quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Jose81 het volgende:
Poezebeest... dat kan ik me voorstellen... pppffff... Ik ga heeeel hard voor jullie duimen! Ik ben echt heel benieuwd!! Ik ga heel hard voor je duimen in ieder geval!![]()
![]()
PZE; moooooi! Ook voor jou een mooi ei!!! Super!!!![]()
[..]
Ja, ik had wel door dat het niet voor mij bestemd was, maar ik kon het niet laten om even te reageren...![]()
Maar evengoed zal ik m'n mond wel houden, hoor
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks Poezebeest!
En natuurlijk zit ik hier al "voorduimentedraaien" Alvast warmlopen voor morgen! Morgen wordt een Erg Belangrijke Dag voor jou en je man, Poezebeest! Oooooooooh ik hoop ZO op een goeie uitslag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en mijn laatste post van het topic:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Poezebeest het volgende:
PZE; jij ook al zo'n goed nieuws, fijn hoor!![]()
Mijsje; jij moet morgen alweer terug? Spannend, ik duim voor je![]()
En vrijdag PZE en Isla weer voor een check-up. Ben benieuwd en duim ook voor jullie dames!
Morgen krijgen we de uitslag, vind het nu wel spannend worden...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, allen bedankt voor de juichreacties! Word er helemaal vrolijk van!
Mijsje dus goed nieuws.... Oh wat fijn! Wat een goed vooruitzicht!
En PZE wat goed, een ei, dat is toch soms ook nog afwachten bij jou toch?
Dames ik zit al zwaar in de duimstand....![]()
![]()
![]()
Ik vroeg nog aan die echo-dame of mijn eisprong niet uitgesteld kon worden en dat moest dan met hormonen onderdrukt worden en dat deden ze niet....![]()
Maar volgende maand valt ie dan ook in het weekend want mijn cyclus zit op 29/30 dagen.... Nouja laat ik maar niet stressen (of juist wel, dat stelt mn eisprong misschien uit) en hopen dat we maandag kunnen insemineren en het raak is....
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Poezebeest het volgende:
PZE; jij ook al zo'n goed nieuws, fijn hoor!![]()
Mijsje; jij moet morgen alweer terug? Spannend, ik duim voor je![]()
En vrijdag PZE en Isla weer voor een check-up. Ben benieuwd en duim ook voor jullie dames!
Morgen krijgen we de uitslag, vind het nu wel spannend worden...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Jose81 het volgende:
Ja, ik had wel door dat het niet voor mij bestemd was, maar ik kon het niet laten om even te reageren...![]()
Maar evengoed zal ik m'n mond wel houden, hoor
![]()
![]()
Ik ga gewoon Joene lastig vallenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:54 schreef mijsje het volgende:
bedankt allemaal! ik heb niet zo goed geslapen Duch, lag veel wakker, maar goed, het gaat er nu toch van komen...
ik ben alleen wel laat om me weer te melden, ik moet vandaag meteen na het ziekenhuis naar de vergadering op school om het jaar weer mee te starten, en daarna zijn we nog even druk in de klassen. ik verwacht zo rond 16 uur dat ik verslag kan komen doen...redden jullie dat?
Nee, dat kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:54 schreef mijsje het volgende:
ik verwacht zo rond 16 uur dat ik verslag kan komen doen...redden jullie dat?
Het heeft niks edelmoedigs hoor Trui. Ik vind het zelfs een prettig idee voor mijn kinderen. Zij zijn van een donor en er zijn dan ook kinderen op de wereld waar ik de donor van ben. Ik heb op de een of andere manier het idee dat ze dan van dichtbij zien dat het heel fijn is dat er donoren bestaan, maar ook dat de donoren niet de opvoedmama's en -papa's zijn. Bovendien hebben ze dan aan twee kanten biologische aansluiting. Gekke gedachte misschien, maar het maakt het plaatje rond voor mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:58 schreef trui het volgende:
groofsken, volgens mij kan dat nogal verschillen van vrouw tot vrouw, die (neven-)effecten van de hormoonbehandeling. ik sprak toevallig gisteren een vrouw die ook een eicel gedoneerd heeft en die had er maar relatief weinig last van gehad, terwijl ik ook genoeg verhalen ken (o.a. van hier) dat 't behoorlijk ingrijpend kan zijn. wel een hele edelmoedige beslissing, petje af! ik begreep dat je vooraf ook nog psychologisch getest wordt, en waarschijnlijk (hopelijk!) krijg je ook de nodige begeleiding in zo'n proces.
Ach het spuiten raak je aangewend. Dat heb je zo door en je voelt er niets vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:24 schreef Groofsken3 het volgende:
Dankjewel Tally voor je uitgebreide reactie.![]()
Goed om te weten dat je na de punctie een tijdje niet zoveel mag kwa tillen enzo. En ik slik geen pil, nooit gedaan ook, maar dan denk ik dat het zal gaan om een kilo of twee? Dat zou ik geen probleem vinden.
Word je verdoofd voor de punctie? De punctie lijkt me echt eng. Het spuiten ook een beetje, maar dat durf ik wel aan. Ik denk zelfs dat ik liever zelf spuit dan dat ik een ander laat spuiten. En twee weken is natuurlijk goed te overzien.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijsje het gaat gewoon gebeuren!!!!!! Ik vind het zo spannend voor je!!
we zijn het eensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Ticootje het volgende:
Toch vind ik het logischer als vrouw zijne om mee te doen aan mvm... Dat is ook een erg waardevolle bijdrage voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen. Ik zou niet zomaar eicellen doneren als ik niet zeker wist naar wie ze gingen en of ze gebruikt worden. Daarvoor is de aanslag op je lijf gewoon te groot.
Mvm heb ik de eerste zwangerschap ook gedaan. Gewoon om iets terug te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:54 schreef mijsje het volgende:
[..]
[..]
we zijn het eensMvM ga ik zeker aan meedoen als ik de kans krijg...
Ik ben afgelopen maandag begonnen. Meteen opgegeven toen ik er achter kwam dat ik zwanger was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:54 schreef mijsje het volgende:
we zijn het eensMvM ga ik zeker aan meedoen als ik de kans krijg...
Ja ongelofelijk!!! Ik hing er echt kokhalzend boven.. Zo enorm vies!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maandag begonnen. Meteen opgegeven toen ik er achter kwam dat ik zwanger was.
Lekker piesen op een potje![]()
Vanaf 5 weken mag je er aan mee doen.
Ik heb nu nog 10 weken te gaan. God wat stinken die potten zeg
Ik knijp mijn neus dicht al ik die dop er af schroeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk!!! Ik hing er echt kokhalzend boven.. Zo enorm vies!
Die vierde op de bovenste rij is wel wat voor mijsjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef twentemeisje het volgende:
Mijsje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat onwijs goed nieuws! En nog meer erbij eitjes zelfs! Je hebt straks nog een heel treetje vol.
[ afbeelding ]
Zit niets anders op dan flink doorduimen dit weekend!
Samen met de een-na-laatste op de een-na-onderste rijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Die vierde op de bovenste rij is wel wat voor mijsje
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Samen met de een-na-laatste op de een-na-onderste rij.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:43 schreef McLaura het volgende:
Mijsje!! Super!!!!
Niet te bang zijn voor de punctie. Ik weet niet of je normaal een 'pieperd' bent qua pijn, maar mij is het alleszins meegevallen (en ik ben ergens tussen een bikkel en een pieperd in)
Je bent niet de enige met overstapproblemen lief droomvrouwtjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Isla ik durf niet goed naar het ander topic, vind het doodeng. De klusweek hebben we er op zitten het is nu aftellen naar de 28e er vanuit gaande dat ik meteen weer een nette cyclus heb..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef trui het volgende:
mijsje jiehoe!super!
en zo spannend inderdaad! oh als 't nou toch es lukt, dan gáán we toch een portie kadootjes voor je haken...!
poezebeest ook gefeliciteerd met 't goede nieuws. maar wat een wachttijden zeg, sjonge...!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef DuchessX het volgende:
Poezebeest pffff wat een fijn nieuws joh! En die tijd zal voorbij vliegen hoor, je hebt iets om naar uit te kijken
Mijsje![]()
Ik had gewoon even wat traantjes voor je!
Jeetje nog meer follikels erbij!
En dan zondag de punctie... Jeeee wat spannend! Je kindje wordt zondag gemaakt!
![]()
Wanneer is de terugplaatsing, weet je dat al? Eindelijk ben jij aan de beurt hoor!!! Ik ben zó blij voor jou en Joene!!!!
![]()
En PZE morgen...ik ga weer in duimstandSpannend allemaal hoor!!
het zal wel stress zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:01 schreef mijsje het volgende:
ja, er is ook bloed geprikt. die uitslag was vanmiddag ook al bekend bij de AMC-mevrouw. dat was helemaal goed...
wat kan hoofdpijn nu dan betekenen? (toch niet overstimulatie op het laatste moment he?)
quote:ik ben in ieder geval blij dat ik, zolang het nodig is, op manlief kan rekenen. hij heeft een week zorgverlof aangevraagd, zodat hij voor me kan zorgen... en als het goed gaat, gaat hij gewoon weer werken...wat een schatje, niet?
Is het trouwens normaal om gigantische buikpijn te krijgen uren na de echo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:38 schreef Kolonia het volgende:
Sorry dames.![]()
Vreselijke crisis op het werk (server gecrashed, backupsysteem dat gefaald heeft) dus ik had niet eerder tijd.
Ik heb inmiddels een maand werk ingehaald dus mag nu even een korte pauze van mezelf.
Ik heb een echo gehad en mijn eierstokken zagen er prima uit.
Even wachten tot de volgende ronde begint en dan moet ik op dag drie bloedprikken, krijgen we op dag twaalf een samenlevingstest en mag manlief een potje inleveren.
Dus over een week of twee weten we of en wat er aan de hand is.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef IslaBonita het volgende:
Nou PZE wat raar dat je morgen de inseminatie hebt! Zijn ze bang dat je ei al eerder springt? En ik vroeg me af: Kan je ei ook te klein zijn? Zodat het niet bevrucht kan worden? Oh bah wat weet ik er eigenlijk allemaal weinig van! Nou ja veel succes dan maar! Ik zal aan je denken!![]()
Mijsje ik hoop dat je morgen nog even lekker van je zaterdag kunt genieten! Het wordt mooi weer, dus ga iets leuks doen en probeer er niet teveel over na te denken...en dan is het zo zondag!
Fijn dat je dan nog even een weekje vrij bent. Ik zal aan je denken zondag!![]()
inderdaad! (hier beide gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef Ticootje het volgende:
Bijna Mijsje! Zondagen zijn goede dagen om kindjes te laten maken of ze te baren.
Hmm dan moet maandag bij mij ook te laat zijn...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla, als ik zelf aan het rekenen sla is maandag ook wel een beetje laat hoor. Mijn ei is nu met 2mm per dag gegroeid, wat zou betekenen dat hij maandag bijna 25mm is... dat lijkt me erg groot dan. Maar het is een beetje gek gegaan ja. Je ei kan volgens mij niet te klein zijn, omdat ze je pas laten spuiten als hij minimaal 18mm is. Tenminste, in mijn ziekenhuis dan.
Dat bakkie komt inderdaad nog wel, jij hebt nu wel wat anders aan je hoofd!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je! dat bakkie komt er nog niet erg van he?
ik kom anders wel gewoon een bakkie bij je doen als we komende maand allebei een positieve test hebben
en je eitje kan wel nog wat te klein zijn hoor, maar dan is je follikel (niet met elkaar te verwarren, de follikel is het blaasje met vocht waarin het eitje rijpt) nog niet zo groot. vanaf ongeveer 18mm is je eitje rijp genoeg dat de pregnyl geprikt kan worden. ik had van de week 1 follikel van 22mm... (gisteren bij de echo) daarna is nog een dosis gonal gespoten voor er vanavond dus pregnyl nodig was...
maar goed, om half 10 vanavond is de pregnyl gespoten bij mij (lekker zelf gedaan...) en nu is er wat mij betreft geen weg meer terug... (was er al niet, maar toen stond het nog veel verder weg... nu heb ik met de pregnyl dus de "kookwekker opgedraaid" voor de punctie...morgen nog een rustig dagje en dan zondag aan de slag... vanaf dan worden er weer kindjes geknutseld in het AMC...
en bedankt weer voor alle gelukswensen!
dat doet echt heel goed, ik sta er weer een stuk positiever in dan afgelopen week....
ik wil jullie daar ook mede "de schuld" van geven, dat het nu weer beter gaat! Bedankt!
Even kort, niet verder bijgelezen maar ik zie jouw vraag. Sorry dus als dit een spuit-elf-reactie is. Het kan zijn dat je ei toch springt. k heb het bij een IVF-poging gehad. Min follikels waren nog niet zo groot dat de gyn een eisprong verwachtte. Aan de hormoonwaarden in mijn bloed zagen ze echter dat mijn eisprong er toch aan zat te komen dus toen moest ik toch Pregnyl spuiten. Helaas bleek toen ze de punctie wilden doen dat mijn eisprong al was geweest; er waren geen follikels meer te vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:57 schreef IslaBonita het volgende:
PZE hoe is het gegaan vandaag? De buit is weer binnen?
[..]
Hmm dan moet maandag bij mij ook te laat zijn...
Heb net een ovulatie testje gedaan, knalpositief. Dat betekent in de regel dat ik dezelfde of de volgende dag mijn eisprong heb. En vanavond moet ik de Pregnyl injectie halen om de inseminatie maandagmiddag te doen. Ik snap er helemaal niks meer van, stelt die injectie mijn eisprong nou wel of niet uit? Want als ie morgen al komt heeft de inseminatie maandag toch geen zin? Dames kunnen jullie me advies geven?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef IslaBonita het volgende:
Toch nog maar eens een Meet proberen te plannen? (met z'n allen)
jij ook heel veel succes en sterkte de komende tijd weer... ik hoop echt dat je mannetje weer wat opknapt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Madelieve het volgende:
Dank voor jullie reacties, jullie zijn lief!
PZE, we gaan weer duimen!
Mijsje, heel veel succes morgen! Ik was vandaag in het AMC (en morgen, en overmorgen etc) en heb alvast positieve vibes richting CVV gestuurd
.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef McLaura het volgende:
Zondag rules idd, ik ben op zondag bevallen!
op zich zou dat wel moeten kunnen, gewoon theoretisch enzo... maar dat doen ze in Nederland gewoon niet standaard ofzo... vond ik wel jammer, en ik wil een eventueel volgende keer wel vragen of dat wel mag. (werd gezegd bij onze informatiebijeenkomst, dat het wel kon als je er de eerste keer te erg last van had... nou, ik wil wel onder narcose hiervoor)quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:10 schreef Troel het volgende:
Wat ontzettend kloterig eigenlijk dat het zo pijnlijk is en dat dat niet gewoon onder narcose ofzo kan?
Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef mijsje het volgende:
[..]
op zich zou dat wel moeten kunnen, gewoon theoretisch enzo... maar dat doen ze in Nederland gewoon niet standaard ofzo... vond ik wel jammer, en ik wil een eventueel volgende keer wel vragen of dat wel mag. (werd gezegd bij onze informatiebijeenkomst, dat het wel kon als je er de eerste keer te erg last van had... nou, ik wil wel onder narcose hiervoor)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...
Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
maar piepen mag best hoor! Het doet ook gewoon pijn. Misschien kun je beter vragen naar wat meer roes. Al moet ik zeggen dat 2 en 3 me makkelijker afgingen, puur omdat je weet wat je te wachten staat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:15 schreef mijsje het volgende:
[..]ik ben ook zo'n piepert... maar ook zonder narcose zou ik het zo weer doen met dat doel voor ogen...
en inderdaad isla, kom maar op woensdag!
Mwah, ik had gewoon een ruggeprik bij de bevalling hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen.... Maar als het goed is ga je hier doorheen om zwanger te worden en om zometeen een kindje te krijgen... Geloof me, bevallen is niets bij een punctie. En voor een bevalling ga je ook niet onder narcose, sterker nog het grootste deel gaat gewoon zonder verdoving...
Ja het is pijnlijk... Maar narcose voor een punctie??? Das wel een beetje overdreven hoor.
Waarom, in hemelsnaam? Waarom pijn lijden als het niet nodig is? In Belgie is het zelfs vrij standaard volgens mij, een narcose bij een punctie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:49 schreef Ahava het volgende:
En wat TM zegt over de tandarts, daar verbaas ik me ook altijd zo over.
Heel veel succes morgen Isla!! Je hebt PMquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef IslaBonita het volgende:
Nienna, lief!Hoe is het met jou? Al een beetje aan het idee kunnen wennen?
Al de bekende kwaaltjes?![]()
Weet ik ET en ik snap de terughoudendheid van artsen dan ook goed. Zelf zou ik ook niet voor een narcose kiezen. Maar om voor een ander te bepalen of dat overdreven is, vind ik ver gaan. Het hangt er gewoon van af hoe erg de pijn is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef E.T. het volgende:
Narcose doen ze niet zo snel omdat narcose veel meer 'gedoe' en risico's geeft dan een kwartiertje doorbijten. Een narcose kun je nog heel lang last van hebben en moe van zijn, moet je een complete dagopname voor hebben, moet in de OK gebeuren..
Terwijl een punctie in 99 van de 100 gevallen een kwartiertje doorbijten is, dan lekker naar huis en je bed in en vertroeteld worden en de volgende dag heb je bijna nergens meer last van. j
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks Mijs!En nu lekker gaan slapen jij, je hebt een zware dag gehad!
Niet om lullig te doen, maar het komt wel erg lullig over. Als 'waar je het voor doet' een graadmeter is voor verdoving/narcose, ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef IslaBonita het volgende:
Hopelijk heb je onbewust een voorspelling gedaan Ahava....oh dat zou toch mooi zijn, PZE harstikke zwanger! Ik ga heeeeel erg duimen!
Och meiske toch wat een triest bericht, ik snap heel goed dat je aangeslagen bent. Ik ga heel hard duimen dat je toch zwanger wordt van deze IUIquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef IslaBonita het volgende:
Ben weer terug!![]()
Heb mijn dilemma met de gyn besproken, en inderdaad, een echo had niet zoveel zin, zoals Ahava al zei. Hij wilde toch doorgaan met de IUI, ten eerste omdat het volgens hem niet zeker is dat ik mijn eisprong heb gehad, en inderdaad zei hij ook, niet geschoten altijd mis. En bovendien, hij doet in ons geval de IUI na de eisprong, omdat dat volgens hem beter is (omdat de beweeglijkheid van de zaadjes slecht is)
Maargoed,nog belangrijker: Wat overbleef aan bruikbare zaadjes na opwerking was teleurstellend: Nog maar 300.000. Die zijn dus ingebracht, te laat naar mijn mening, dus nee, ik heb geen goede hoop voor deze maand. We gaan in ieder geval volgende maand nog een IUI doen en als de zaadjes dan niet beter zijn dan nu, (zijn alleen maar slechter geworden, wat doen we toch fout?) gaan we door voor IVF met ICSI. Vreselijke teleurstelling natuurlijk, zo slecht had ik het niet verwacht, maar wel fijn dat de gyn ons geen 6 IUI's laat doen als het geen zin heeft. In oktober schijnt er een IVF/ICSI voorlichtingsavond te zijn, mocht het nodig zijn, worden wij er tussen geschoven.
Heb net even lekker zitten janken,een bakkie koffie gezet en een stuk chocola gepakt. En dan maar weer door.
Kusje voor iedereen die heeft zitten duimen voor me!
haha denk je dat je dan nog slapen kunt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef mijsje het volgende:![]()
bijna woensdag!!!
![]()
ik mag vanaf 9.00 uur bellen, en als er dan genoeg goed is bevrucht mag ik om 15.00 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop zo op goed nieuws...
ik weet alleen niet zo goed wanneer we weten hoeveel emmy's er in de vriezer gaan... in het informatieboek van het AMC over IVF hadden ze het over 18 dagen na de punctie... dus als je weet of je zwanger bent van deze poging/ronde of niet... maar dat kunnen ze toch wel eerder weten?
maar goed, bijna woensdag!!!![]()
manlief gaat me wekken om ongeveer 10 voor 9, dan kan ik wakker worden en meteen bellen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
![]()
![]()
mijsje geweldig
![]()
![]()
@poezebeest sterretje hoofdletter O en weer een sterretje
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef YPPY het volgende:
Wat keigaaf mijsje! Je weet het gewoon al! Maar geen tweeling hoor, want misschien dat ik iets voor je ga haken, maar twee keer is nog moeilijker.
Ze vertellen het nooit telefonischquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:42 schreef mijsje het volgende:
Trui, idd beetje flauw, want volgens mij weten ze echt wel hoeveel er bevrucht zijn. ze hebben ook gezien dat er in ieder geval 1 zover is, dus volgens mij hebben ze het bij allemaal wel bekeken... ik weet niet wat het beleid hierachter is...
maar goed, manlief en ik vinden het wel heel spannend! het is lang geleden dat we zo dicht bij een zwangerschap zaten...
nagels? die heb ik al niet eens meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef E.T. het volgende:
![]()
Dat wordt twee weken nagelbijten, Mijsje!
Ja doei, dan haak je zelf ook maar wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef mijsje het volgende:ik ga voor de 3-ling, ben ik meteen klaar met het hele gezin
nou, dan doen we er maar 1 tegelijk, is dat beter?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja doei, dan haak je zelf ook maar wat.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben een T, we hebben een P, we hebben een TERUGPLAATSING!
![]()
Mijsje het gaat nu echt gebeuren, ik voel het aan mijn (vele) water! Jullie gaan vanmiddag je popje ophalen
.
Ja maar... iets haken om aan te doen kan ik niet. Ik denk meer in de richting van een roze of blauwe granny square.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef mijsje het volgende:
[..]
nou, dan doen we er maar 1 tegelijk, is dat beter?ik wil wel dat al m'n kinderen iets Yppyaans aan kunnen hoor...
Ah wat lief!! Tnx!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef twentemeisje het volgende:
Hoi Madonna! Welkom.
Voor jou natuurlijk ook een dikkevoor een succesvolle TP!!! Hoeveel embryo's zijn er teruggeplaatst? En wanneer kan je nu testen? Succes meis!
Wat megaspannend! Volgens de 'regels' van dit topic ben je nu dus PUPO: pregnant until proven otherwisequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Ah wat lief!! Tnx!![]()
Er is er 1 teruggeplaatst (ik hoor alleen maar dat ze dat nog doen?) en ik moet volgende week woensdag voor een bloedonderzoek naar het ziekenhuis. Dan hoor ik 's middags telefonisch of ik zwanger ben of niet.
Whaah!!
Klopt, ben uit 77. ;-)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
Ik een IVF. En ik ben 2 jaar jonger dan jij bent (ik neem tenminste aan dat je uit '77 komt). Net weer een echo gehad. Want het ging de laatste dagen niet goed. Veel bloed verloren om het even in het kort uit te leggen.
Maar we hebben net 2 kloppende hartjes gezienDus alles is goed.
En mijsje![]()
![]()
![]()
Het ongeloof hadden we gister. In het kort samengevat. We waren op vakantie gegaan. En waren onderweg naar Italië met een tussenstop in Duitsland. Toen we weg wilde zondag begon ik heel erg te bloeden. Zoals een normale menstruatie. In Duitsland naar het ziekenhuis geweest en zagen bij 1 van de vruchtjes geen groei. Dus dachten ze dat er 1 vruchtje gewoon leeg was. En dat mijn lichaam bezig was met een miskraam. Om het 2de vruchtje te redden moest ik bedrust houden. En heb ik dus tot aan gisterochtend in het ziekenhuis gelegen in Duitsland. Gelukkig stopte het bloeden zondagavond. En mocht ik gister na een echo naar (als alles goed zat). Tot onze verbazing zaten er gewoon 2 mooie gevulde blaasjes. En zagen we 2 hartjes kloppen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
Klopt, ben uit 77. ;-)
Enneh:![]()
![]()
![]()
voor de twee kloppende hartjes!! Lijkt me ongelooflijk!
NEEEE wat een verhaal!! Over ongeloof gesproken. Wat fijn zeg!! Al blijft de stress vast nog wel even hangen... We gaan uit van een prachtige en vooral sterke tweeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Het ongeloof hadden we gister. In het kort samengevat. We waren op vakantie gegaan. En waren onderweg naar Italië met een tussenstop in Duitsland. Toen we weg wilde zondag begon ik heel erg te bloeden. Zoals een normale menstruatie. In Duitsland naar het ziekenhuis geweest en zagen bij 1 van de vruchtjes geen groei. Dus dachten ze dat er 1 vruchtje gewoon leeg was. En dat mijn lichaam bezig was met een miskraam. Om het 2de vruchtje te redden moest ik bedrust houden. En heb ik dus tot aan gisterochtend in het ziekenhuis gelegen in Duitsland. Gelukkig stopte het bloeden zondagavond. En mocht ik gister na een echo naar (als alles goed zat). Tot onze verbazing zaten er gewoon 2 mooie gevulde blaasjes. En zagen we 2 hartjes kloppen.
Ja bij mij zijn er 2 terug geplaatst. Ik krijg dus een 2-eiige tweelingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef Madonna77 het volgende:
[..]
NEEEE wat een verhaal!! Over ongeloof gesproken. Wat fijn zeg!! Al blijft de stress vast nog wel even hangen... We gaan uit van een prachtige en vooral sterke tweeling.![]()
(en hadden ze er bij jou wel 2 terug geplaatst? Ken de verhalen van iedereen niet uit mijn hoofd, ook al heb ik veel meegelezen. Sorry!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |