Geeft niks johquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
oeps... sorry.
is niet blijven hangen...
welkom Klumsy,quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:20 schreef klumsy het volgende:
denk dat ik me ook maar eens voorzichtig kom melden...
Ik heb PCOS en aangezien ik heel erg veel last had van de nuvaring en
niet al te lang meer wil wachten met zwanger worden,
hebben m'n vriend en ik besloten dat ik stoppen met anticonceptie en
dan gewoon zien hoe het allemaal gaat lopen
Zijn er hier meiden met PCOS die ervaring hebben met testen? Ik heb sinds vorige week ineens
een heleboel symptomen zoals extreem gevoelige tepels ( dat heb ik echt nog nooit gehad ) vorige week ook steeds een soort kramp dat ik normaal ook een paar dagen voor ik ongesteld moet worden heb, echt heel vaak plassen ( heb ik anders ook nooit )... zaterdag heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar vraag me wel af waar die "klachten" van komen... Misschien een soortvan "ontpillen"? Of zou het kunnen zijn dat ik te vroeg heb getest?
Nouja iig een hoop onzekerheden... misschien dat ik voor de zekerheid komend weekend nog maar een test ga doen
Het lijkt me in ieder geval fijn om hier af en toe mee te posten
Elynasedai, hoe is het inmiddels??? Ik heb het teruggezocht maar geen berichtje meer van je gevonden na bovenstaand bericht...... heb je goed nieuws en ben je gelijk vertrokken naar Z&Gquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Elynasedai het volgende:
Hm, mijn NOD is eigenlijk al geweest (gister of eergister) maar nog niets... *spannend*
(het is wel zo dat ik pas 2 cyclussen heb gehad na 5 mnd niets + gestopt met de pil)
Mja herkenbaar wel, dat wachten. Ik zit inmiddels op dag 32, maar ik heb nog nérgens last van.quote:Man, ik zit hier zo te wachten op mijn menstruatie, gek toch hoe je daar soms zo naar uit kan kijken. T voelt gewoon nu nog een beetje als "niemandsland", pas na deze menstruatie begint ronde 1 officieel, en van mij mag die liever vandaag dan morgen beginnen! Ik ben 2x achter elkaar op dag 26 ongesteld geworden, dus was benieuwd of die regelmaat nu door zou zetten, maar vandaag dag 28, dus 3x op rij is niet gelukt Gezien mn lage rugpijn zal t vast een dezer dagen wel doorzetten...
dat was ik denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend danic! ik duim voor je!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de eerste maand na het stoppen met de pil had ik heeeeeel erg last van gevoelige tepels, terwijl ik dat normaal nooit heb/had. Bij mij was het echt van het ontpillen, ik hoop dat het bij jou wel een teken van zwangerschap is.
zal je na 12 maanden nog steeds aan het ontpillen zijn danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend danic! ik duim voor je!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de eerste maand na het stoppen met de pil had ik heeeeeel erg last van gevoelige tepels, terwijl ik dat normaal nooit heb/had. Bij mij was het echt van het ontpillen, ik hoop dat het bij jou wel een teken van zwangerschap is.
Lief! Maar ik ga nog nergens vanuit hoor. Het zou wel súper zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:21 schreef klumsy het volgende:
PurpleDaisy voor jou ga ik natuurlijk ook hard duimen...
dat kan... kijk maar naar MinnieMin, later Djenneke. die heeft er echt een jaar last van gehad en ze was er zeker van dat dat door ontpillen was. toch werd ze zwanger, dat kan dus ook...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal je na 12 maanden nog steeds aan het ontpillen zijn dan
Ik heb altijd pijnlijke borsten als ik ongesteld moet worden, ook rommelige buik heb ik dan.
Ik ben benieuwd wanneeer ik zwanger ben, of ik dan wel last heb van iets
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat kan... kijk maar naar MinnieMin, later Djenneke. die heeft er echt een jaar last van gehad en ze was er zeker van dat dat door ontpillen was. toch werd ze zwanger, dat kan dus ook...
Spannend.. zal extra duimen dat het raak is!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hier is het inmiddels dag 40, op deze dag was ik vorige maand ongesteld... Maar momenteel zie ik nog niks. Wel heb ik al een week of 2 ONWIJZE last van mijn erwten (want boobies kun je het niet noemen met cup A), zelfs zo erg dat ik er zelfs met lopen last van heb...
Maar goed, deze maand niet veel (effectief) geklust, ik ga er vanuit dat er niks gebeurd is...
hehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal je na 12 maanden nog steeds aan het ontpillen zijn dan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:20 schreef klumsy het volgende:
denk dat ik me ook maar eens voorzichtig kom melden...
Ik heb PCOS en aangezien ik heel erg veel last had van de nuvaring en
niet al te lang meer wil wachten met zwanger worden,
hebben m'n vriend en ik besloten dat ik stoppen met anticonceptie en
dan gewoon zien hoe het allemaal gaat lopen
Zijn er hier meiden met PCOS die ervaring hebben met testen? Ik heb sinds vorige week ineens
een heleboel symptomen zoals extreem gevoelige tepels ( dat heb ik echt nog nooit gehad ) vorige week ook steeds een soort kramp dat ik normaal ook een paar dagen voor ik ongesteld moet worden heb, echt heel vaak plassen ( heb ik anders ook nooit )... zaterdag heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar vraag me wel af waar die "klachten" van komen... Misschien een soortvan "ontpillen"? Of zou het kunnen zijn dat ik te vroeg heb getest?
Nouja iig een hoop onzekerheden... misschien dat ik voor de zekerheid komend weekend nog maar een test ga doen
Het lijkt me in ieder geval fijn om hier af en toe mee te posten
Heb je normaal ook 'erwten'pijn als je ongesteld moet wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hier is het inmiddels dag 40, op deze dag was ik vorige maand ongesteld... Maar momenteel zie ik nog niks. Wel heb ik al een week of 2 ONWIJZE last van mijn erwten (want boobies kun je het niet noemen met cup A), zelfs zo erg dat ik er zelfs met lopen last van heb...
Maar goed, deze maand niet veel (effectief) geklust, ik ga er vanuit dat er niks gebeurd is...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Heb je normaal ook 'erwten'pijn als je ongesteld moet worden
Het is voor jezelf erger dan voor ons... ik begrijp echter wel wat je bedoelt. Met dit soort dingen sta je hier echt niet voor schut hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:56 schreef danic het volgende:
Vind et eng. Ben bang dat ik het hier weer spannend ga lopen maken en dat het dan weer loos alarm is.
Voel me dan zo voor schut staan
K4, je hebt het mooi verwoord en zo is het ook gewoon.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef klavertje-4 het volgende:
Lieve danic, maak je daar maar geen zorgen over. Ik denk dat wij allemaal wel weten hoe je kunt hopen, zeker als er ook onbekende kwaaltjes de kop opsteken zoals bij jou nu. Je staat dus zeker niet voor gek!
ik herken het ook heel goed. Ik neem me elke cyclus voor om er nu niet zo mee bezig te zijn en faal iedere keer een week voor nod jammerlijkGa dan overal op internet mijn kwaaltjes opzoeken en er is altijd wel 1 verhaal te vinden van iemand die dat heeft gehad en toen zwanger bleek.
Het ís ook gewoon heel spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |