abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85587093
Hopelijk heb je onbewust een voorspelling gedaan Ahava....oh dat zou toch mooi zijn, PZE harstikke zwanger! Ik ga heeeeel erg duimen! ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85588941
:)
pi_85595995
Mijsje!! 13!! En wat naar dat de punctie zo vervelend was!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85596004
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...

Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
Niet om lullig te doen, maar het komt wel erg lullig over. Als 'waar je het voor doet' een graadmeter is voor verdoving/narcose, ken ik er ook nog wel een paar.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_85596742
Isla, zet hem op!
pi_85596792
Succes vandaag Isla! ^O^
pi_85596946
Isla, succes!
pi_85597873
Meiden, jullie zijn lief. :*
Manlief heeft vanochtend zaad ingeleverd.Hij mocht het thuis doen, want ze hebben daar geen "kamertje" maar ivm de file heeft ie het daar maar op het toilet gedaan. Om 8 uur, doe dat maar even..pff..
Heb nu echt minder hoop. Temp is omhoog, geen vruchtbaar slijm meer, zelf paar druppeltjes bloedverlies afgelopen nacht. :? Nooit eerder gehad, maar schijnt van eisprong te kunnen komen?
Ovupijnen zijn al twee dagen over, nu een zeurende buikpijn alsof ik ongesteld ga worden. Toch vanmiddag maar even heen en een echo eisen.
Nog steeds de hoop dat die ene keer sex zaterdagmiddag heel heel misschien nog een kansje geeft... ;(

Mijsje hoe voel je je vandaag? :*
pi_85598001
^O^ ik duim me echt rot voor je Isla, dat je niet te laat bent... gewoon om die echo vragen, misschien doen ze het wel gewoon even.... :* en als de eisprong wel gisteren was, dan is er nog steeds kans dat je zwanger wordt van deze inseminatie :Y je eitje zal dan nu nog wel in leven zijn... Goooooooo Isla, dit moet 'em gewoon worden! :*

Ik voel me wel weer beter dan gisteren. ik heb inderdaad een beurs gevoel, alsof iemand gisteren flink in m'n buik heeft lopen stompen, en ik heb spierpijn in m'n onderrug :? geen idee waarvan...
maar goed, nu eerst maar eens heerlijk relaxen tot woensdag, dat is al stress genoeg weer... :)

pze, ik duim ook gigantisch voor jou nog steeds! ^O^ ik hoop op streepjes over twee weken... :*
pi_85598925
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef IslaBonita het volgende:
Hopelijk heb je onbewust een voorspelling gedaan Ahava....oh dat zou toch mooi zijn, PZE harstikke zwanger! Ik ga heeeeel erg duimen! ^O^
Dat hoop ik ook! ^O^

Over die echo, die zullen ze misschien niet maken. Ik herinner me nu namelijk dat ik eens heb gevraagd waarom ze geen echo deden voorafgaand aan de IUI. De arts legde me toen uit dat dat niet veel zin had, omdat het niet veel zegt als je geen follikels meer ziet. Die kunnen dan net gesprongen zijn of al eerder; dat is niet meer te zien. Ook als je geen follikels meer ziet, kun je op dat moment nog vruchtbaar zijn als de eisprong kortgeleden heeft plaatsgevonden. En... niet geschoten huh huh :') is altijd mis.

Qua timing is zaterdagmiddag wel super volgens mij, als je gevoel over je eisprong klopt. De IUI is dan gewoon een extra kans. Ik duim ook voor jou! ^O^

Fijn dat het wat beter gaat, mijsje. Ik hoop dat het beurse gevoel heel snel wegtrekt. Spannend hè? En wat duurt het nog lang tot woensdag! :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Ahava op 23-08-2010 11:49:42 ]
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85599345
:) ik hoop het ook, maar ik heb wel de enorme luxe dat manlief nu dus thuis heel lief voor me zorgt... O+ kreeg al ontbijtje op bed en zometeen gaan we filmpje kijken die hij op zo'n externe schijf gezet had... heerlijk om je te laten vertroetelen... O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:24:09 #212
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85599832
isla ik ga voor je duimen ^O^
En wat ahava zei, je hebt nu een extra kans..
Be happy with the little things in life
pi_85612142
Ben weer terug! :W

Heb mijn dilemma met de gyn besproken, en inderdaad, een echo had niet zoveel zin, zoals Ahava al zei. Hij wilde toch doorgaan met de IUI, ten eerste omdat het volgens hem niet zeker is dat ik mijn eisprong heb gehad, en inderdaad zei hij ook, niet geschoten altijd mis. En bovendien, hij doet in ons geval de IUI na de eisprong, omdat dat volgens hem beter is (omdat de beweeglijkheid van de zaadjes slecht is)

Maargoed,nog belangrijker: Wat overbleef aan bruikbare zaadjes na opwerking was teleurstellend: Nog maar 300.000. Die zijn dus ingebracht, te laat naar mijn mening, dus nee, ik heb geen goede hoop voor deze maand. We gaan in ieder geval volgende maand nog een IUI doen en als de zaadjes dan niet beter zijn dan nu, (zijn alleen maar slechter geworden, wat doen we toch fout?) gaan we door voor IVF met ICSI. Vreselijke teleurstelling natuurlijk, zo slecht had ik het niet verwacht, maar wel fijn dat de gyn ons geen 6 IUI's laat doen als het geen zin heeft. In oktober schijnt er een IVF/ICSI voorlichtingsavond te zijn, mocht het nodig zijn, worden wij er tussen geschoven.

Heb net even lekker zitten janken, :'( een bakkie koffie gezet en een stuk chocola gepakt. En dan maar weer door.
Kusje voor iedereen die heeft zitten duimen voor me! :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:28:18 #214
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85612512
Isla, wat balen van die slechte zaadkwaliteit en je slechte gevoel bij deze IUI... Wel fijn dat de gyn jullie niet door laten gaan met IUI en tzt meteen overgaat op IVF met ICSI. dikke kus en knuffel :* :*
Make love, not war ☮
pi_85612528
Och Isla, wat een teleurstelling. ;(
Ik ga extra hard hopen op een wondertje met deze IUI. :*
pi_85613789
:* Isla... -O- wat een klotenieuws meid... ;( ik hoop dat er tussen die 300.000 zaadjes toch een zit die goed genoeg is... :* maar fijn dat jullie gyn je niet zo lang laat doorrommelen als het niet nodig is... :*
ik ga nu nog extra duimen voor over 2 weken... :*
pi_85613991
Isla :* hopelijk zit er tussen die 300.000 zaadjes toch "het zaadje". :*
Fake it till you make it...
pi_85614450
Hè bah, Isla, wat een teleurstelling. -O- Ik hoop zo dat het toch nog raak is deze maand. :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:23:21 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85614904
Lieve Isla, ik sluit me aan bij de meiden voor me. Wat onwijs balen is dit. Gelukkig laten ze jullie niet onnodig lang aanmodderen als het de volgende keer ook niet goed is qua zaadcellen.

Ik blijf mijn vingers gekruist houden voor een voltreffer, je weet maar nooit natuurlijk!

Dikke :* !
pi_85615137
Meiden ben helemaal emo van jullie lieve woorden. ;(

Doet me echt goed! :*

Ik blijf ook stiekum een heel klein beetje hopen op een wondertje. Maar mijn buikpijn vertelt me iets anders dus dan .... Nee nee nee positief blijven Isla!
pi_85615253
He bah IslaB. Inderdaad hopen op een wonder en anders maar icsi. Mijn man had ongeveer hetzelfde aantal zaadjes en wij hebben met icsi een erg leuk kindje gekregen! (hebben nooit iui hoeven doen omdat het nooit veel beter is geweest, had jouw man eerder wel heel veel meer zaadjes?)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85615527
Och Isla, wat teleurstellend zo weinig zaadjes. Ik hoop mee op een wondertje, positief blijven inderdaad! En ook heel fijn dat je niet toch 6x iui 'moet' als het geen zin heeft. :*

Mijsje, fijn dat je je iets beter voelt. Beurs zul je misschien nog wel een dagje blijven, het is ook niet niks. :*

Zelfs ik ben beurs, heb echt een beetje een zeikbuik vandaag. Blegh, dat is weer nieuw.
pi_85615558
300.000 is inderdaad niet zoveel... Al is er maar 1 nodig. (dooddoener)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85616345
Weer terug van een geweldig Lowlands én bijgelezen :)

Thnx voor alle lieve reacties!

Madelieve; een hele dikke knuffel voor jou! Wat zit je toch in een enorme rot situatie! Daarnaast super vervelend dat het niet bekend is waarom er geen bevruchtingen waren, lijkt me ontzettend moeilijk! En je man die niet vooruit gaat, maar verslechterd en misschien wel een andere diagnose krijgt. Ik begrijp zijn twijfels over een tweede kindje, maar ik kan me zo enorm goed voorstellen wat een verdriet jij daarvan hebt! Je weet hoe het is om een kindje te krijgen, dus je weet ook wat je zal missen als jullie besluiten om niet voor een tweede te gaan. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. :*

Kolonia; de mmm is begonnen, succes er mee :*

PZE; *O* de buit is weer binnen, dat er nu maar een mooie baby geknutseld wordt in je buik!

Mijsje; wat vervelend dat de punctie een hel was, maar wél 13 eicellen! Wat een super mooie score!
Laat je nog maar lekker verwennen door Joene!

Isla; Wat een ontzettende teleurstelling allemaal! En jullie doen niets fout wat betreft de zaadcellen, je kunt daar helaas maar weinig invloed op hebben. Ik snap dat je weinig hoop hebt, maar ik hoop dat deze poging toch raak is! Dan hoeven jullie niet door voor ivf of icsi. Anderzijds wel prettig dat de arts jullie niet 6x terug laat komen als de zaadjes slecht zijn en sneller door wil. Echter een grote teleurstelling is het wel en daar mag je ontzettend hard van balen! Maar het komt wel goed hoor! :*

Ik ben trouwens ook voor een meet :Y
pi_85616812
Isla :*
pi_85617827
Thanks lieve meiden! :*

Sproetje de aantallen zijn goed, die zijn over het afgelopen jaar wel iets beter geworden, zo rond de 30 miljoen per ml, maar de beweeglijkheid is 10%, wat 50% moet zijn, dus 10% van 30 miljoen, dan hou je 300.000 beweeglijke zaadcelllen na de bewerking over.
Ik weet dat natuurlijk-geproduceerde en magnetron babies even geweldig zijn, maar ik moet even wennen aan dit nieuwe idee. Vorige zaadtest hadden we 12 miljoen bewegende zaadjes, dus ik verwachtte dat IUI ons een goede kans zou geven. En dat is nu ineens anders. En dan de wachtlijst, als we er in oktober meteen mogen beginnen is het al een beter vooruitzicht dan wanneer ik in oktober op de wachtlijst kom (die ook weer drie maanden is). Maar dat weet ik allemaal nog niet, ik moet het voor nu maar even loslaten.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:13:34 #227
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:47:31 #228
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85625385
Isla k duim voor je!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85627039
mijsje laat je maar even lekker verwennen.
en voor jouw isla duim ik ook. hopen dat er toch een eigenwijs zaadje de weg vind.
poezebeest lekker de beest uitgehangen op lowlands?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85627774
Winterstorm; nee hoor, manlief houdt zich sowieso erg strak aan de leefregels van de dokter, dus het was een hele nuchtere lowlands, maar nog steeds erg leuk! Ik heb met manlief afgesproken dat ik volgend jaar zwanger mee ga, ben benieuwd ;)
pi_85628226
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef IslaBonita het volgende:
Ben weer terug! :W

Heb mijn dilemma met de gyn besproken, en inderdaad, een echo had niet zoveel zin, zoals Ahava al zei. Hij wilde toch doorgaan met de IUI, ten eerste omdat het volgens hem niet zeker is dat ik mijn eisprong heb gehad, en inderdaad zei hij ook, niet geschoten altijd mis. En bovendien, hij doet in ons geval de IUI na de eisprong, omdat dat volgens hem beter is (omdat de beweeglijkheid van de zaadjes slecht is)

Maargoed,nog belangrijker: Wat overbleef aan bruikbare zaadjes na opwerking was teleurstellend: Nog maar 300.000. Die zijn dus ingebracht, te laat naar mijn mening, dus nee, ik heb geen goede hoop voor deze maand. We gaan in ieder geval volgende maand nog een IUI doen en als de zaadjes dan niet beter zijn dan nu, (zijn alleen maar slechter geworden, wat doen we toch fout?) gaan we door voor IVF met ICSI. Vreselijke teleurstelling natuurlijk, zo slecht had ik het niet verwacht, maar wel fijn dat de gyn ons geen 6 IUI's laat doen als het geen zin heeft. In oktober schijnt er een IVF/ICSI voorlichtingsavond te zijn, mocht het nodig zijn, worden wij er tussen geschoven.

Heb net even lekker zitten janken, :'( een bakkie koffie gezet en een stuk chocola gepakt. En dan maar weer door.
Kusje voor iedereen die heeft zitten duimen voor me! :*
Och meiske toch wat een triest bericht, ik snap heel goed dat je aangeslagen bent. Ik ga heel hard duimen dat je toch zwanger wordt van deze IUI :*
#geen
pi_85628677
:* isla... :*
pi_85660626
Mijsje, morgen is het woensdag! Succes!!! :*
pi_85661067
Hoe laat mag je morgen bellen mijsje?

(Mijn duimen zijn inmiddels bijna blauw! ^O^ )
pi_85661565
Morgen weet je meer Mijsje! Wat ontzettend spannend weer. Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor heel veel bevruchtingen :Y Dat ze maar een mooi exemplaar (of twee?) terugplaatsen en er voldoende eskimo's over zijn voor een brusje!
pi_85662528
mijsje ik denk aan je..
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:17:04 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85666157
Heb nu pas bijgelezen. Oh isla wat naar, ik hoop toch voor je dat IVF/ICSI niet nodig is :*

mijsje spannende dag weer morgen, ik ben zo benieuwd. Hoe laat kan je bellen??
Be happy with the little things in life
pi_85666712
Nog bedankt voor alle lieve woorden meiden. Het gaat vandaag al een stuk beter met me. Ben weer vrolijk, we gaan er weer voor. :)

Oeh Mijsje het is bijna woendag! Je zult het wel heel spannend vinden...Ik hoop dat er veel bevruchtingen zijn! Hoop ook dat je een beetje kunt slapen vannacht! :*

Poezebeest ik had ook samen met manlief een hele nuchtere Dance Valley. Roep al twee jaar dat ik met Dance Valley hopelijk zwanger ben... hopelijk volgend jaar in ieder geval!
pi_85667207
mijsje succes morgen met wachten op hopelijk goed nieuws!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85667745
:* Isla, gelukkig ben je weer wat vrolijker, dat helpt ook! :*

*O* *O* bijna woensdag!!! *O* *O* ik mag vanaf 9.00 uur bellen, en als er dan genoeg goed is bevrucht mag ik om 15.00 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop zo op goed nieuws...
ik weet alleen niet zo goed wanneer we weten hoeveel emmy's er in de vriezer gaan... in het informatieboek van het AMC over IVF hadden ze het over 18 dagen na de punctie... dus als je weet of je zwanger bent van deze poging/ronde of niet... maar dat kunnen ze toch wel eerder weten?
maar goed, bijna woensdag!!! *O* *O* manlief gaat me wekken om ongeveer 10 voor 9, dan kan ik wakker worden en meteen bellen! *O*
pi_85668273
Oh ik ga zo hard voor jullie duimen!
pi_85669609
Mijsje wat spannend! Wedden dat je morgen al voor 9.10 wakker bent!?! En als het goed is ook morgen de terugplaatsing, ik kom in ieder geval hier ff checken om 9.30, heb toch vakantie :+ En natuurlijk duim ik ontzettend hard voor jou!

Isla; Dance Valley is toch ook altijd in augustus of niet? Zo ja, dan ga jij volgend jaar gewoon als mama daar naar toe en moet jij iniminie-Isla bij de oppas achterlaten, gewoon, omdat deze poging toch niet zo hopeloos was als jij dacht, maar gewoon geslaagd is!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:31:07 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85670089
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef mijsje het volgende:
*O* *O* bijna woensdag!!! *O* *O* ik mag vanaf 9.00 uur bellen, en als er dan genoeg goed is bevrucht mag ik om 15.00 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop zo op goed nieuws...
ik weet alleen niet zo goed wanneer we weten hoeveel emmy's er in de vriezer gaan... in het informatieboek van het AMC over IVF hadden ze het over 18 dagen na de punctie... dus als je weet of je zwanger bent van deze poging/ronde of niet... maar dat kunnen ze toch wel eerder weten?
maar goed, bijna woensdag!!! *O* *O* manlief gaat me wekken om ongeveer 10 voor 9, dan kan ik wakker worden en meteen bellen! *O*
haha denk je dat je dan nog slapen kunt? ;)
ik hoop heel hard met jullie mee op goed veel mooie embryo's. superspannend zeg! :*
in de haak.
pi_85670304
Poezebeest, O+ :* !
Laten we het hopen, en jij bent dan hartstikke hoogzwanger hoor! :*

Oh Mijsje wat is dit toch een spannende tijd voor je.... Jij moet gewoon nu écht na zo lang wachten zwanger worden...Wat zal dat een gekke gewaarwording zijn... Ik ben alweer zwaar in de duimstand! ^O^ ^O^ ^O^
pi_85670749
:* dank jullie, dat is toch absoluut positive vibe... dit moet toch helemaal goed gaan komen zo!!! :* (en toch ben ik zooooooo zenuwachtig... dat slapen, dat is zoooo 2009... ;) )
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:56:48 #246
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85677234
Mijsje, vertel!! :D
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:58:01 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85677257
Oeps... mijn wekker loopt ietsie voor, het was nog geen 9u....
pi_85677260
Mijsje, bijna 9 uur... duimen draaien overuren!
Fake it till you make it...
pi_85677287
Mijsje, we duimen weer hier ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:02:30 #250
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85677329
Tis woensdag en net 1 minuut over 9 wat is de uitslag mijsje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')