dat betreft
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:09 schreef pisnicht het volgende:
Wat een misplaatste arrogantie hier weer. DEF is nog grappiger dan ONZ wat dat betreft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |