abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85690262
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Vorig deel: Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat #84

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. Begin juni is de IVF van start gegaan, en half/eind augustus is de eerste punctie.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85690330
Mijsje, wat geweldig! :*
pi_85690378
Mijsje, wat spannend, zeg! Je zit nu idd dicht bij een zwangerschap! Wat hoop ik voor jullie dat het een mooi baby'tje oplevert over een maand of 9! O+

Tally, wat moet dat schrikken zijn geweest, zeg... die bloeding... ppfff.. Maar wat goed dat alles toch gewoon lekker goed zit! *O* *O* oO< oO<

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef IslaBonita het volgende:
Maargoed,nog belangrijker: Wat overbleef aan bruikbare zaadjes na opwerking was teleurstellend: Nog maar 300.000. Die zijn dus ingebracht, te laat naar mijn mening, dus nee, ik heb geen goede hoop voor deze maand. We gaan in ieder geval volgende maand nog een IUI doen en als de zaadjes dan niet beter zijn dan nu, (zijn alleen maar slechter geworden, wat doen we toch fout?) gaan we door voor IVF met ICSI. Vreselijke teleurstelling natuurlijk, zo slecht had ik het niet verwacht, maar wel fijn dat de gyn ons geen 6 IUI's laat doen als het geen zin heeft. In oktober schijnt er een IVF/ICSI voorlichtingsavond te zijn, mocht het nodig zijn, worden wij er tussen geschoven.
Lieve Isla toch... wat balen, zeg... :* :* :*
Toch wil ik je een klein beetje proberen op te peppen; mijn beste vriendin en haar man, hadden ook zo'n 'slechte' score. Kans op een spontane zwangerschap was door problemen aan beide kanten nihil... Tess is nu 3 (zwangerschap tot stand gekomen m.b.v puregon + pregnyl), Liss is nu 6 weekjes jong (spontane zwangerschap). Het kàn dus wel... :* O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85691147
Mijsje, als het goed is ben je inmiddels PUPO! Ik ga natuurlijk door met duimen, zolang als nodig is. :*

Tally, wat een schrik! Gelukkig zit alles goed, maar wel een heftig verhaal joh. oO< oO< ^O^

Madonna, wat spannend kom jij binnenvallen. Hopelijk is het meteen raak.

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 25-08-2010 15:34:38 (laat maar) ]
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:28:01 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85691163
Madonna, welkom zeg en wat spannend meteen!!

Tally, wat schrikken zeg. Maar gelukkig is alles nog goed. *O* Wat nu? Ga je weer terug naar huis of alsnog naar Italië?
Make love, not war ☮
pi_85691188
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Madonna, welkom zeg en wat spannend meteen!!

Tally, wat schrikken zeg. Maar gelukkig is alles nog goed. *O* Wat nu? Ga je weer terug naar huis of alsnog naar Italië?
Ik ben thuis nu. Vanmiddag in Nederland een echo gehad. Alleen wel een tijdje in quarantaine gezeten :')
Want ik ben opgenomen geweest in een buitenlands ziekenhuis.
pi_85691362
En zomaar opeens twee pupo's hier. :D
Welkom en gefeliciteerd Madonna.

Jeetje Tally, wat moet je geschrokken zijn. :o
Wat fijn dat je toch twee hartjes hebt gezien. O+

Stap 1 is gezet: vanochtend bloed laten prikken. :)
Ze konden alleen geen goede aders vinden.
Uiteindelijk kon een klein adertje in mijn hand aangeprikt worden, maar het kostte dus dik twintig minuten om vier buisje te vullen.
En nu heb ik een prachtige blauwe bult op mijn hand. :')
Maar ja, het is voor een goed doel.
pi_85691376
Lieve Tally wat doe je nu :o ! Jemig meis wat schrikken! En wat een bizarre contrasten zo in een paar dagen tijd! Eerst denk je dat er nog maar een kindje het redt en nu ben je godzijdank toch weer gewoon de aanstaande mama van een tweeling! :*

Ik hoop zo met jullie mee dat het bloeden nu stopt. Ik weet zelf hoe ontzettend onzeker je daar van wordt en ik ben zo blij dat het me tot nu toe bespaard is gebleven. Ben zo ook al zenuwachtig genoeg :D.

Madonna: ik ben net voor een nieuwe afspraak bij de fertiliteitspoli zomaar ineens spontaan zwanger geraakt. We stonden net op een punt om het medicijnentraject in te gaan. Enorme surprise dus! Kan het nog steeds niet echt geloven, maar het is toch echt waar *O*. Ik krijg nu wel Utrogestan om mijn baarmoeder wat extra te ondersteunen, ik maakte namelijk zelf te weinig progesteron aan. Als de echo morgen goed is dan mag ik die medicijnen waarschijnlijk gaan afbouwen.

Gelukkig maar want ik word wel nerveus als ik bij de apotheek sta en de apotheker zelf wordt erbij geroepen omdat er bij hen alarmbellen afgaan bij het gebruik van Utrogestan tijdens de zwangerschap... Nu weet de fertiliteitsarts vast wat ze doet, maar als je dit soort dingen leest/hoort word je toch wat unruhig... Maar zeikerd als ik ben vind ik afbouwen ook eng... Want daar kun je dus bloedingen bij krijgen... :{
pi_85691423
Spannend Kolonia! Wanneer hoor je de uitslag nu?

TM, komt helemaal goed joh. En natuurlijk is het spannend, logisch hoor.
pi_85691458
jeetje Tally wat een schrik zeg!! Fijn dat jullie 2 hartjes hebben zien kloppen!

en heel benieuwd hoe het nu met mijsje is....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85691484
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Kolonia het volgende:
Stap 1 is gezet: vanochtend bloed laten prikken. :)
Ze konden alleen geen goede aders vinden.
Uiteindelijk kon een klein adertje in mijn hand aangeprikt worden, maar het kostte dus dik twintig minuten om vier buisje te vullen.
En nu heb ik een prachtige blauwe bult op mijn hand. :')
Maar ja, het is voor een goed doel.

Fijn dat jullie nu 'onderweg' zijn Kolonia! Hopelijk leidt het snel tot iets heel moois :*.

Ik ben ook zo'n heerlijk prikkussen, not... Kom 9 van de 10 keer ook op de hand uit (auw) omdat ze in mijn armen niets kunnen vinden. Ik zeg het er nu ook maar gelijk bij voordat ze weer eerst een paar keer misprikken.
pi_85691564
PZE speciaal voor jou dan ook nog een rondje extra duimen. Nou je het zegt weet ik het eigenlijk ook nog goed ook nog. Stom zeg.

En Tally, protocol he...angst voor mrsa besmetting. Maar fijn dat alles goed was..

Mijsje, PUPO!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85691796
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend Kolonia! Wanneer hoor je de uitslag nu?
Als ik de gyn goed begrepen heb krijg ik de uitslag van bloed- en zaadonderzoek bij de samenlevingstest en die is vrijdag 3 september.
Zou ik dan ook gelijk de uitslag van de samenlevingstest krijgen of moet je daarvoor terugkomen?

TM dus ook fijne aders. :')
Ik geloof dat ze bij mijn zus zelfs bij haar voeten uitkomen. :X Even gechecked, maar daar hebben ze alleen mee gedreigd. Arm een half uur in warm water did the trick.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kolonia op 25-08-2010 16:33:33 ]
pi_85692861
Kolonia, ik kreeg de uitslag van de samenlevingstest meteen. Ze nam het monster af, ging kijken en kwam terug met de uitslag. Dus ik denk idd dat je dan alle uitslagen tegelijk krijgt. 3 september is best snel!

Mefke, maakt niet uit hoor! Ik dacht gewoon ineens: shit, toen was ik er ook al. Te lang dus. :*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:18:08 #15
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85693280
Oh tally dat moet schrikken zijn geweest en wauw dat er alsnog 2 hartjes klopte!!! Ik krijg er kippenvel van..

Madonna PUPO voor jou ook spannend ik hoop dat je samen met mijsje, isla en PZE deze ronde doorgaan naar Z&G het is jullie zo gegund :*

Mijsje nu ook PUPO *O*hoeveel bevruchtingen hebben jullie??
Be happy with the little things in life
pi_85693368
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja bij mij zijn er 2 terug geplaatst. Ik krijg dus een 2-eiige tweeling :)
Gekke is dat ik dus net als jij in de veronderstelling was dat er maar 1 terug gezet zou worden (want onder de 36) maar achteraf hoorde ik dat er 2 teruggeplaatst waren. Waar we overigs ontzettend blij mee zijn! :)
We hebben zelfs papieren moeten tekenen waarin stond dat we akkoord gingen met 1 embryo per keer :D
Huh, dat is toch vreemd. Maar gelukkig voor jou! ;) Je zal maar zwaar anti tweelingen zijn en ze doen het stiekem toch... Al kunnen wij ons dat hier natuurlijk niet voorstellen. Mama worden is mama worden, nietwaar?!

En heel erg bedankt voor het warme welkom iedereen! O+
pi_85693894
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, ik kreeg de uitslag van de samenlevingstest meteen. Ze nam het monster af, ging kijken en kwam terug met de uitslag. Dus ik denk idd dat je dan alle uitslagen tegelijk krijgt. 3 september is best snel!
Ja, het gaat echt heel snel. Fijn is dat.
Ze wilde als ze alle uitslagen had gelijk een plan de campagne maken.
Maar dat zal wel niet 3 september gebeuren want dan is ze er niet.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:49:05 #18
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85694646
even een crosspost vanuit het andere topic

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Danic spannend!!!!

Hier ongesteld geworden, ik heb geen flauw idee wanneer ik nu ongesteld moet worden, was uitgegaan van mijn eerst zo nette cyclus van 28 dagen. Dus ben te vroeg -O- denk dat mijn lijf nu echt van slag is van het doorslikken van de Pil.
ik baal ontzettend.. niet zo zeer omdat het niet raak is, maar meer omdat mijn lijf zo van slag is. Toen ik de eerste keer stopte met de pil had ik meteen zo'n mooie regelmatige cyclus van 28 dagen waar je de klok gelijk op kon zetten. En ja ik weet wel dat het niet raar is dat mijn lijf van slag is, heb toch dik een half jaar de pil moeten doorslikken, maar had toch gehoopt op meteen een mooie cyclus.. Ik heb nu ook geen flauw idee wanneer ik volgende keer ongesteld ga worden, volgens mij aaiphone app ergens in het weekend van 19 sept.. ik zie het wel denk ik..

Sorry voor de egopost
pi_85695867
Hoi,even vanuit de auto...van de 13 eicellen waren er 12 bevrucht,waaronder een paar van hele goeie kwaliteit.daarom is er een emmy teruggeplaatst.was de kwaliteit wat minder geweest,hadden we er twee teruggekregen.een foto maken is helaas niet gelukt,maar ik heb de beste emmy in m'n buik...nu dus nog 14 dagen wachten of het ook wil blijven zitten.
Hoeveel cryo's er zijn, horen we inderdaad later...
Bijlezen doe ik thuis weer met de pc hoor...
Tally weer thuis O+ gelukkig meid...ik was wel ongerust... :*
pi_85696213
Mijsje pupo! *O* En 12 bevruchtingen, wauw! _O_

Balen DV, hopelijk is je cyclus snel op orde.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:31:35 #21
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85696270
Mijsje 12 bevruchtingen wauw *O* en je bent nu gewoon PUPO *O*
pi_85696984
Mijsje *O* wauw 12! *O* je bent PUPO *O* :*
pi_85697005
Yay Mijsje! Mede PUPO!
Gedeelde smart is halve smart, zullen we maar zeggen. Heel veel kalmte en positiviteit gewenst deze weken. :*
pi_85697094
*O* *O* *O* Mijsje is PUPO, Mijsje is PUPO! *O* *O* *O*

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85697570
mijsje O+ PUPO O+
pi_85697585
Ik kom ff binnenvallen want ik was zeer benieuwd naar Mijsje :)

Wauw Mijsje meisje, je bent PUPO! *O* *O* *O*
Ik gooi alle plaksel en behangerslijm erin hier,het moet blijven vastzitten! :Y

Ook wens ik voor alle anderen die hier typelen dat het gauw een keer gaat lukken! :*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_85697606
Ow dat vergat ik even, wat is een emmy? :?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_85697847
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:10 schreef Fannie het volgende:
Ow dat vergat ik even, wat is een emmy? :?
Een embryo :)

Gefeliciteerd mijsje! PUPO *O*
pi_85697912
:D een emmy is een embryo... gezellige afkorting... ;)

:* dank jullie meiden! O+

droomvrouwtje -O- dat is rot meid... :*
pi_85698011
*O* *O* *O* Gefeliciteerd Mijsje *O* *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:26:28 #31
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85698089
Mijsje van harte!!!!

spannend hoor de komende 2 weken; nou k blijf duimen hoor!!!

en ook spannend van Tally; gelukkig 2 kloppende hartjes!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85698437
Mijsje is PUPO! *O* En 13 bevruchtingen, wauw! Wat geweldig! *O*

Bij mij werd trouwens wel telefonisch doorgegeven hoeveel er bevrucht waren. Een paar dagen na de tp kreeg ik dan een brief hoeveel van de overgebleven embryo’s ingevroren konden worden (bij mij steeds nul, helaas).

Madelieve, een late reactie, maar wat zit je in een moeilijke situatie, meid. Heel veel sterkte!

Madonna, welkom! Spannende weken voor je. Ik duim. ^O^

Tally, wat een vreselijke dagen moet je hebben gehad, jemig. Heel heel fijn dat er nog steeds 2 hartjes kloppen! O+

Spannend, zo’n eerste stap, Kolonia. 3 september is gelukkig al snel.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85698668
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:21 schreef mijsje het volgende:
:D een emmy is een embryo... gezellige afkorting... ;)
Ok, ik snap nu, daarom snap ik nu je eerdere post ook beter, dit is dus een goeie. :)

Heel veel sterkte de komende tijd meid! :*
pi_85698963
*breekt even in*

Mijsje wat een fijn nieuws zeg!!!! Ik duim voor je voor de komende 2 weken hoor!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:48:25 #35
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85700995
Oh Mijsje, wat goed *O* . Wat bijzonder O+ . En wat ongelooflijk spannend. :*
pi_85701144
Hallo , het Mijsje is moe en ligt al lekker even op bed. O+ Dit was me het dagje wel...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:54:10 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85701250
mijsje en joene, ik duim voor jullie :*
het kraakboekje dat Harry van je heeft gekregen is echt 1 van zijn lievelingsdingen qua speelgoed O+
pi_85701661
*O* *O* *O* *O* Mijsje heeft een sjakieeeeeeee!!!!!! *O* *O* *O* *O*
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85704023
*O* mijsje wat goed!! *O*
ik ga in de duimstand!!
En BE ook!! kreeg een sms van d'r
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85704230
Mijsje!!!! Oh wat goed zeg...

En nu de zenuwslopende dagen afwachten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85704277
Wow, 12 bevruchtingen! Dat is wel érg veel!

En nu nog twee weekjes duimen draaien! *O* *O* *O*
pi_85705163
Mijsje O+ :'( PUPO!!! Wat spannend!!!

Vanaf wanneer mag je een test doen?
#geen
pi_85706570
Ooh, Mijsje, wat een super mooie score zeg!! Wat fijn! Ik ga vanaf nu nog veel harder duimen dan ik al deed... ^O^ :Y ^O^ :*

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:46 schreef Kolonia het volgende:
Als ik de gyn goed begrepen heb krijg ik de uitslag van bloed- en zaadonderzoek bij de samenlevingstest en die is vrijdag 3 september.
Zou ik dan ook gelijk de uitslag van de samenlevingstest krijgen of moet je daarvoor terugkomen?
Misschien kun je de uitslag zelf wel bekijken :Y . Ik mocht onder de microscoop bekijken hoe het eruit zag... heel apart, maar wel heel leuk! :D :*
pi_85707509
Mijsje O+ wat een mooie dag! Ik word helemaal blij van dit goede nieuws voor jullie!

Hier alvast je nieuwe avatar ;)

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Jose81 het volgende:
Misschien kun je de uitslag zelf wel bekijken :Y . Ik mocht onder de microscoop bekijken hoe het eruit zag... heel apart, maar wel heel leuk! :D :*
Mocht ik ook, vond het erg cool om te zien :D.
pi_85708432
Aah, TM, wat lief die avatar voor Mijsje... O+ :*

Als dàt geen geluk brengt, dan weet ik het niet meer! :*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:28:38 #46
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85708528
Mijsje & Joene, ik wens jullie heel veel geluk de aankomende dagen!

*pupo!*
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:37:28 #47
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85709051
mijsje & joene, wat goehoed! geweldige score, de beste daarvan nu in je buik. ^O^ dat moet wel een blijvertje zijn! *O* hoe spannend, wow! :*
in de haak.
pi_85709222
O+ wat lief weer! ik blijf volschieten met jullie! O+
en wat ook heel bijzonder was, we hebben ons emmy'tje ook gezien O+ ik was te laat om een foto te nemen, maar we hebben ons kindje gezien, mocht dit echt uitgroeien tot ons kindje... O+ dat was zo bijzonder... zo emotioneel...

TM O+ als het zo blijkt te zijn, ga ik dat doen! ;)
:*
pi_85710381
*O* voor mijsje die PUPO is! Wat enorm spannend!
pi_85712256
pupo pupo pupo!!!!!!
*O* *O* *O* *O* *O*
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 23:58:00 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_85712573
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
Hallo , het Mijsje is moe en ligt al lekker even op bed. O+ Dit was me het dagje wel...
:') wat mooi :')
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_85713210
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef just me het volgende:

[..]

:') wat mooi :')
Ja ;(
Vooral omdat ik er nu pas achter kom dat Mijsje Joen's meisje is. :o :@

Gefeliciteerd! *O* Ik ga ook hard meeduimen... al was het maar omdat ik zeker weet dat Joen zo'n lieve papa zal zijn. O+
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:58:13 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_85714886
12 :o

Joene, hoe denk je over een heel elftal?

Ik ben zo blij voor jullie beiden *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85717721
Mijsje, ik zit hier met kippevel op de bank. Ik ga zoooooooooo voor jullie duimen de komende 2 weken. Wat hoop ik dat dit het begin is van een hele mooie baby die in jou zal groeien.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:05:27 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85717796
Mijsje wat geweldig, je bent PUPO *O*
En wat een mooi aantal bevruchtingen :o. We duimen ons helemaal suf hier :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:25:33 #56
114177 Diaan73
pi_85718953
Mijsje, :o wow wat een geweldige score zeg!! Ik ga ontzettend hard meeduimen de komende 2 weken. ^O^ ^O^ ^O^ :*
Make love, not war ☮
pi_85720126
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mijsje is pupo *O* Wat geweldig _O_
* CrazyPrincess duimen in de hoogste stand zet O+
pi_85722677
MIJSJE PUPOOOOOOOOOO!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dit gaat m worden dit gaat m worden!!!!! ^O^ ^O^ ^O^
oO<
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85723074
Madonna ook PUPOOOOOOO! Heel veel succes, duimen draaien hier ook voor jou hoor, ook al kennen we jou nog maar net! ^O^ ^O^ ^O^

Kolonia wat fijn dat het allemaal een beetje snel gaat. Hopelijk is het niet nodig en raak je ondertussen gewoon zwanger... :*

PZE al vage klachtjes? Anders dan anders? Je zei dat je je beurs voelde... buikpijn ofzo? Hoop dat het te maken heeft met de innesteling... ^O^ ^O^ ^O^

Droomvrouwtje wat balen van je cyclus. Hoop dat het gauw een beetje regelmatig wordt!

Jose dank je wel voor je peptalk. Wel apart he dat de tweede van je vriendin spontaan gelukt is.. Je weet inderdaad maar nooit. Gaat wel wat beter nu hoor, ben weer wat positiever! :) Maar deze berichtjes geven weer hoop dus keep them coming! :*
pi_85723230

O+ *; O+ *; O+

Komen net terug uit het ziekenhuis en alles is goed! Wat een opluchting wederom :D. En gelukkig komt de duur ook overeen met wat ik zelf dacht en hoopte :). 8 Weken en 3 dagen, met een uitgerekende datum van 4 april. Nu durf ik in het Z&G-lijstje!

Je kunt gewoon ook al heel goed de stompjes voor de armpjes en beentjes zien! O+ En het allerbelangrijkst, een kloppend hartje natuurlijk O+. Het bovenste kruisje is de bovenkant van het hoofdje. Zie dat armpje!
* twentemeisje smelt bij het idee van een twentebabietje in haar buik... zwijmel...

We zijn zo blij *O*

Ik krijg vandaag nog een telefoontje over de Utrogestan. Ze gaan met Dusseldorf overleggen over het afbouwschema. Over 2,5 week de volgende afspraak bij de gynaecoloog met wederom een echo. :)

sorry voor deze jubelende egopost :@

Zie net dat ze de tijd en de datum van de echomasjien ook wel eens aan mogen passen :D
pi_85723792
Oh TM wat FIJN! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd meid! Wat een wondertje! O+ O+ O+

Was al op zoek naar je in Z&G maar daar ben je dus nog niet geweest! Time to say goodbye now... :W :*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:00:07 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85724100
hey tukkergirl, goed zeg! gefeliciteerd! ^O^
in de haak.
pi_85724201
Wat een boel eitjes Mijs.
Je hebt er vast maar eentje nodig. :*

Gefeliciteerd en veel plezier in Z&G, twentemeisje. :W
pi_85725031
O+ O+ O+ dank jullie! ik word bijna verlegen van zoveel lieve reacties! O+ O+ O+

*O* TM ik had in het Z&G topic ook al gereageerd, maar GEWELDIG om dit te kunnen zien!!! O+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:41:38 #65
114177 Diaan73
pi_85725653
TM, wat een mooie echo O+ en terecht dat je nu gewoon in Z&G (verder) gaat posten.
Make love, not war ☮
pi_85726023
Lieverds! :*

Ik blijf hier ook gewoon kletsen hoor! Maar ik durf me nu inderdaad aan te melden op het lijstje bij de overburen O+ . In de hoop en vol vertrouwen dat jullie, nu er twee schapen over de dam zijn (me en Tally), snel zullen volgen!!

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 26-08-2010 13:38:17 ]
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:37:17 #67
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85728138
Ja een mooi kindje in wording *O*
pi_85729639
TM *O* mooooi
Fake it till you make it...
pi_85731978
Isla bedankt! Lief! O+

Heb vandaag ff een slechte dag. Begon weer op school (ja ik ben juf) met een vergadering vandaag, waarin 1 mannelijke collega vertelt dat hij vader wordt en 1 vrouwelijke collega vertelt dat ze 13 weken zwanger is. Viel me een beetje rauw op mijn dak, hoopte juist dat mijn werk even een goede afleiding zou zijn. Heb nog nooit zoveel tranen gehuild als vandaag... En het is nog maar 15.00 uur!! :@ Sorry, moest ff mijn hart luchten.

Twentemeisje: wat bijzonder!! Gek idee toch, dat dat in jouw buik zit? Hopelijk zwaait de baby de volgende keer wel ff op de echo hoor. ;)

Mijsje, hoe voel jij je? Ik vond het vooral de eerste dag van de terugplaatsing een hele bijzondere dag, omdat je dan ook nog zeker weet dat het leeft enzo. Als je snapt wat ik bedoel. Nu voel ik helemaal niks, alleen nog hoop. (maar zelfs dat durf ik niet goed)
:* voor jou.
pi_85733926
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder... :{
pi_85734052
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Madonna, ik voel me een beetje raar wat dat betreft... lichamelijk voel ik helemaal niks (ja, spierpijn in m'n liezen van de beensteunen gisteren die eigenlijk wat te hoog waren afgesteld...) en dan is er twijfel... zit het er nog en deelt het verder? of is het al weg en eruit "gevallen" ? ik vind het doodeng... ik hoop heel erg dat het gewoon verder ontwikkelt en we straks gewoon blij kunnen zijn, maar ik ben ook gewoon heel bang... ik durf niet veel, niet druk te doen, niet stoeien met manlief (hij zou toch perongeluk de vrucht eruit kunnen stampen als hij een verkeerde beweging maakt...) het is niet de eerste keer dat het niet goed verder ontwikkelt...
ik word vast zo'n overbezorgde zwangere als het ooit mocht lukken, en als het tot een bevalling komt, wordt ik vast zo'n overbezorgde moeder... :{
*) that makes 2 of us *)
pi_85734136
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef Tally het volgende:

[..]

*) that makes 2 of us *)
O+ gelukkig, ligt het niet helemaal aan mij... O+
pi_85734895
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef mijsje het volgende:
Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!

Raar he? Ik heb dat dus ook. Daarom vond ik ook dag 1 zo speciaal. Omdat je dan echt zeker weet dat het nog leeft. De dag erna denk je al: "goh, zou het nou aan de wand zijn gaan zitten of is het misschien al dood?" En je hebt ook het idee dat je toch IETS zou moeten voelen. Maar nee. Voel niks.

En ik hoop maar dat we allebei een hele overbezorgde moeder mogen worden ;)
(ok... met mate dan)
pi_85735152
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:20 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Nou, je haalt me de woorden uit de mond! That makes 3!

Raar he? Ik heb dat dus ook. Daarom vond ik ook dag 1 zo speciaal. Omdat je dan echt zeker weet dat het nog leeft. De dag erna denk je al: "goh, zou het nou aan de wand zijn gaan zitten of is het misschien al dood?" En je hebt ook het idee dat je toch IETS zou moeten voelen. Maar nee. Voel niks.

En ik hoop maar dat we allebei een hele overbezorgde moeder mogen worden ;)
(ok... met mate dan)
Ik voelde meteen wanneer ik zwanger was. Kijk maar in een paar topics terug :D
Ook voelde ik dat het er 2 waren :D Zie ook dat topic :P
pi_85735862
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Hmm. Ok.
Dan bereid ik me voor op een slechte uitslag.
pi_85735994
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Hmm. Ok.
Dan bereid ik me voor op een slechte uitslag.
tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.
Die dag... Was anders... Dat was het... Ik wist het zeker! Het was raak..
Zo heb ik me echt niet 2 weken lang gevoeld.
pi_85736114
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:51 schreef Tally het volgende:

[..]

tot aan het moment dat ik het zeker wist/voelde heb ik ook geroepen: Nou dit is niets.
Die dag... Was anders... Dat was het... Ik wist het zeker! Het was raak..
Zo heb ik me echt niet 2 weken lang gevoeld.
Ik hoop ook op dat moment! O-) We'll see...
Maar heb er vandaag ff weinig vertrouwen in. Over 6 dagen weten we het!
pi_85736195
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Madonna77 het volgende:

[..]

Ik hoop ook op dat moment! O-) We'll see...
Maar heb er vandaag ff weinig vertrouwen in. Over 6 dagen weten we het!
Ik wist het pas zeker (mijn gevoel dan en savonds een live! live! live! zwangerschapstest hier) 2 dagen voor ik eigenlijk mocht testen :)
pi_85736423
Even speciaal voor M&M: *O* ^O^ *O* :* *O* :* *O* w/ *O* _O_
enne... Madonna; 't wordt hier zo onderhand een totale school met al die mensen in het onderwijs :+
pi_85736856
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef Jose81 het volgende:
Even speciaal voor M&M: *O* ^O^ *O* :* *O* :* *O* w/ *O* _O_
enne... Madonna; 't wordt hier zo onderhand een totale school met al die mensen in het onderwijs :+
haha, ja eigenlijk cru he? De ironie.

Maar heeeel erg bedankt voor de support!!!! Whooh!
pi_85736932
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik voelde helemaal niets en er begon wat te dagen toen ik stond te kokhalzen boven de schone was... En toen was ik "opeens" 9 weken zwanger...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85740762
Vraagje dames,

ik ben al een paar dagen zoooooo moe... :O terwijl ik vakantie heb en goed slaap.
Zou het kunnen komen van de Pregnyl? Of van de IUI? Heb ook een hele lichte zeurende buikpijn. Al sinds zondag. Niet dat ik denk dat dit wijst op een eventuele zwangerschap, want die hoop heb ik niet en ik ben pas 4dpo. Maar is dit herkenbaar? En normaal?
pi_85743421
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef IslaBonita het volgende:
Vraagje dames,

ik ben al een paar dagen zoooooo moe... :O terwijl ik vakantie heb en goed slaap.
Zou het kunnen komen van de Pregnyl? Of van de IUI? Heb ook een hele lichte zeurende buikpijn. Al sinds zondag. Niet dat ik denk dat dit wijst op een eventuele zwangerschap, want die hoop heb ik niet en ik ben pas 4dpo. Maar is dit herkenbaar? En normaal?
Van de pregnyl zou kunnen. Ik had er ook last van. :) Of het normaal is weet ik niet.
Misschien eens vragen aan de huisarts/gynaecoloog?
pi_85743786
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...

bah, ik heb last van maagzuur... }:| de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...
pi_85743903
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef mijsje het volgende:
hmmm, ik was ook wel heel moe, maar wist niet dat het van de pregnyl kon komen... ik weet het gewoon aan de heftige tijd en de spanning waar we inzaten... maar het kan natuurlijk ook bij mij van de pregnyl geweest zijn...
op deze site hebben meer vrouwen het over erg moe zijn na gebruik van pregnyl... het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad een bijwerking is... het staat niet in de bijsluiter genoemd als bijwerking in ieder geval...

bah, ik heb last van maagzuur... }:| de hele dag al... hoop dat dat morgen weer wat minder is...
Dat heb ik nu al 5 weken :D
pi_85744238
Hoe voel je je (behalve het maagzuur ;) ) Tally?
pi_85744299
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe voel je je (behalve het maagzuur ;) ) Tally?
Vandaag wat last van mijn buik. Veel steken. Voor de rest gaat het wel :)
pi_85744598
Steken zijn naar, maar ze hoeven gelukkig ook echt niets te betekenen. Dat zag je maar weer aan mijn echo vanmorgen. Ik had de afgelopen week namelijk een paar keer echt vervelende steken waar ik bloednerveus van werd!

Fijn dat je je verder goed voelt! Hopelijk komt je zwangerschap nu in lekker rustig vaarwater terecht! :*
pi_85744686
Bedankt voor de link Mijsje. Het zijn dus ingespoten neppe zwangerschapverschijnselen. Leuk hoor. Hee maar jij hebt een echt zwangerschapsverschijnsel! :o
pi_85744757
:* TM en Tally
steken zijn echt zo vervelend... ik zou er echt ontzettend bang van worden... blij dat het bij jullie gewoon nog helemaal goed zit! :*

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik nu al 5 weken :D
kan toch niet al de eerste dag na de tp? en zo wel, doe mij dan ook maar een week of 5 dat maagzuur... :')

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef IslaBonita het volgende:
Bedankt voor de link Mijsje. Het zijn dus ingespoten neppe zwangerschapverschijnselen. Leuk hoor. Hee maar jij hebt een echt zwangerschapsverschijnsel! :o
ik hoop het... :*
pi_85744823
Die vermoeidheid is toch echt wel een mogelijk echt zwangerschapsverschijnsel Isla!
Maar ik snap heel goed dat je daar op zo'n korte termijn nog niet aan wilt/durft/gaat! Ik had zelf trouwens (achteraf terug te redeneren) een week na de bevruchting al zere boobies en vermoeidheid...
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:53:29 #92
114177 Diaan73
pi_85745136
Regla PH is een perfect middel tegen brandend maagzuur als je zwanger bent. Ik had hem standaard op mn nachtkastje staan toen ik zwanger was. :Y
Make love, not war ☮
pi_85745164
TM, Jamaardattisutum:Het is nog maar 3 dagen na IUI dus dat kan niet eens....
Nee de Pregnyl is natuurlijk een hormoon van zwangere vrouwen wat je krijgt ingespoten in driedubbele dosis of weet ik veel hoeveel dus kun je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgen zonder zwanger te zijn...nu snap ik het! Ben moe, misselijk, emo en heb buikpijn, bleh! Alvast een voorproefje op hoe het zal zijn...ooit!
pi_85745378
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef IslaBonita het volgende:
TM, Jamaardattisutum:Het is nog maar 3 dagen na IUI dus dat kan niet eens....
Nee de Pregnyl is natuurlijk een hormoon van zwangere vrouwen wat je krijgt ingespoten in driedubbele dosis of weet ik veel hoeveel dus kun je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgen zonder zwanger te zijn...nu snap ik het! Ben moe, misselijk, emo en heb buikpijn, bleh! Alvast een voorproefje op hoe het zal zijn...ooit!binnenkort!

Dat is misschien ook een beetje te positief gedacht van mij... Dacht per ongeluk even aan een tp. Maar Isla, het gaat gebeuren! Is het niet nu dan is het gewoon snel! :*
pi_85745429
TM, wat een mooi twentekindje! ^O^ *O*

Isla, 3 dagen na de iui is het vast de pregnyl. Maar dat neemt niet weg dat je het nooooit zeker weet natuurlijk. ;)
Ik voel nog steeds een licht beursig gevoel daar beneden, verder niks hoor. Maar ik zit natuurlijk ook pas 5 dagen na iui. Dus al zou ik iets voelen... dan is het nog pregnyl of ingebeeld. Of een virus. :P Thanks for asking.
pi_85746561
Klopt TM! :*

PZE, oh ik ben jaloers, jij bent al twee nee drie dagen verder dan ik! ;)
Laten we hopen dat 3x scheepsrecht is!!!! :*
pi_85747252
In mijn geval moet 4 keer dan scheepsrecht zijn. :P
pi_85747573
Ohw wat ben ik suf! :@ Ik dacht dat dit je derde IUI was...

Ahem...inderdaad. 4 keer is scheepsrecht! :D
pi_85747706
Mijn vriend plukte van de week een klavertje drie voor me, een klavertje vier kon hij niet vinden, gek he? ;) Dus hebben we klavertjes drie maar even omgedoopt tot geluks brengers. Ik vind dat wij zelf de regels mogen bepalen! O-)
pi_85749674
Tuurlijk! Veel chocola eten brengt ook geluk. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')