abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:43:38 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85610764
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat wist je allang :Y :*
:@ :@ oeps... sorry. :*

is niet blijven hangen...
Make love, not war ☮
pi_85611332
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:@ :@ oeps... sorry. :*

is niet blijven hangen...
Geeft niks joh ;) Zo spannend is het toch ook niet ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85614757
denk dat ik me ook maar eens voorzichtig kom melden...
Ik heb PCOS en aangezien ik heel erg veel last had van de nuvaring en
niet al te lang meer wil wachten met zwanger worden,
hebben m'n vriend en ik besloten dat ik stoppen met anticonceptie en
dan gewoon zien hoe het allemaal gaat lopen :)
Zijn er hier meiden met PCOS die ervaring hebben met testen? Ik heb sinds vorige week ineens
een heleboel symptomen zoals extreem gevoelige tepels ( dat heb ik echt nog nooit gehad ) vorige week ook steeds een soort kramp dat ik normaal ook een paar dagen voor ik ongesteld moet worden heb, echt heel vaak plassen ( heb ik anders ook nooit )... zaterdag heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar vraag me wel af waar die "klachten" van komen... Misschien een soortvan "ontpillen"? Of zou het kunnen zijn dat ik te vroeg heb getest?
Nouja iig een hoop onzekerheden... misschien dat ik voor de zekerheid komend weekend nog maar een test ga doen :)
Het lijkt me in ieder geval fijn om hier af en toe mee te posten
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_85619993
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:20 schreef klumsy het volgende:
denk dat ik me ook maar eens voorzichtig kom melden...
Ik heb PCOS en aangezien ik heel erg veel last had van de nuvaring en
niet al te lang meer wil wachten met zwanger worden,
hebben m'n vriend en ik besloten dat ik stoppen met anticonceptie en
dan gewoon zien hoe het allemaal gaat lopen :)
Zijn er hier meiden met PCOS die ervaring hebben met testen? Ik heb sinds vorige week ineens
een heleboel symptomen zoals extreem gevoelige tepels ( dat heb ik echt nog nooit gehad ) vorige week ook steeds een soort kramp dat ik normaal ook een paar dagen voor ik ongesteld moet worden heb, echt heel vaak plassen ( heb ik anders ook nooit )... zaterdag heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben, maar vraag me wel af waar die "klachten" van komen... Misschien een soortvan "ontpillen"? Of zou het kunnen zijn dat ik te vroeg heb getest?
Nouja iig een hoop onzekerheden... misschien dat ik voor de zekerheid komend weekend nog maar een test ga doen :)
Het lijkt me in ieder geval fijn om hier af en toe mee te posten
welkom Klumsy,
na het stoppen van de prikpil heb ik veel last gehad van mijn hormonen.
ziek voelen, buikpijn verhoging en ga zo maar even door.
nu zijn ze gelukkig alle maal weg, heb er na mijn 2e ongesteldheid geen last meer van gehad.
je klachten van plassen kan ook een blaasontsteking zijn. ;) Misschien iets om te controleren.
veel succes en dat het maar snel raak mag zijn.
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_85621199
denk inderdaad ook dat het het allemaal nog bijwerkingen van de nuvaring zijn... :)
een blaasontsteking is het iig niet, heb zo vaak blaasonsteking gehad ( gemiddeld toch wel 2-3 ker per jaar), dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat het dat iig niet is
pi_85622335
Klumsy, welkom! Geen ervaring met de nuvaring, dus ook geen idee of dit bijwerkingen kunnen zijn.
Kolonia :* Ik ken het, je komt op een punt dat je het helemaal niet meer verwacht en dat het leuke eraan helemaal weg is. Hoop dat het snel goed komt voor je.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85641093
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Elynasedai het volgende:
Hm, mijn NOD is eigenlijk al geweest (gister of eergister) maar nog niets... *spannend*

(het is wel zo dat ik pas 2 cyclussen heb gehad na 5 mnd niets + gestopt met de pil)
Elynasedai, hoe is het inmiddels??? Ik heb het teruggezocht maar geen berichtje meer van je gevonden na bovenstaand bericht...... heb je goed nieuws en ben je gelijk vertrokken naar Z&G
pi_85645238
Gisteren gaf ik aan nog niets bijzonders te voelen.
Vandaag is mijn buik enorm aan het borrelen, heb ik anders nooit. heb ook niets geks gegeten, want ben aan 't lijnen. (ff een paar kilo kwijt voor de vakantie!)
Iemand hier ervaring mee?
pi_85651145
danic ik ken dat als een kwaaltje dat ik had toen ik zwanger was, maar helaas ook van ongesteld zijn.
Hier geen nieuws. Ook geen hoop trouwens, geen idee waarom niet, maar toch
pi_85652939
tja ik weet het ook niet. het zegt natuurlijk helemaal niets. vanmiddag trok het weg, maar het is er nu weer in alle hevigheid. Het zou ook wel fijn zijn als ik eens goed naar de wc zou kunnen, dat is al 1,5 week lastig.
pi_85655768
danic, dat kwaaltje ken ik dan maar al te goed van zwanger zijn!
pi_85656939
Ik hoop et zo!! Vind dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht! :P
pi_85658064
ik had nog een test liggen die bijna overtijd was, die net nog even snel gedaan en zoals gedacht negatief. Mooi want dat betekent dat mijn cyclus iig niet nog korter geworden is.
Danic, ik hoop met je mee!
pi_85678964
Toch blijf ik het altijd een beetje raar vinden Mefke, die negatieve testen als er wel een zwangerschapswens is. Ik hoop voor jou dat je over niet al te lange tijd wel een positieve in handen hebt en dat je rest gewoon lekker over datum kunt laten gaan ;)

Danic, hoe is t vandaag bij jou?? Ik herken t net als Mefke zegt, maar bij mijn zwangerschap was het opvallender aanwezig dan wanneer ik ongesteld moe(s)t worden! Ik duim heel hard voor je! *O*

Man, ik zit hier zo te wachten op mijn menstruatie, gek toch hoe je daar soms zo naar uit kan kijken. T voelt gewoon nu nog een beetje als "niemandsland", pas na deze menstruatie begint ronde 1 officieel, en van mij mag die liever vandaag dan morgen beginnen! Ik ben 2x achter elkaar op dag 26 ongesteld geworden, dus was benieuwd of die regelmaat nu door zou zetten, maar vandaag dag 28, dus 3x op rij is niet gelukt ;) Gezien mn lage rugpijn zal t vast een dezer dagen wel doorzetten...
pi_85679925
Loffie, ik had deze negatieve test zo enorm verwacht dat het geen teleurstelling was. En ik ben natuurlijk blij want was even bang dat mijn cyclus weer korter geworden was. Het is nu 28, 28, 24 en nu dag 26 en nog niets. Oke, theoretisch de kans dat ik te vroeg getest heb, maar ik ken mijn lichaam en ik ben gewoon niet zwanger. Was die test niet bijna overtijd geweest, had ik em ook niet gedaan. Maar ja, weggooien is ook zo zonde he. Succes met ronde 1!
Danic, hoe is het daar?
pi_85680030
quote:
Man, ik zit hier zo te wachten op mijn menstruatie, gek toch hoe je daar soms zo naar uit kan kijken. T voelt gewoon nu nog een beetje als "niemandsland", pas na deze menstruatie begint ronde 1 officieel, en van mij mag die liever vandaag dan morgen beginnen! Ik ben 2x achter elkaar op dag 26 ongesteld geworden, dus was benieuwd of die regelmaat nu door zou zetten, maar vandaag dag 28, dus 3x op rij is niet gelukt Gezien mn lage rugpijn zal t vast een dezer dagen wel doorzetten...
Mja herkenbaar wel, dat wachten. Ik zit inmiddels op dag 32, maar ik heb nog nérgens last van.
Vorige maand (toen duurde het 35 dagen) had ik nog allerlei pijntjes en dingen, maar deze maand niet dus. Ik vind het wel typisch.
Maar goed. We zien wel. Als het nog heel lang duurt dan ga ik er toch maar een testje aan wagen.
pi_85680735
Hier nog steeds geen nieuws, dus goed nieuws.
vandaag dag 30, maar ik heb al sinds april een cyclus van 31 dagen (daarvoor was het 29).
Mijn temperatuur is nog hoog, 37,0
Geen rommelende buik meer, maar kan nog komen vanmiddag. Ik heb geen idee, misschien waren mijn darmen gewoon van streek en heeft het niets met mijn cyclus te maken.
Nog steeds grote boobies en (heeeel belangrijk bij mij!) geen spotting!! Dat geeft namelijk bij mij aan dat het begonnen is.
Spannend spannend!
stom want ik wilde er niet meer zo mee bezig zijn, maar de laatste paar dagen voor de NOD vindt ik dat toch errug lastig
pi_85680875
spannend danic! ik duim voor je!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de eerste maand na het stoppen met de pil had ik heeeeeel erg last van gevoelige tepels, terwijl ik dat normaal nooit heb/had. Bij mij was het echt van het ontpillen, ik hoop dat het bij jou wel een teken van zwangerschap is.
pi_85680961
Hoge temp, dat klinkt goed Danic! :o
Ik ga heel hard voor je duimen. ^O^ ^O^ ^O^
pi_85681116
Spannend Danic... ik zal voor je duimen!
pi_85681121
Danic, hier draaien de duimen ook heel hard :)
pi_85681287
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef klavertje-4 het volgende:

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de eerste maand na het stoppen met de pil had ik heeeeeel erg last van gevoelige tepels, terwijl ik dat normaal nooit heb/had. Bij mij was het echt van het ontpillen, ik hoop dat het bij jou wel een teken van zwangerschap is.
dat was ik denk ik ;)
ga er ook vanuit dat het door het ontpillen komt. ( al heb ik dat een paar jaar geleden ook wel gedaan en had toen nergens last van ) Misschien dat ik voor de zekerheid aankomend weekend nog wel een testje doe als ik nog last heb... weet sowieso niet waneer ik zou moeten testen door m'n PCOS...
heb ook wel eens een perdiode gehad dat ik 8 maanden niet ongesteld ben geweest! Hoop niet dat dat nu weer zo is... maargoed we zullen het vanzelf wel merken :) wil het een jaartje aankijken met zelf proberen ( nouja dat zeg ik nu :P ) en daarna bij de gyn. langs om te kijken wat de opties zijn met medicatie...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:20:19 #223
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85681315
Danic, ik duim heel hard voor je hoor! Je hebt het ondertussen wel verdiend! (durf je niet nu al te testen?)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85681354
PurpleDaisy voor jou ga ik natuurlijk ook hard duimen... ^O^
pi_85681379
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef klavertje-4 het volgende:

zal je na 12 maanden nog steeds aan het ontpillen zijn dan :D

Ik heb altijd pijnlijke borsten als ik ongesteld moet worden, ook rommelige buik heb ik dan.
Ik ben benieuwd wanneeer ik zwanger ben, of ik dan wel last heb van iets _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')