Ik heb cake gemaakt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:48 schreef Braamyo het volgende:
omg !echt weer te gefaalde verhalen voor het weekend.... van ontblote bovenlichamen tot bloedneuzen
![]()
ik heb het weer allemaal meegemaakt
Ach, ik zou liegen als ik zou zeggen dat het wederzijds was..quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net ff mijn 2 koffers ingepakt, is dat in elk geval gedaan. Ik zou wel langer willen blijven in NL
En er is er eentje die ik vreselijk zal gaan missen.
lolquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, ik zou liegen als ik zou zeggen dat het wederzijds was..
Klopt, maar ik kan mij nog steeds niet opdelen, en ik was elders nodig... Trek het in 2014 wel recht met je...quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol
Maar jou tronie heb ik niet gezien Rave_NL
Waarom in 2014?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan mij nog steeds niet opdelen, en ik was elders nodig... Trek het in 2014 wel recht met je...
WK voetbal in Braziliëquote:
Voetbal, vandaar dat ik het niet wistquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WK voetbal in Brazilië
Iedereen is dan welkom bij mij
Hoeveel mensen kun je herbergen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WK voetbal in Brazilië
Iedereen is dan welkom bij mij
mjam ! mag ik ook een stukjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mjam ! mag ik ook een stukje
Je mag kiezen, roombotercake of chocoladecake (stomme vraag denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Er was eens....
CHOCOLAAAAAAAAA !!!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je mag kiezen, roombotercake of chocoladecake (stomme vraag denk ik zo).
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je mag kiezen, roombotercake of chocoladecake (stomme vraag denk ik zo).
Bij ons is het dus echt ROSWOZ.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef Deathwings het volgende:
ROSWOS ken ik alleen als Reveille, Opstaan, Scheren, Wassen, Ontbijten en Schoenen poetsen.
quote:
ach wat doe je er aanquote:
ja joh, dat zijn diezelfde lui die met afkortingen als rowili, liboza en walapa komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
Dat jullie daar serieus een afkorting voor hebben..
Er zijn eigenlijk niet veel afkortingen die ik gebruik. rowili en lupa zijn denk ik wel de enige.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ja joh, dat zijn diezelfde lui die met afkortingen als rowili, liboza en walapa komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |