quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef IslaBonita het volgende:Nou PZE wat raar dat je morgen de inseminatie hebt! Zijn ze bang dat je ei al eerder springt? En ik vroeg me af: Kan je ei ook te klein zijn? Zodat het niet bevrucht kan worden? Oh bah wat weet ik er eigenlijk allemaal weinig van! Nou ja veel succes dan maar! Ik zal aan je denken!
Mijsje ik hoop dat je morgen nog even lekker van je zaterdag kunt genieten! Het wordt mooi weer, dus ga iets leuks doen en probeer er niet teveel over na te denken...en dan is het zo zondag!
Fijn dat je dan nog even een weekje vrij bent. Ik zal aan je denken zondag!

dank je! dat bakkie komt er nog niet erg van he?

ik kom anders wel gewoon een bakkie bij je doen als we komende maand allebei een positieve test hebben

en je eitje kan wel nog wat te klein zijn hoor, maar dan is je follikel (niet met elkaar te verwarren, de follikel is het blaasje met vocht waarin het eitje rijpt) nog niet zo groot. vanaf ongeveer 18mm is je eitje rijp genoeg dat de pregnyl geprikt kan worden. ik had van de week 1 follikel van 22mm... (gisteren bij de echo) daarna is nog een dosis gonal gespoten voor er vanavond dus pregnyl nodig was...
maar goed, om half 10 vanavond is de pregnyl gespoten bij mij (lekker zelf gedaan...) en nu is er wat mij betreft geen weg meer terug... (was er al niet, maar toen stond het nog veel verder weg... nu heb ik met de pregnyl dus de "kookwekker opgedraaid" voor de punctie...

morgen nog een rustig dagje en dan zondag aan de slag... vanaf dan worden er weer kindjes geknutseld in het AMC...

en bedankt weer voor alle gelukswensen!

dat doet echt heel goed, ik sta er weer een stuk positiever in dan afgelopen week....

ik wil jullie daar ook mede "de schuld" van geven, dat het nu weer beter gaat! Bedankt!