Tja, je had miss ook met wat collega's op de kazerne kunnen drinken en dan later op kunnen staan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef cw2cu het volgende:
elk uurtje later stel ik weer de rit naar de kazerne uit.
Toevallig belden wat vrienden of ik nog wat kwam drinken, mooi! weer wat uitstel haha.
Ach, dan maar morgenochtend om half 6 vertrekken.
Idd, tijd voor bed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Erasmo het volgende:
Trusten allen, morgen weer lekker maandag
De derde kan loopt al door hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:39 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Yes please.
Goeie week allemaal
En wat doe jij dan wel niet in de officiers-mess?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:49 schreef Braamyo het volgende:
moguh iedereen !
Ik zit hier in de officiers relax plek met allemaal sterren en balkjes om mij heen ff te fokken
Ja dank jequote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
nice!
Fijne dag vandaag dan jullie saampjes
Ik probeer nogsteeds een telefoon nummer te vinden
Btw, je ondertitelquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
nice!
Fijne dag vandaag dan jullie saampjes
Ik probeer nogsteeds een telefoon nummer te vinden
Questioning is ondervragen of jezelf iets afvragen. Zoals het er nu staat is goed omdat het om het zelfstandig naamwoord "vragen" gaat ipv het werkwoord.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, je ondertitel
Shoot first, I see no point in questions ^^
Moet je eigenlijk "Shoot first, I see no point in questioning" van maken
Aaah balenquote:
Je hebt een PMquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef leovanw het volgende:
Hoi ER, hoe is de keuring op de 27ste in Utrecht verlopen? Ik heb trouwens vandaag een Grenadiers baretembleem voor je geregeld. PM me maar waar ik het naartoe moet sturen. Doe ik er gelijk de nieuwe Falcon bij die ik voor je heb... Njoy the last moments here mate! Live life to the fullest...
Wtf...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
Ik was net na het lezen in slaap gevallen en droomde van luchtmobiel die voorbij kwam marcheren. De ene rij met linksvoor en de andere op rechtsvoor, net zoals op een foto die Rommel een keer gepost had
.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
Ik was net na het lezen in slaap gevallen en droomde van luchtmobiel die voorbij kwam marcheren. De ene rij met linksvoor en de andere op rechtsvoor, net zoals op een foto die Rommel een keer gepost had
.
Deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |