inderdaad! (hier beide gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:13 schreef Ticootje het volgende:
Bijna Mijsje! Zondagen zijn goede dagen om kindjes te laten maken of ze te baren.
 )
) 

Hmm dan moet maandag bij mij ook te laat zijn...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla, als ik zelf aan het rekenen sla is maandag ook wel een beetje laat hoor. Mijn ei is nu met 2mm per dag gegroeid, wat zou betekenen dat hij maandag bijna 25mm is... dat lijkt me erg groot dan. Maar het is een beetje gek gegaan ja. Je ei kan volgens mij niet te klein zijn, omdat ze je pas laten spuiten als hij minimaal 18mm is. Tenminste, in mijn ziekenhuis dan.

Dat bakkie komt inderdaad nog wel, jij hebt nu wel wat anders aan je hoofd!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je! dat bakkie komt er nog niet erg van he?
ik kom anders wel gewoon een bakkie bij je doen als we komende maand allebei een positieve test hebben
en je eitje kan wel nog wat te klein zijn hoor, maar dan is je follikel (niet met elkaar te verwarren, de follikel is het blaasje met vocht waarin het eitje rijpt) nog niet zo groot. vanaf ongeveer 18mm is je eitje rijp genoeg dat de pregnyl geprikt kan worden. ik had van de week 1 follikel van 22mm... (gisteren bij de echo) daarna is nog een dosis gonal gespoten voor er vanavond dus pregnyl nodig was...
maar goed, om half 10 vanavond is de pregnyl gespoten bij mij (lekker zelf gedaan...) en nu is er wat mij betreft geen weg meer terug... (was er al niet, maar toen stond het nog veel verder weg... nu heb ik met de pregnyl dus de "kookwekker opgedraaid" voor de punctie...morgen nog een rustig dagje en dan zondag aan de slag... vanaf dan worden er weer kindjes geknutseld in het AMC...
en bedankt weer voor alle gelukswensen!
dat doet echt heel goed, ik sta er weer een stuk positiever in dan afgelopen week....
ik wil jullie daar ook mede "de schuld" van geven, dat het nu weer beter gaat! Bedankt!
 Inderdaad, samen gezellig zwanger gewoon een bakkie doen!
  Inderdaad, samen gezellig zwanger gewoon een bakkie doen!   

Nu weer 2 fijne weken voor de boeg.
 Nu weer 2 fijne weken voor de boeg. 

voor jou!
  voor jou!

dat heb ik geleerd in de tijd dat het nu dus lastiger gaat... (hebben we dus wel even de tijd voor gehad...)
 dat heb ik geleerd in de tijd dat het nu dus lastiger gaat... (hebben we dus wel even de tijd voor gehad...) (ook wel als jij alleen zwanger bent hoor, dan lust ik ook wel een bakkie...
 (ook wel als jij alleen zwanger bent hoor, dan lust ik ook wel een bakkie...  )
 )

spannend! Oeh sorry wil je niet nog nerveuzer maken..
  spannend! Oeh sorry wil je niet nog nerveuzer maken.. 

samen bakkies doen is gezellig!
 samen bakkies doen is gezellig!  
  hahaha, dank je hoor Isla, lief van je! maar inderdaad, nerveus/zenuwachtig/bang ben ik wel... (maar ik geloof niet dat je het erger kan maken...
 hahaha, dank je hoor Isla, lief van je! maar inderdaad, nerveus/zenuwachtig/bang ben ik wel... (maar ik geloof niet dat je het erger kan maken...  )
 ) 

gelukkig maar pze...
 gelukkig maar pze... 
 ik had je berichtje vanmiddag helemaal gemist...
 ik had je berichtje vanmiddag helemaal gemist...  wat goed dat de beweeglijkheid zo goed is zeg!
 wat goed dat de beweeglijkheid zo goed is zeg!  

Even kort, niet verder bijgelezen maar ik zie jouw vraag. Sorry dus als dit een spuit-elf-reactie is. Het kan zijn dat je ei toch springt. k heb het bij een IVF-poging gehad. Min follikels waren nog niet zo groot dat de gyn een eisprong verwachtte. Aan de hormoonwaarden in mijn bloed zagen ze echter dat mijn eisprong er toch aan zat te komen dus toen moest ik toch Pregnyl spuiten. Helaas bleek toen ze de punctie wilden doen dat mijn eisprong al was geweest; er waren geen follikels meer te vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:57 schreef IslaBonita het volgende:
PZE hoe is het gegaan vandaag? De buit is weer binnen?
[..]
Hmm dan moet maandag bij mij ook te laat zijn...
Heb net een ovulatie testje gedaan, knalpositief. Dat betekent in de regel dat ik dezelfde of de volgende dag mijn eisprong heb. En vanavond moet ik de Pregnyl injectie halen om de inseminatie maandagmiddag te doen. Ik snap er helemaal niks meer van, stelt die injectie mijn eisprong nou wel of niet uit? Want als ie morgen al komt heeft de inseminatie maandag toch geen zin? Dames kunnen jullie me advies geven?

!
 ! ) en heb alvast positieve vibes richting CVV gestuurd
 ) en heb alvast positieve vibes richting CVV gestuurd   .
 .

en dan nu de 2 lange wachtweken. Heel veel succes!!
 en dan nu de 2 lange wachtweken. Heel veel succes!!  

quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef IslaBonita het volgende:
Toch nog maar eens een Meet proberen te plannen? (met z'n allen)
 goed idee!
 goed idee!  
  bedankt allemaal...
 bedankt allemaal...  de volgende keer dat ik hier kom, is het al achter de rug...
 de volgende keer dat ik hier kom, is het al achter de rug... 
jij ook heel veel succes en sterkte de komende tijd weer... ik hoop echt dat je mannetje weer wat opknapt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Madelieve het volgende:
Dank voor jullie reacties, jullie zijn lief!
PZE, we gaan weer duimen!
Mijsje, heel veel succes morgen! Ik was vandaag in het AMC (en morgen, en overmorgen etc) en heb alvast positieve vibes richting CVV gestuurd
.

Heel veel succes
  Heel veel succes   

... Mèn wat een hel zeg, waar jullie doorheen gaan! Je man die alleen maar achteruit gaat, steeds die twijfel en onzekerheid.. Wat moet het onwijs moeilijk zijn voor jullie...
 ... Mèn wat een hel zeg, waar jullie doorheen gaan! Je man die alleen maar achteruit gaat, steeds die twijfel en onzekerheid.. Wat moet het onwijs moeilijk zijn voor jullie...   

Heel veel sterkte voor jullie allebei...
 Heel veel sterkte voor jullie allebei...  

quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef McLaura het volgende:
Zondag rules idd, ik ben op zondag bevallen!

Evi is ook een zondagskindje
 Evi is ook een zondagskindje 

)
)

erg veel sterkte, ik hoop zo dat 't allemaal toch wat beter zal mogen gaan en dat er toch nog een (vruchtbare) poging gedaan kan worden. heel veel sterkte voor jullie beiden! en een kusje voor je lieve jasja.
 erg veel sterkte, ik hoop zo dat 't allemaal toch wat beter zal mogen gaan en dat er toch nog een (vruchtbare) poging gedaan kan worden. heel veel sterkte voor jullie beiden! en een kusje voor je lieve jasja.

maar goed, doorademen en puffen en gewoon doorgaan... ik wilde niet dat ze tussendoor aan de rechterkant zou stoppen als "pauze" tussendoor, want dan wist ik zeker dat ik niet meer door wilde...
 maar goed, doorademen en puffen en gewoon doorgaan... ik wilde niet dat ze tussendoor aan de rechterkant zou stoppen als "pauze" tussendoor, want dan wist ik zeker dat ik niet meer door wilde... gelukkig heb ik dit niet voor niks gedaan... en nu woensdag bellen om te horen of en hoeveel bevruchtingen hebben plaats gevonden, en of er dus een terugplaatsing is... wel een heel spannende tijd op het moment... je gaat van spannend momentje naar spannend momentje toe...
 gelukkig heb ik dit niet voor niks gedaan... en nu woensdag bellen om te horen of en hoeveel bevruchtingen hebben plaats gevonden, en of er dus een terugplaatsing is... wel een heel spannende tijd op het moment... je gaat van spannend momentje naar spannend momentje toe...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |