Bedankt weer hoor meiden!

ik ben nog zo in de ongeloofstand! alsof ik het op tv heb gezien ipv dat het nu bij ons gebeurt...
quote:

gehaakte cadeautjes voor ons kindje...

geweldig! Normaal ben ik het die cadeautjes haakt voor andermans kindjes...

wow... we gaan een kindje knutselen zondag...

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef DuchessX het volgende:Poezebeest pffff wat een fijn nieuws joh! En die tijd zal voorbij vliegen hoor, je hebt iets om naar uit te kijken

Mijsje

Ik had gewoon even wat traantjes voor je!

Jeetje nog meer follikels erbij!

En dan zondag de punctie... Jeeee wat spannend! Je kindje wordt zondag gemaakt!

Wanneer is de terugplaatsing, weet je dat al? Eindelijk ben jij aan de beurt hoor!!! Ik ben zó blij voor jou en Joene!!!!
En PZE morgen...ik ga weer in duimstand

Spannend allemaal hoor!!

zo lief van je!

ja, nog meer follikels... nu vind ik het bijna jammer dat ik morgen niet weer een echo krijg, om te zien wat de medicijnen van vandaag nog doen... morgen dan dus de pregnyl, en dan gaat het gebeuren... wanneer een terugplaatsing is, dat horen we zondag. (dan horen we wanneer we gebeld gaan worden over de terugplaatsing...) ik wil zo graag weten hoeveel eitjes er precies uitgehaald worden, en hoeveel er bevrucht gaan worden, en hoeveel er goed door gaan delen, en welke geschikt zijn voor terugplaatsing, en of ik er 1 terugkrijg of toch misschien wel 2... ik wil zoveel weten, en over ongeveer een week weet ik gewoon al heel veel... en dan nog wat meer wachten, en dan weet ik alles van deze keer... of ik inderdaad zwanger ben, of er ook cryo's zijn en hoeveel... maar als het niet is gelukt, dan moet ik wachten tot 22 oktober voor ik weer iets kan met het AMC... dus geen terugplaatsingen of nieuwe IVF's voor die tijd... bah, spannend, ik ben nog steeds zo misselijk steeds (deels spanning en deels medicijnen) en ik heb ook zo'n stomme hoofdpijn... (vandaag ook weer) maar goed, het is een goed doel en ik heb nu weer even heel veel hoop, omdat er zoveel follikels waren opeens...

TM en droomvrouwtje, dan blijven jullie toch nog even hier? tot je zelf de zekerheid hebt dat je over kunt stappen!

geeft helemaal niks hoor! ook dit soort dingen vreet energie en is gewoon heel moeilijk, maar jullie blijven hier evengoed gewoon welkom!