Lieve Isla toch... wat balen, zeg...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef IslaBonita het volgende:
Maargoed,nog belangrijker: Wat overbleef aan bruikbare zaadjes na opwerking was teleurstellend: Nog maar 300.000. Die zijn dus ingebracht, te laat naar mijn mening, dus nee, ik heb geen goede hoop voor deze maand. We gaan in ieder geval volgende maand nog een IUI doen en als de zaadjes dan niet beter zijn dan nu, (zijn alleen maar slechter geworden, wat doen we toch fout?) gaan we door voor IVF met ICSI. Vreselijke teleurstelling natuurlijk, zo slecht had ik het niet verwacht, maar wel fijn dat de gyn ons geen 6 IUI's laat doen als het geen zin heeft. In oktober schijnt er een IVF/ICSI voorlichtingsavond te zijn, mocht het nodig zijn, worden wij er tussen geschoven.
Ik ben thuis nu. Vanmiddag in Nederland een echo gehad. Alleen wel een tijdje in quarantaine gezetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Madonna, welkom zeg en wat spannend meteen!!
Tally, wat schrikken zeg. Maar gelukkig is alles nog goed.Wat nu? Ga je weer terug naar huis of alsnog naar Italië?
Fijn dat jullie nu 'onderweg' zijn Kolonia! Hopelijk leidt het snel tot iets heel mooisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Kolonia het volgende:
Stap 1 is gezet: vanochtend bloed laten prikken.![]()
Ze konden alleen geen goede aders vinden.
Uiteindelijk kon een klein adertje in mijn hand aangeprikt worden, maar het kostte dus dik twintig minuten om vier buisje te vullen.
En nu heb ik een prachtige blauwe bult op mijn hand.![]()
Maar ja, het is voor een goed doel.
Als ik de gyn goed begrepen heb krijg ik de uitslag van bloed- en zaadonderzoek bij de samenlevingstest en die is vrijdag 3 september.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend Kolonia! Wanneer hoor je de uitslag nu?
Huh, dat is toch vreemd. Maar gelukkig voor jou!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja bij mij zijn er 2 terug geplaatst. Ik krijg dus een 2-eiige tweeling
Gekke is dat ik dus net als jij in de veronderstelling was dat er maar 1 terug gezet zou worden (want onder de 36) maar achteraf hoorde ik dat er 2 teruggeplaatst waren. Waar we overigs ontzettend blij mee zijn!
We hebben zelfs papieren moeten tekenen waarin stond dat we akkoord gingen met 1 embryo per keer
Ja, het gaat echt heel snel. Fijn is dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, ik kreeg de uitslag van de samenlevingstest meteen. Ze nam het monster af, ging kijken en kwam terug met de uitslag. Dus ik denk idd dat je dan alle uitslagen tegelijk krijgt. 3 september is best snel!
ik baal ontzettend.. niet zo zeer omdat het niet raak is, maar meer omdat mijn lijf zo van slag is. Toen ik de eerste keer stopte met de pil had ik meteen zo'n mooie regelmatige cyclus van 28 dagen waar je de klok gelijk op kon zetten. En ja ik weet wel dat het niet raar is dat mijn lijf van slag is, heb toch dik een half jaar de pil moeten doorslikken, maar had toch gehoopt op meteen een mooie cyclus.. Ik heb nu ook geen flauw idee wanneer ik volgende keer ongesteld ga worden, volgens mij aaiphone app ergens in het weekend van 19 sept.. ik zie het wel denk ik..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Danic spannend!!!!
Hier ongesteld geworden, ik heb geen flauw idee wanneer ik nu ongesteld moet worden, was uitgegaan van mijn eerst zo nette cyclus van 28 dagen. Dus ben te vroegdenk dat mijn lijf nu echt van slag is van het doorslikken van de Pil.
Een embryoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:10 schreef Fannie het volgende:
Ow dat vergat ik even, wat is een emmy?
Ok, ik snap nu, daarom snap ik nu je eerdere post ook beter, dit is dus een goeie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:21 schreef mijsje het volgende:een emmy is een embryo... gezellige afkorting...
Misschien kun je de uitslag zelf wel bekijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:46 schreef Kolonia het volgende:
Als ik de gyn goed begrepen heb krijg ik de uitslag van bloed- en zaadonderzoek bij de samenlevingstest en die is vrijdag 3 september.
Zou ik dan ook gelijk de uitslag van de samenlevingstest krijgen of moet je daarvoor terugkomen?
Mocht ik ook, vond het erg cool om te zienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Jose81 het volgende:
Misschien kun je de uitslag zelf wel bekijken. Ik mocht onder de microscoop bekijken hoe het eruit zag... heel apart, maar wel heel leuk!
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
Hallo , het Mijsje is moe en ligt al lekker even op bed.Dit was me het dagje wel...
Jaquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder...
Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder...
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terugquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:20 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!
Raar he? Ik heb dat dus ook. Daarom vond ik ook dag 1 zo speciaal. Omdat je dan echt zeker weet dat het nog leeft. De dag erna denk je al: "goh, zou het nou aan de wand zijn gaan zitten of is het misschien al dood?" En je hebt ook het idee dat je toch IETS zou moeten voelen. Maar nee. Voel niks.
En ik hoop maar dat we allebei een hele overbezorgde moeder mogen worden![]()
(ok... met mate dan)
Hmm. Ok.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug
Ook voelde ik dat het er 2 warenZie ook dat topic
tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Hmm. Ok.
Dan bereid ik me voor op een slechte uitslag.
Ik hoop ook op dat moment!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.
Die dag... Was anders... Dat was het... Ik wist het zeker! Het was raak..
Zo heb ik me echt niet 2 weken lang gevoeld.
Ik wist het pas zeker (mijn gevoel dan en savonds een live! live! live! zwangerschapstest hier) 2 dagen voor ik eigenlijk mocht testenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op dat moment!We'll see...
Maar heb er vandaag ff weinig vertrouwen in. Over 6 dagen weten we het!
haha, ja eigenlijk cru he? De ironie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef Jose81 het volgende:
Even speciaal voor M&M:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne... Madonna; 't wordt hier zo onderhand een totale school met al die mensen in het onderwijs![]()
Ik voelde helemaal niets en er begon wat te dagen toen ik stond te kokhalzen boven de schone was... En toen was ik "opeens" 9 weken zwanger...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug
Ook voelde ik dat het er 2 warenZie ook dat topic
Van de pregnyl zou kunnen. Ik had er ook last van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef IslaBonita het volgende:
Vraagje dames,
ik ben al een paar dagen zoooooo moe...terwijl ik vakantie heb en goed slaap.
Zou het kunnen komen van de Pregnyl? Of van de IUI? Heb ook een hele lichte zeurende buikpijn. Al sinds zondag. Niet dat ik denk dat dit wijst op een eventuele zwangerschap, want die hoop heb ik niet en ik ben pas 4dpo. Maar is dit herkenbaar? En normaal?
Dat heb ik nu al 5 wekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef mijsje het volgende:
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...
bah, ik heb last van maagzuur...de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...
Vandaag wat last van mijn buik. Veel steken. Voor de rest gaat het welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe voel je je (behalve het maagzuur) Tally?
kan toch niet al de eerste dag na de tp? en zo wel, doe mij dan ook maar een week of 5 dat maagzuur...quote:
ik hoop het...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef IslaBonita het volgende:
Bedankt voor de link Mijsje. Het zijn dus ingespoten neppe zwangerschapverschijnselen. Leuk hoor. Hee maar jij hebt een echt zwangerschapsverschijnsel!
Dat is misschien ook een beetje te positief gedacht van mij... Dacht per ongeluk even aan een tp. Maar Isla, het gaat gebeuren! Is het niet nu dan is het gewoon snel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef IslaBonita het volgende:
TM, Jamaardattisutum:Het is nog maar 3 dagen na IUI dus dat kan niet eens....
Nee de Pregnyl is natuurlijk een hormoon van zwangere vrouwen wat je krijgt ingespoten in driedubbele dosis of weet ik veel hoeveel dus kun je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgen zonder zwanger te zijn...nu snap ik het! Ben moe, misselijk, emo en heb buikpijn, bleh! Alvast een voorproefje op hoe het zal zijn...ooit!binnenkort!
bij mij brengt het dat ik weet dat ik toch weer ongesteld ga worden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tuurlijk! Veel chocola eten brengt ook geluk.
Met een beetje geluk is dat over een maand of acht/negen wel wegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef mijsje het volgende:
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...
bah, ik heb last van maagzuur...de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is dat over een maand of acht/negen wel weg
ik zou zo graag met z'n 3tjes doorgaan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
PZE, Isla en mijsje: ik moet telkens aan jullie denken! Wat is het toch spannend en het zou toch wat zijn, alledrie tegelijk...
maar ik jou ook!!!quote:
Dat zou wel super mooi zijn.. ik ga voor jullie duimenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
Vergeet ik jou helemaal Madonna!
![]()
![]()
We hebben er dus vier in de aanbieding!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
SPOILER: ieuwww bah...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
TMik hoop het ook, maar ik verwacht dat het nog wel ff gaat duren, ik sta er gelukkig wel rustiger in dan dik een jaar geleden.. Ik weet dat ik altijd nog terug kan naar de gyn en dat biedt in mijn hoofd wel een bepaalde soort rust
Hahaha pze ik was ook wel blij, gelukkig kan ik het hier lekker roepen, mijn lieve man hoort niet graag dit soort details hihihi
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef mijsje het volgende:droomvrouwtje, mijn man wordt al groen in z'n snoet als ik daarover begin...
Wacht maar tot tijdens en na de bevallingSPOILER: ieuwww bah...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik duim heel erg hard voor iedereen hiero en even extra hard voor de 4 dames waar het nu heel dicht bij komt...![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
O jee!!! Dat gaat wat worden dan
*ondanks de ranzigheid dit toch echt wil mee maken*
Nee joh, vast niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:03 schreef Madonna77 het volgende:
Voelt alsof ik ongesteld moet worden....
maar zo hoort het ook te voelen hoor, dat betekent dat je baarmoeder gaat groeien dacht ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:03 schreef Madonna77 het volgende:
Voelt alsof ik ongesteld moet worden....
beter!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, vast niet.
Hou je positieve vibe vast
ik had niet zoveel en grote stolsels. Iets groter en iets meer dan met menstruatie. Ik had na 2 dagen al voldoende met 1 kraamverband en na 1 week kon ik al met een (groot) maandverband vooruit
Ja! Dat wilde ik nou ook net vragen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:05 schreef trui het volgende:
ahava, hoe is 't met jou eigenlijk?
ik hoop hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:13 schreef Saffier het volgende:
Mijsje je loopt nu bijna gelijk op met mijn eerste poging. Die bleef niet plakken, de eerstvolgende poging, een cryo-poging begon in november met terugplaaatsing op 8-12. De tijd ertussen lijkt nu lang maar was toen zó om, eerder waren ik en mijn lijf er niet aan toe nl. Het resultaat ligt nu te slapen in de box naast me.
Maar jij hoeft helemaal niet te wachten tot oktober! Dit is gewoon raak!
samen vlinderen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar mijsje, dat van die vlinders had ik deze keer voor het eerst. Heel bijzonder, maar helaas van korte duur. Hopelijk vinden we ze snel terug.
HUH!? Wat raar dan!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef McLaura het volgende:
Madonna, hier werd juist gezegd dat die kutpillen de test NIET kunnen beinvloeden. Pregnyl wel, maar Utrogestan niet.
Groot gelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:14 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
HUH!? Wat raar dan!![]()
Nou ja, ik ben nu al zo dichtbij de bloedtest, ik wacht dat gewoon wel af.
Maar grote kans dat ik morgen toch stiekem een test ga halen...
Morgen is D-day!! Heb besloten niet zelf te gaan testen. Ik laat het van morgen afhangen. Als het positief zou zijn, zou ik denken dat het nog door de hormonen komt. Negatief zou ik niet willen gelovenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef Kolonia het volgende:
Ahava, wat ellendig allemaal.
Ik hoop dat snel de zon weer voor jullie gaat schijnen.![]()
Wat moeten die wachtdagen lang zijn als je pupo bent.![]()
Maar Madonna mag morgen al testen.
Ik hoop zo voor je dat we morgen voor je kunnen juichen.
Ik wil ook wel zo'n klavertje Mefke.
Voel echt niks, dus mijn voorgevoel is negatief...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Madonna, heb je dan juist wel of helemaal geen voorgevoel?
ik heb steeds ook van die ongesteld-worden-krampjes onder in m'n rug... verder nog niks dan zere tetten (zoals altijd in deze tijd van de cyclus...)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Asyniur het volgende:
Madonna, morgen sta je in het update topic en jompelt iedereen voor je. Wedden?
Hoe is het met de andere pupo-dames?
Gelukkig voel ik me ook sterk, PZE. Grappig dat jij dat ook zo leest in mijn woorden. Ik vind het zelf weleens wat tegenstrijdig want ik loop soms ook over van zelfmedelijdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh Ahava, wat een verhaal zeg. Je klinkt wel heel sterk, verdrietig, maar sterk. Ik hoop voor je dat je snel van de medicatie af bent en jullie weer kunnen starten met IVF. Na regen... kwam vandaag in elk geval zonneschijn.
Succesquote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Madonna77 het volgende:
Ben net terug van bloed prikken. Moest daar al bijna huilen, kun je nagaan wat een dag het gaat worden.
Tussen half 2 en half 4 worden we gebeld. Mijn telefoon hangt aan de lader, want stel je voor...!
Wat een dag.... Ga nu ff film kijken. Dan zijn er zo weer 2 uurtjes om.![]()
Lief dat jullie zo aan me denken.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Madonna77 het volgende:
Ben net terug van bloed prikken. Moest daar al bijna huilen, kun je nagaan wat een dag het gaat worden.
Tussen half 2 en half 4 worden we gebeld. Mijn telefoon hangt aan de lader, want stel je voor...!
Wat een dag.... Ga nu ff film kijken. Dan zijn er zo weer 2 uurtjes om.![]()
Lief dat jullie zo aan me denken.
Moet ik ff rekenen.... Ik heb de punctie op een dinsdag gehad, 2 weken geleden. Nee ik zit dan op dag 15.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef mijsje het volgende:Madonna, die snap ik helemaal... hoop houden is fijn... maar het weten is straks ook fijn... zo niet, kun je weer door, maar zo wel, dan is het helemaal
![]()
![]()
![]()
zit jij dus vandaag op dag 18 na de punctie?
ik denk eigenlijk aan de woensdag ervoor vroeg in de ochtend, maar alleen als ik dan nog niet ongesteld ben... woensdag kunnen we dat samen even doen, en de uitslag krijg ik donderdags doorgebeld als ik alleen ben, manlief is dan op cursus...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, ga je zelf eerder testen denk je?
Bij het AMC doen ze standaard op dag 18, maar ik weet eigenlijk niet waarom... als ik zelf reken, m'n eisprong (=punctie) was dus op zondag, daar moet je toch vanuit gaan voor je NOD? en dan is dag 18 ruim 4 dagen daarna... vond ik best laat om dan pas te horen...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Moet ik ff rekenen.... Ik heb de punctie op een dinsdag gehad, 2 weken geleden. Nee ik zit dan op dag 15.
Ging precies om half 2 de telefoon... is het mijn schoonmoeder! Heb niet opgenomen overigens...
Ik zou ook pas 18 dagen er na een test gaan doen in het ziekenhuis. Het was dat ik zelf niet kon houden van nieuwsgierigheid maar oorspronkelijk zou het pas op dag 18 zijn dat ik het zou komen te weten.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef mijsje het volgende:
[..]
Bij het AMC doen ze standaard op dag 18, maar ik weet eigenlijk niet waarom... als ik zelf reken, m'n eisprong (=punctie) was dus op zondag, daar moet je toch vanuit gaan voor je NOD? en dan is dag 18 ruim 4 dagen daarna... vond ik best laat om dan pas te horen...Jose en Flugel, ik ben ook zo zenuwachtig... heb er helemaal gierend gevoel van in m'n buik... beetje als vlinders, maar dan heftiger...
ik denk het... een andere reden kan ik er ook niet bij bedenken...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:06 schreef mefke79 het volgende:
Maar Mijsje, zouden ze niet rekenen vanaf terugplaatsing? Gewoon voor de zekerheid zeg maar? NIet dat ik er verstand van heb hoor, maar tis maar een wilde gok. Ik duim m'n vingers blauw voor jou!
Jaaa!!! Ik zei het toch!! Van harte gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:46 schreef Madonna77 het volgende:
ik heb nog nooit zo hard gehuild als net.
De test was positief....
Een beginnende zwangerschap....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF?? Die zag ik niet aankomen....
Ik houd jullie op de hoogte en hoop dat alles goed blijft gaan.
Ik hoop zo dat jullie snel volgen. Kom op he Mijsje. (I know, de statistieken... maar kom op!!!!)
Snap er nog ff niks van. Moet ff bezinken...
ik heb alleen deel 4, helaas voor jou dusquote:Op woensdag 1 september 2010 16:45 schreef mijsje het volgende:
grmbl... ik vind magazine Flow heel leuk... kan er uren in bladeren, lekker mij-tijd... had ik nummer 1, 2 en 3 van dit jaar besteld... maar nu kreeg ik alleen maar nummer 2 en 3 binnen... ik bellen, bleek dat nummer 1 was uitverkocht, maar ook pas net... nadat de laatste was verkocht, was ik de nummer 2 die het blad bestelde...en ik wilde zo graag het hele jaar compleet hebben...
naja, nu nummer 2 en 3 lezen, fijne afleiding...
das jammer...maar wel bedankt!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb alleen deel 4, helaas voor jou dus
Dan ga je weer zorgen maken tot je over die 12 weken heen zitquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Madonna77 het volgende:
Ik denk ook heel erg aan jullie. Juist nu. Zo krom. Kom ik ff binnenvallen...
Maar goed, de blijdschap is erg op de rem hier, want ik hoop toch wel dat het volgende week goed is allemaal. Dan kan ik pas echt blij zijn.
Iedereen die wacht en bezig is: ik denk aan en duim voor jullie!![]()
![]()
![]()
Dat is waar... ;-)quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ga je weer zorgen maken tot je over die 12 weken heen zit
Voelt ook dubbel. Het andere vruchtje is goed. En het hartje klopte mooi. En gegroeid. En je ziet al bijna een echt kindje. En daar hopen we nu natuurlijk op, dat daar alles goed mee komt en dat ik toch de zwangerschap volledig kan volbrengen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh tallybah wat klote. Heel veel sterkte, zal ook wel heel dubbel voelen
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Jose81 het volgende:
PZE.. klinkt inderdaad alsof deze poging niet gelukt is... jammer, zeg.. weer niet raak..![]()
![]()
![]()
Uuhmm... over "tetten" enzo... het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, dat je gevoelige tetten hebt, he? Dat is echt heel verschillend per persoon en per zwangerschap. Super overbodig om te zeggen natuurlijk, maar ik wilde het toch even neerzetten...![]()
Ik voel me goed. Heel raar maar ik heb op een of andere manier niet meer het gevoel dat ik zwanger ben. Hubbie krijgt steeds meer hoop dat het ukkie gewoon niet te zien was omdat ik gewoon nergens last van heb en geen bloed verlies. Ik zelf kan ook gewoon nog niet geloven dat het er maar eentje zou worden. En het enige wat we kunnen doen is wachten wachten wachten..quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef IslaBonita het volgende:
Tally hoe voel je je? Hopelijk gaat het wat beter met je ondanks het verdrietige nieuws. Ik hoop ook nog steeds dat ie gewoon even niet te zien was hoor...en dat ie er nog gewoon zit...
Sterkte meid..![]()
Ik word er ook gestoord vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef E.T. het volgende:
Tally, wanneer krijg je weer een echo? Ik geloof dat het nu nog 'lastiger' is voor je dan de afgelopen weken. Wel zwanger/niet zwanger.. tweeling/eenling/tweeling/eenling..![]()
Een mens zou van minder gestoord worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |