Ik wel. Schenk je die nog in of niet.quote:
Dank je. Je hebt deze sergeant-majoor weer blij gemaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:51 schreef Braamyo het volgende:
al bezig, al bezig, *schuift een heerlijke borrel jou kant op*
hou ik vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt deze sergeant-majoor weer blij gemaakt.
En jij weet dat een sergeant-majoor niet snel blij is.quote:
Je hebt je pluggen niet in?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:00 schreef Braamyo het volgende:
Lang nr van nightwish trouwens... nog 2 minuutjes gehoorsbeschadiging
Chocolade?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:02 schreef Braamyo het volgende:
nah.... ik hou van harde nighwish.... zoals ik hou van harde ....
Lekker toch?quote:
Als je binnen zit jaquote:
Een bikkel kan toch wel tegen een drupje regen? Zelfs Maitje gaat gewoon op de fiets met dit weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je binnen zit ja
En ik moet zo weer naar 040
Heh, ik ben idd niet van suiker gemaakt neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bikkel kan toch wel tegen een drupje regen? Zelfs Maitje gaat gewoon op de fiets met dit weer.
Neej, wel een meisje mee genomen uit de uitzending maar die heeft daarna geen contact meer gezochtquote:
Dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft het gebouw verlaten...
In 4 weken tijd is hij een hele goede vriend geworden... hij is één van de weinige mensen die ALTIJD welkom zal zijn bij mij thuis!
Had je eens bij ons in de nacht van donderdag op vrijdag moeten wezen. In het bos geslapen met enkel een lekkende poncho boven het hoofd. Wat een feest. En het kader was van mening dat onze poncho-tent niet goed was en we hem daarom maar midden in de nacht moest verbouwen naar een tent volgens de voorschriften.quote:
Waar zat je? Ik in het oefenterrein van Oirschot, komende week weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Had je eens bij ons in de nacht van donderdag op vrijdag moeten wezen. In het bos geslapen met enkel een lekkende poncho boven het hoofd. Wat een feest. En het kader was van mening dat onze poncho-tent niet goed was en we hem daarom maar midden in de nacht moest verbouwen naar een tent volgens de voorschriften.
Wij zaten op de Vijf Eiken bij Gilze-Rijen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:05 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Waar zat je? Ik in het oefenterrein van Oirschot, komende week weer.
Pak je spullen maar vast.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef viezerdt het volgende:
Beter houd het ff op met regenen, ik heb nu dat oplantien gebeuren. Niet veel trek om van het weekend zandzakken te staan vullen
And ER has now entered a place where he doesn't want to be. (KUTKOTERS!!!!!!!!!)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:31 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft het gebouw verlaten...
In 4 weken tijd is hij een hele goede vriend geworden... hij is één van de weinige mensen die ALTIJD welkom zal zijn bij mij thuis!
Voor mij is dat voltooid verleden tijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Had je eens bij ons in de nacht van donderdag op vrijdag moeten wezen. In het bos geslapen met enkel een lekkende poncho boven het hoofd. Wat een feest. En het kader was van mening dat onze poncho-tent niet goed was en we hem daarom maar midden in de nacht moest verbouwen naar een tent volgens de voorschriften.
Mag ik mee!! Ik wil ookquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Amen to that.quote:
Poncho-tent? Wat had je gedaan dan? van meerdere poncho's een tent gemaakt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jep. De Ponchos kunnen met drukknopen aan elkaar vast worden gemaakt. Daarna kun je een stuk touw of een paar spinnen gebruiken om hem tussen bomen te spannen. Werkt prima als je het goed doet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Poncho-tent? Wat had je gedaan dan? van meerdere poncho's een tent gemaakt?
nergens goed voor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jep. De Ponchos kunnen met drukknopen aan elkaar vast worden gemaakt. Daarna kun je een stuk touw of een paar spinnen gebruiken om hem tussen bomen te spannen. Werkt prima als je het goed doet.
Nog beter: Gewoon enkel je goretex slaapzakhoes gebruiken. Kun je sneller opbreken bij alarm. Die kou neem je maar voor liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nergens goed voor.
poncho tussen 2 bomen, wat haringen in de grond.... klaar !
kan ook vaak welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog beter: Gewoon enkel je goretex slaapzakhoes gebruiken. Kun je sneller opbreken bij alarm. Die kou neem je maar voor lief
onder 1 poncho kun je beetje moeilijk met 2 man slapen als je ook nog beide je 60ltr rugzak droog wil houden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nergens goed voor.
poncho tussen 2 bomen, wat haringen in de grond.... klaar !
denk dat ik dat voor de volgende keer eens ga proberen. De slaapzak in de ruza persen is echt een klote werk, dus ga eens kijken of die erin kan blijven s'nachts. Heb die nacht trouwens ook gewoon met kisten, gvt, en bilaminaat geslapen. Geen last gehad van de kou.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog beter: Gewoon enkel je goretex slaapzakhoes gebruiken. Kun je sneller opbreken bij alarm. Die kou neem je maar voor lief
doe je die bifi bag niet om je slaapzak heen? is toch meer bedoeld om de slaza droog te houden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kan ook vaak wel
Alhoewel ik de bifi bag gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |