Niet om lullig te doen, maar het komt wel erg lullig over. Als 'waar je het voor doet' een graadmeter is voor verdoving/narcose, ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...
Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
Dat hoop ik ook!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef IslaBonita het volgende:
Hopelijk heb je onbewust een voorspelling gedaan Ahava....oh dat zou toch mooi zijn, PZE harstikke zwanger! Ik ga heeeeel erg duimen!
Och meiske toch wat een triest bericht, ik snap heel goed dat je aangeslagen bent. Ik ga heel hard duimen dat je toch zwanger wordt van deze IUIquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef IslaBonita het volgende:
Ben weer terug!![]()
Heb mijn dilemma met de gyn besproken, en inderdaad, een echo had niet zoveel zin, zoals Ahava al zei. Hij wilde toch doorgaan met de IUI, ten eerste omdat het volgens hem niet zeker is dat ik mijn eisprong heb gehad, en inderdaad zei hij ook, niet geschoten altijd mis. En bovendien, hij doet in ons geval de IUI na de eisprong, omdat dat volgens hem beter is (omdat de beweeglijkheid van de zaadjes slecht is)
Maargoed,nog belangrijker: Wat overbleef aan bruikbare zaadjes na opwerking was teleurstellend: Nog maar 300.000. Die zijn dus ingebracht, te laat naar mijn mening, dus nee, ik heb geen goede hoop voor deze maand. We gaan in ieder geval volgende maand nog een IUI doen en als de zaadjes dan niet beter zijn dan nu, (zijn alleen maar slechter geworden, wat doen we toch fout?) gaan we door voor IVF met ICSI. Vreselijke teleurstelling natuurlijk, zo slecht had ik het niet verwacht, maar wel fijn dat de gyn ons geen 6 IUI's laat doen als het geen zin heeft. In oktober schijnt er een IVF/ICSI voorlichtingsavond te zijn, mocht het nodig zijn, worden wij er tussen geschoven.
Heb net even lekker zitten janken,een bakkie koffie gezet en een stuk chocola gepakt. En dan maar weer door.
Kusje voor iedereen die heeft zitten duimen voor me!
haha denk je dat je dan nog slapen kunt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef mijsje het volgende:![]()
bijna woensdag!!!
![]()
ik mag vanaf 9.00 uur bellen, en als er dan genoeg goed is bevrucht mag ik om 15.00 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop zo op goed nieuws...
ik weet alleen niet zo goed wanneer we weten hoeveel emmy's er in de vriezer gaan... in het informatieboek van het AMC over IVF hadden ze het over 18 dagen na de punctie... dus als je weet of je zwanger bent van deze poging/ronde of niet... maar dat kunnen ze toch wel eerder weten?
maar goed, bijna woensdag!!!![]()
manlief gaat me wekken om ongeveer 10 voor 9, dan kan ik wakker worden en meteen bellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |