WTF!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:28 schreef Braamyo het volgende:
zeg wil jij ff het rowili pakken uit de mb, ligt in de liboza van mijn gvt basis jas......
*zucht* defensie en afkortingen
zeg wil jij ff het roodwit lint pakken uit de mercedes benz, ligt in de linkerbovenzak van mijn gechtstenue basis jas......quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zeg wil jij ff het roodwit lint pakken uit de mercedes benz, ligt in de linkerbovenzak van mijn gechtstenue basis jas......
snappie![]()
Hmmm bij LMB noemden wij de "second" ookvaak "Tweety" Althans bij de A/Konings-Ciequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef Remco026 het volgende:
Bij de vissticks hebben ze gewoon leuke synoniemen. Sprak een tijd geleden met een marinier, die nu de overstap heeft gemaakt naar de KL en die wist niet waar ik het over had met plava. Toen ik hem uitlegde dat ik het over de plaatsvervanger had, begon hij over een Tweety
Doe niet zo klef joh!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen zie ik mijn lieveling weer in Eindhoven
Haar weer in mijn armen te houden, te knuffelen, heerlijk![]()
Laatste dag dat ik haar nog kan zien, op afscheid Schiphol dinsdag na dan
En dan hield ik me nog in.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe, ik zat erop te wachten
Als het maar alleen regent dan, onweer zit ik niet op te wachten....quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:04 schreef cw2cu het volgende:
het regent, het regent, dit soldaatje wordt deze week nat![]()
dan wordt je natquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je op oefening bent en buiten slaapt en het gaat ontzettend onweren, wat gebeurd er dan?
lekker laten lullen, hij is alleen maar jaloers....quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe, ik zat erop te wachten
1) Dan ben je buiten aan het slapen tijdens een oefening terwijl het ontzettend aan het onweren is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als het maar alleen regent dan, onweer zit ik niet op te wachten....
Trouwens, volgende vraag![]()
Als je op oefening bent en buiten slaapt en het gaat ontzettend onweren, wat gebeurd er dan?
Gentlemen's agreements kan je altijd maken met die Tulbanden. De Britten stoppen ook altijd even voor de thee om vier uur.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef Rave_NL het volgende:
Dan wordt net als bij het voetbal een afspraak gemaakt met de tegenstander om de strijd op een later moment in te halen..
jaja, net als de romeinen in astrix en obelixquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Vortix het volgende:
[..]
Gentlemen's agreements kan je altijd maken met die Tulbanden. De Britten stoppen ook altijd even voor de thee om vier uur.
Jaaaazekers. Netquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen iedereen, maar ik heb inderdaad een goeie avond
Jij ook ?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jaja, net als de romeinen in astrix en obelix
hehe, ik vertrek godzijdank pas rond 22:00quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jaaaazekers. Netweer op weg gestuurd naar de kazerne. Nu even relaxen en dan the sims spelen
De werkdag begint toch ook gewoon om 08:00?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, ik vertrek godzijdank pas rond 22:00
nu moet ik alleen wel echt FLIPPEN HELL om 08:00 op apél staan omdat het groepswapen niet goed gepoetst zou hebben wat echt totale onzin is.... en de rest pas om 09:30.....
Echt inconsequente klote stuk vrete van een kut luit die ik eigenlijk heb
Idioot..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, ik vertrek godzijdank pas rond 22:00
nu moet ik alleen wel echt FLIPPEN HELL om 08:00 op apél staan omdat het groepswapen niet goed gepoetst zou hebben wat echt totale onzin is.... en de rest pas om 09:30.....
Echt inconsequente klote stuk vrete van een kut luit die ik eigenlijk heb
Elke dag 07.30 baksgewijs op de plaat. Weer of geen weer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef Remco026 het volgende:
[..]
De werkdag begint toch ook gewoon om 08:00?
Ik krijg mezelf niet gemotiveerd om hard door te werkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef EllaN het volgende:
Normaal gaat mijn vriend ook niet zo vroeg, maar hij had nog wat te regelen voor morgen. Hoort erbijjjj.
Wat staat er allemaal op de planning voor jullie aankomende week?
Ik ga weer studeren eindelijk. Heb er echt zin in, nerd die ik ben.
Ik denk niet dat er morgenochtend veel YPR-chauffeurs om 08.00 op appèl staan als de rest pas later komt.quote:
meh ....quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er morgenochtend veel YPR-chauffeurs om 08.00 op appèl staan als de rest pas later komt.
Laat staan die op een openbaar forum zijn direct leidinggevende officier een, en ik quote, "Echt inconsequente klote stuk vrete van een kut luit" noemen...
Ja, in mijn achting stijg je wel..
Op lekker veel sporten en een fietsframe ophalen na eigenlijk bijzonder weinig. Maar die vakantie heeft ondertussen wel lang genoeg geduurd...quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef EllaN het volgende:
Normaal gaat mijn vriend ook niet zo vroeg, maar hij had nog wat te regelen voor morgen. Hoort erbijjjj.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jaaaazekers. Netweer op weg gestuurd naar de kazerne. Nu even relaxen en dan the sims spelen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef EllaN het volgende:
Ik ga weer studeren eindelijk. Heb er echt zin in, nerd die ik ben.
Ow dat is jammer.... Ik heb het eigenlijk al heel lang niet meer gespeeldquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef EllaN het volgende:
Sims 3 haha. Hij loopt niet helemaal lekker op mac, maarja..
En dank je
Dag daag, veilige reis naar de kazerne.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:01 schreef Braamyo het volgende:
ik ben er weer weg van voor vanavond, check jullie laterz !
Wat voor een frame? :3quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:30 schreef Vortix het volgende:
[..]
Op lekker veel sporten en een fietsframe ophalen na eigenlijk bijzonder weinig. Maar die vakantie heeft ondertussen wel lang genoeg geduurd...
Ik ga d'r geen fixie van maken en ik heb geen zin om ineens onder een tram te zittenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef Vronsky het volgende:
Singlespeed.. is het een dirtjumper voor op de straat?
Ga dan wel brakeless, wees een vent
Tja, je had miss ook met wat collega's op de kazerne kunnen drinken en dan later op kunnen staan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:07 schreef cw2cu het volgende:
elk uurtje later stel ik weer de rit naar de kazerne uit.
Toevallig belden wat vrienden of ik nog wat kwam drinken, mooi! weer wat uitstel haha.
Ach, dan maar morgenochtend om half 6 vertrekken.
Idd, tijd voor bed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Erasmo het volgende:
Trusten allen, morgen weer lekker maandag
De derde kan loopt al door hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:39 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Yes please.
Goeie week allemaal
En wat doe jij dan wel niet in de officiers-mess?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:49 schreef Braamyo het volgende:
moguh iedereen !
Ik zit hier in de officiers relax plek met allemaal sterren en balkjes om mij heen ff te fokken
Ja dank jequote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
nice!
Fijne dag vandaag dan jullie saampjes
Ik probeer nogsteeds een telefoon nummer te vinden
Btw, je ondertitelquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
nice!
Fijne dag vandaag dan jullie saampjes
Ik probeer nogsteeds een telefoon nummer te vinden
Questioning is ondervragen of jezelf iets afvragen. Zoals het er nu staat is goed omdat het om het zelfstandig naamwoord "vragen" gaat ipv het werkwoord.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, je ondertitel
Shoot first, I see no point in questions ^^
Moet je eigenlijk "Shoot first, I see no point in questioning" van maken
Aaah balenquote:
Je hebt een PMquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef leovanw het volgende:
Hoi ER, hoe is de keuring op de 27ste in Utrecht verlopen? Ik heb trouwens vandaag een Grenadiers baretembleem voor je geregeld. PM me maar waar ik het naartoe moet sturen. Doe ik er gelijk de nieuwe Falcon bij die ik voor je heb... Njoy the last moments here mate! Live life to the fullest...
Wtf...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
Ik was net na het lezen in slaap gevallen en droomde van luchtmobiel die voorbij kwam marcheren. De ene rij met linksvoor en de andere op rechtsvoor, net zoals op een foto die Rommel een keer gepost had
.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
Ik was net na het lezen in slaap gevallen en droomde van luchtmobiel die voorbij kwam marcheren. De ene rij met linksvoor en de andere op rechtsvoor, net zoals op een foto die Rommel een keer gepost had
.
Deze?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef EllaN het volgende:
.
Mooi hè?quote:
Pas op hequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi hè?
Die rode baret is echt helemaal sexy, dit itt, die visstick baret
Vergis je niet in de kracht van het Garde Regiment Grenadiersquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pas op he. Ik vind een donkere baret met ankertje op een rode achtergrond nog steeds sexier dan een in aardbei-sap doordrenkte baret
.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pas op he. Ik vind een donkere baret met ankertje op een rode achtergrond nog steeds sexier dan een in aardbei-sap doordrenkte baret
.
Ik ook nietquote:
Nog liever zonder beflapje achter dat ankertjequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
.
Velen zijn geroepen, maar slechts weinigen uitverkoren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Blij dat ik nooit voor die lelijke donkerblauwe baret heb gekozen
En iedereen die zich niet bij de tweede categorie schaakt kan zich altijd nog verlagen tot luchtmobiel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef demspec het volgende:
[..]
Velen zijn geroepen, maar slechts weinigen uitverkoren.
Idd, voor LMBquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef demspec het volgende:
[..]
Velen zijn geroepen, maar slechts weinigen uitverkoren.
whehehehequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En iedereen die zich niet bij de tweede categorie schaakt kan zich altijd nog verlagen tot luchtmobiel.
En het halen op hun sloffen.
Met alle respect maar als ik tel hoeveel lowlifes uit mijn blok lachend halverwege bij luchtmobiel zijn ingestroomd dan krab ik me toch echt achter mn oren..quote:
Tja vroegâh!!!!!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met alle respect maar als ik tel hoeveel lowlifes uit mijn blok lachend halverwege bij luchtmobiel zijn ingestroomd dan krab ik me toch echt achter mn oren..
Maar daarintegen is het schrijnend voor het hele verval van de algehele staat van defensie en het kwaniteit voor kwaliteit verhaal van tegenwoordig... Jij bent er meer dan op tijd uitgestapt ben ik bang..
Mietjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:33 schreef EllaN het volgende:
Ik heb spierpijn van het met emmers leeg hozen van een vijver.
Morgen weer het eerste college van dit academisch jaar en dan even sporten. Weer een normaal ritme eindelijk.
dank je. Nog 1 koffie en een peuk, dan op naar Schiphol.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Wens je een goede reis en een behouden thuiskomst.
Goede reis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dank je. Nog 1 koffie en een peuk, dan op naar Schiphol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |