abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85485758
Poezebeest, fijn geen afwijkingen! Wel nog lang wachten :* Veel plezier op lowlands!

Mijsje, woehoeeeeee *O* punctie zondag *O* spannend spannend spannend :*!
Fake it till you make it...
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:01:28 #52
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85486307
Tico en Mijsje, dankjewel voor jullie reacties op mijn vragen. Ik heb er echt wat aan om te lezen hoe mensen het ervaren hebben. Ik probeer me een beeld te vormen van waar ik aan begin. Ik sta mezelf toe om te allen tijde nog te besluiten het niet te doen. Als ik het voor de komende tijd nog te ingrijpend vind of de risico's te groot en het over een aantal jaren niet meer kan omdat ik zelf te oud word...

In elk geval bedankt. Goed om te lezen. :Y
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:13:52 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85488903
mijsje jiehoe! *O* super! ^O^ en zo spannend inderdaad! oh als 't nou toch es lukt, dan gáán we toch een portie kadootjes voor je haken...! :)

poezebeest ook gefeliciteerd met 't goede nieuws. maar wat een wachttijden zeg, sjonge...!
in de haak.
pi_85488948
Poezebeest wat een geweldig nieuws!!! Jij staat waarschijnlijk met een hele grote grijns op je gezicht lekker te feesten op Lowlands....want er is een kans op een eigen kindje!!! Meid wat ontzettend fijn voor jullie. En wij houden je wel bezig de komende maanden hoor... je zit hier niet alleen! *; *;

Mijsje wat goed! Het gaat nu eindelijk de goeie kant op voor jullie, en zondag de punctie al! Misschien valt het allemaal mee als je er juist zo tegenop ziet....ik heb er geen verstand van maar ik hoop dat het zo gebeurd is. En dan op naar de bevruchting!!!! *O*

Droomvrouwtje wat doe je hier nog? Jij mocht toch weer aan de slag? Hup, ga eens knutselen jij! ~O> ;)
Nee hoor gezellig dat je hier nog even lekker rondhangt. Geldt ook voor alle andere dames, Twentemijsje, Tally, en nog een heleboel anderen die ik niet zo goed ken... :* Voor jullie allemaal!

PZE, inderdaad, we gaan ervoor! Zet 'm op morgen! ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85489115
*O* WHIYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat goed mijsje!! *O*

Oh en die MvM potten.. :r wat een lucht :r
En toch, mocht ik ooit nog een keer zwanger zijn denk ik wel dat ik weer voor MvM zal gaan piesen... :r
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:20:22 #56
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85489184
Mijsje, ik ga ook keihard duimen voor je. Je zal zo'n lieve mama zijn O+ .
pi_85489466
Poezebeest pffff wat een fijn nieuws joh! En die tijd zal voorbij vliegen hoor, je hebt iets om naar uit te kijken O+

Mijsje :'( O+ Ik had gewoon even wat traantjes voor je! *O* Jeetje nog meer follikels erbij! :D En dan zondag de punctie... Jeeee wat spannend! Je kindje wordt zondag gemaakt! :D O+ Wanneer is de terugplaatsing, weet je dat al? Eindelijk ben jij aan de beurt hoor!!! Ik ben zó blij voor jou en Joene!!!! *O*

En PZE morgen...ik ga weer in duimstand :Y Spannend allemaal hoor!! :*
#geen
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:30:42 #58
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85489609
Poezebeest *O*

Mijsje dat gaat lekker *O*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:44:04 #59
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85490082
Isla ik durf niet goed naar het ander topic, vind het doodeng. De klusweek hebben we er op zitten het is nu aftellen naar de 28e er vanuit gaande dat ik meteen weer een nette cyclus heb..
Poezebeest veel plezier op lowlands..
Mijsje dat wanneer is de terugplaatsing??
Pze en isla ik ga voor jullie duimen voor morgen :*
Be happy with the little things in life
pi_85490453
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Isla ik durf niet goed naar het ander topic, vind het doodeng. De klusweek hebben we er op zitten het is nu aftellen naar de 28e er vanuit gaande dat ik meteen weer een nette cyclus heb..
Je bent niet de enige met overstapproblemen lief droomvrouwtje :@ . Ik durf het ook nog niet... Ik wacht de echo van volgende week af, dan moest het er maar van komen. Wat niet wil zeggen dat ik hier niet meer kom natuurlijk. Ik vind jullie allemaal veel te lief en wil weten hoe het met jullie gaat! Waarbij het natuurlijk het meest ideaal zou zijn dat jullie je ook snel melden aan de overkant!!

:*
pi_85490611
:* Bedankt weer hoor meiden! O+ ik ben nog zo in de ongeloofstand! alsof ik het op tv heb gezien ipv dat het nu bij ons gebeurt...
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef trui het volgende:
mijsje jiehoe! *O* super! ^O^ en zo spannend inderdaad! oh als 't nou toch es lukt, dan gáán we toch een portie kadootjes voor je haken...! :)

poezebeest ook gefeliciteerd met 't goede nieuws. maar wat een wachttijden zeg, sjonge...!
O+ gehaakte cadeautjes voor ons kindje... O+ geweldig! Normaal ben ik het die cadeautjes haakt voor andermans kindjes... :') wow... we gaan een kindje knutselen zondag... O+
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef DuchessX het volgende:
Poezebeest pffff wat een fijn nieuws joh! En die tijd zal voorbij vliegen hoor, je hebt iets om naar uit te kijken O+

Mijsje :'( O+ Ik had gewoon even wat traantjes voor je! *O* Jeetje nog meer follikels erbij! :D En dan zondag de punctie... Jeeee wat spannend! Je kindje wordt zondag gemaakt! :D O+ Wanneer is de terugplaatsing, weet je dat al? Eindelijk ben jij aan de beurt hoor!!! Ik ben zó blij voor jou en Joene!!!! *O*

En PZE morgen...ik ga weer in duimstand :Y Spannend allemaal hoor!! :*
O+ zo lief van je! :* ja, nog meer follikels... nu vind ik het bijna jammer dat ik morgen niet weer een echo krijg, om te zien wat de medicijnen van vandaag nog doen... morgen dan dus de pregnyl, en dan gaat het gebeuren... wanneer een terugplaatsing is, dat horen we zondag. (dan horen we wanneer we gebeld gaan worden over de terugplaatsing...) ik wil zo graag weten hoeveel eitjes er precies uitgehaald worden, en hoeveel er bevrucht gaan worden, en hoeveel er goed door gaan delen, en welke geschikt zijn voor terugplaatsing, en of ik er 1 terugkrijg of toch misschien wel 2... ik wil zoveel weten, en over ongeveer een week weet ik gewoon al heel veel... en dan nog wat meer wachten, en dan weet ik alles van deze keer... of ik inderdaad zwanger ben, of er ook cryo's zijn en hoeveel... maar als het niet is gelukt, dan moet ik wachten tot 22 oktober voor ik weer iets kan met het AMC... dus geen terugplaatsingen of nieuwe IVF's voor die tijd... bah, spannend, ik ben nog steeds zo misselijk steeds (deels spanning en deels medicijnen) en ik heb ook zo'n stomme hoofdpijn... (vandaag ook weer) maar goed, het is een goed doel en ik heb nu weer even heel veel hoop, omdat er zoveel follikels waren opeens... :)

TM en droomvrouwtje, dan blijven jullie toch nog even hier? tot je zelf de zekerheid hebt dat je over kunt stappen! :* geeft helemaal niks hoor! ook dit soort dingen vreet energie en is gewoon heel moeilijk, maar jullie blijven hier evengoed gewoon welkom! :*
pi_85490699
Is er ook bloed geprikt mijsje?? Hou jezelf wel goed in de gaten met die hoofdpijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85490764
ja, er is ook bloed geprikt. die uitslag was vanmiddag ook al bekend bij de AMC-mevrouw. dat was helemaal goed...
wat kan hoofdpijn nu dan betekenen? (toch niet overstimulatie op het laatste moment he?)
pi_85490856
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:01 schreef mijsje het volgende:
ja, er is ook bloed geprikt. die uitslag was vanmiddag ook al bekend bij de AMC-mevrouw. dat was helemaal goed...
wat kan hoofdpijn nu dan betekenen? (toch niet overstimulatie op het laatste moment he?)
het zal wel stress zijn ;)

overstimulatie is meestal na de punctie. Maar jij gaat toch met die kutpillen aan de slag, bij hogere kans op overstimulatie moet je bijvoorbeeld geen pregnyl prikken na de punctie. Dat stimuleerd de eierstokken.
pi_85491220
:) bedankt, ik ben weer gerustgesteld :)
ik ga inderdaad met die kutpillen aan de gang, vanaf zondagavond.
ik wist niet dat overstimulatie meestal na de punctie kwam opzetten... ik dacht juist aan veel te volle eierstokken voor de punctie... leer je zo nog wat bij... :)
pi_85491367
Nee na de punctie vullen die aangeprikte blaasjes zich met bloed. Als dan de boel nog wordt gestimuleerd dan kan dat gaan lekken.
Overstimulatie merk je ook aan opeens veel aankomen/ vocht vasthouden.
Ik had bij de laatste punctie volgens mij rond de 30 blaasjes die aangeprikt werden, en geen overstimulatie.
pi_85491396
Oh veel drinken is trouwens heel goed!
pi_85491636
:) oke, dus lekker veel drinken de komende dagen, en de weegschaal/ledematen/broekriem in de gaten houden dus... :) dat moet gaan lukken. en ander bel ik de poli van de gyn gewoon meteen, komt het ook wel goed.

ik ben in ieder geval blij dat ik, zolang het nodig is, op manlief kan rekenen. hij heeft een week zorgverlof aangevraagd, zodat hij voor me kan zorgen... en als het goed gaat, gaat hij gewoon weer werken... O+ wat een schatje, niet? O+
pi_85492005
Komt helemaal goed mijsje!
pi_85492849
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Komt helemaal goed mijsje!
:*
pi_85494073
Poezebeest, wat een goede uitslag, fijn ^O^ , gefeliciteerd met deze belangrijke stap!

Mijsje, woehoe, 15 :D :o ! Wauw, liep een beetje achter met lezen maar wat goed dat er nog zoveel eitjes bij zijn gekomen! Succes alvast met de punctie, heb ze dus ook alledrie gehad in het AMC en zeker geen pretje maar goed te doen. Bij mij was na de punctie (die denk ik zo'n 5 tot 10 minuten duurt) gelijk 90% van de pijn weg dus dat vond ik goed te overzien. Het niet mogen tillen wist ik niet of hebben ze 3 jaar geleden wel verteld en de afgelopen keer niet, zou ook kunnen. Zwangerschap en daarna een kind dat niet doorslaapt en voor chronisch slaapgebrek zorgt doet je geheugen niet echt goed :') .

Ik had maandag een evaluatiegesprek in het AMC om te horen waarom er vorige keer helemaal geen bevruchtingen en dus ook geen terugplaatsing was. Antwoord is eigenlijk dat ze het niet weten. Van de 5 eicellen waren er 4 prima bruikbaar, het zaad was goed ontdooid en zag er goed uit dus ze hebben geen verklaring :{ ... Wat hun betreft zouden we dus gewoon daar kunnen met de volgende poging maar de prive situatie laat dat momenteel niet toe... Mijn geliefde is na 2 maanden ziekte nog geen meter vooruit gegaan, alleen maar meer verslechterd ;( . Hij is gisteren weer van het revalidatiecentrum verkast naar het AMC waar ze verder onderzoek gaan doen. Ze twijfelen over de diagnose Guillain Barre die ze eerder gesteld hebben, de symptomen lijken nu namelijk ook op een verwante ziekte. Het slechte nieuws is dat dat een chronisch variant is waar je dus de rest van je leven aan vast zal zitten. Hij heeft 2 weken terug te kennen gegeven dat hij een 2e kind eigenlijk helemaal niet meer ziet zitten, is bang dat hij het niet aankan, dat het voor mij te zwaar wordt, dat onze relatie dat misschien niet aankan. Ik snap hem volledig maar heb het er erg moeilijk mee.... Toen hij zag hoe veel verdriet me dat deed en hij vreselijk graag ik het zou willen schrok hij wel en sloeg de twijfel toe. Het is nu zo onzeker, dit is sowieso even geen moment om beslissingen te nemen. Ik ben maandag weggegaan bij de arts met de hoop daar ooit nog terug te komen. Had wel de tranen in mijn ogen staan... Ik weet dat de kans klein is dat het uberhaupt nog gaat lukken om zwanger te worden maar het niet een proberen zou ik heel moeilijk vinden.
pi_85494147
O Groof, wat een mooi gebaar dat je er over denkt om eicellen te doneren! Ik snap je redenatie erachter ook. Maar mag dat wel anoniem? Zaaddonoren mogen toch ook niet meer anoniem zijn of wel?
pi_85496555
Och Madelieve...wat zwaar en moeilijk...ik kan me best voorstellen dat het niet eens proberen nog moeilijker is dan dat het gewoon niet meer lukt...ik wens jullie gezondheid en kracht toe om goede beslissingen te kunnen nemen. :*
pi_85499277
quote:
ik ben in ieder geval blij dat ik, zolang het nodig is, op manlief kan rekenen. hij heeft een week zorgverlof aangevraagd, zodat hij voor me kan zorgen... en als het goed gaat, gaat hij gewoon weer werken... O+ wat een schatje, niet? O+
O+ Joene O+

Idd goed op de klachten die je hebt blijven letten hoor :*
#geen
pi_85499292
Madelieve! :o :'( :*
#geen
pi_85501505
Madelieve wat een ellende meis. Ik hoop zo voor jullie dat het niet de chronische variant is en dat hij snel weer wat opkrabbelt. Heb je daar al zoveel verdriet en onzekerheid over, moet je ook nog dealen met je kinderwens die vooralsnog even in de ijskast lijkt te moeten. Ik wens je heel erg veel sterkte! :*

Mijsje wat heb je toch een lieve vent! O+ En wat ben ik blij voor jullie dat het circus eindelijk van start kan gaan, the waiting is over!! Jullie popje komt eraan! :*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:25:18 #77
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85501625
Oh madelieve toch :* ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat een rot situatie zeg, en dat je man twijfelt. Ik hoop dat jullie er gauw achterkomen wat hij nu wel heeft en dat het niet de cronische variant is. Heel veel sterkte meis :*

mijsje wat heb jij een lieve man :*
Be happy with the little things in life
pi_85503068
Madelieve :*
Fake it till you make it...
pi_85503781
Mijsje, wat een spanning ook meid. Ik denk dat je het best aankan, je hebt al zoveel doorstaan. :*

Madelieve, wat een narigheid voor jullie. Hopelijk komt er snel uitsluitsel over de variant en valt het allemaal mee. Ik kan me voorstellen dat het je veel verdriet doet om het niet meer te proberen, maar ik snap ook dat je man bezorgd is over je. Sterkte. :*

Mijn ei was groter, 18mm ruim. Maandag inseminatie, spannend toch weer. oO<
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:38:53 #80
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85504148
Madelieve wat een kloten situatie sterkte ermee :*
pi_85505677
Madelieve wat verdrietig allemaal! Ik hoop dat jullie tot een beslissing kunnen komen waar jullie allebei achter staan. Veel sterkte komende tijd en veel beterschap met je man. :*

Ben ook terug van het ziekenhuis. Eén eitje was wel gegroeid (19 mm) de andere niet. Dus een tweeling wordt het niet, maar we mogen maandag wél voor de inseminatie! Ben helemaal blij! je had gelijk Mijsje!

PZE, we gaan weer gelijk op! ^O^
pi_85506534
Madelieve., wat een ellendige situatie. :*
Ik hoop je man snel wat opknapt en dat hij niet die chronische variant heeft.

Wat een groot ei PZE. *O*

En Isla ook al zo'n joekel. :o
En maandag inseminatie, spannend!

Wat geweldig dat er geen afwijkingen zijn gevonden Poezebeest.
Balen van die wachttijd, maar je kunt nu tenminste ergens naartoe leven. :*

Mijsje zondag punctie.
Niet al teveel tegenop zien hè. :*

Crosspost uit het andere topic:
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:38 schreef Kolonia het volgende:
Sorry dames. :*
Vreselijke crisis op het werk (server gecrashed, backupsysteem dat gefaald heeft) dus ik had niet eerder tijd.
Ik heb inmiddels een maand werk ingehaald dus mag nu even een korte pauze van mezelf.

Ik heb een echo gehad en mijn eierstokken zagen er prima uit.
Even wachten tot de volgende ronde begint en dan moet ik op dag drie bloedprikken, krijgen we op dag twaalf een samenlevingstest en mag manlief een potje inleveren.
Dus over een week of twee weten we of en wat er aan de hand is. :)
Is het trouwens normaal om gigantische buikpijn te krijgen uren na de echo?
pi_85507634
Kolonia, wat fijn dat je eierstokken er goed uitzagen. Spannende maand dus komende maand. Hopelijk komt er niets bijzonders uit of iets dat gemakkelijk op te lossen valt. :*
Buikpijn heb ik nooit van een echo gehad...

Isla, gezellie samen aan de iui. Fijn dat je ei goed groeide. :*

Hier change of plans. Ziekenhuis belde dat de gyn toch vindt dat ik morgen iui moet, niet maandag. Beetje balen, ik had net bedacht dat maandag beter was. Nou ja, je doet er niks aan. De pregnyl zit er dus alweer in hierzo. :')
pi_85509179
Isla en PZE! *O* *O* jullie gaan mooi gelijk op zeg! Ik hoop op een datumtweeling bij jullie! (is er toch iets van een tweeling, Isla... ;) ) Isla maandag de IUI en PZE morgen al! *O* *O* zo schiet het lekker op, zowel zaterdag als maandag een IUI! Ik duim voor jullie meiden! :*

hier nog meer strak gevoel, ik heb het vermoeden dat het nog meer gegroeid is daarbinnen... jammer dat er nu geen echo's meer komen om het te kunnen zien. nouja, bij de punctie, dan is er wel een echo, maar dat is toch anders... ik moet de pregnyl vanavond nemen om half 10. toevallig dezelfde tijd als al m'n andere medicijnen, dus dat ga ik onthouden. en dan morgen eindelijk een dagje niks! geen prikken meer, nog geen pillen, geen medicijnen, niks... zalig! en dan zondag :X oei, dat is al heel snel...
pi_85518495
Hoe laat moet je Mijsje? Ik zal aan je denken!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85518703
:) half 10... gelukkig zo vroeg, dan hoef ik er niet de hele tijd aan te denken zondag, dan is het gewoon al heel snel aan het gebeuren...
pi_85519096
Ja idd, mooi vroeg!

Ik ben de hele dag op pad zondag, maar kom zeker even lezen hoe het je is vergaan!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_85519391
:* dat is lief van je :) ik weet niet of ik al snel kom reageren, of dat manlief O+ even iets neerkrabbelt hier, ik moet maar even zien hoe we de zondag doorkomen... :)
pi_85519622
Ik adviseer : Ben&Jerry's, Milka met bisc en een heleboel cola :D
pi_85519663
:D ik ga kijken of ik manlief zo gek ver kan krijgen om dat voor me te halen... ;)
pi_85523514
Och mijsje, hopelijk valt het erg mee allemaal. Net als met de HSG: bij de een doet het erg pijn, bij de ander helemaal niet. Hopelijk val jij in de laatste categorie. :*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:32:08 #92
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85524096
Madelieve :*

PZE, heel veel succes met de inseminatie morgen... en Isla maandag.. ^O^

Mijsje heel veel succes zondag!! :*

Kolonia, fijn dat in ieder geval je eierstokken er goed uit zien.
Make love, not war ☮
pi_85524192
Ik heb altijd zo'n raar beeld bij het woord eierstokken... :X :+
pi_85525565
Nou PZE wat raar dat je morgen de inseminatie hebt! Zijn ze bang dat je ei al eerder springt? En ik vroeg me af: Kan je ei ook te klein zijn? Zodat het niet bevrucht kan worden? Oh bah wat weet ik er eigenlijk allemaal weinig van! Nou ja veel succes dan maar! Ik zal aan je denken! ^O^

Mijsje ik hoop dat je morgen nog even lekker van je zaterdag kunt genieten! Het wordt mooi weer, dus ga iets leuks doen en probeer er niet teveel over na te denken...en dan is het zo zondag!
Fijn dat je dan nog even een weekje vrij bent. Ik zal aan je denken zondag! :* ^O^
pi_85525779
Even een dikke kus voor de wachtende meisjes! De IUI's en de punctie komen eraan, spannend!

Mijsje, hou je het nog een beetje? Hopelijk kun je nog even wat relaxen tot het zover is. Laat je maar lekker in de watten leggen door Joene :).

:*!
pi_85526018
Isla, als ik zelf aan het rekenen sla is maandag ook wel een beetje laat hoor. Mijn ei is nu met 2mm per dag gegroeid, wat zou betekenen dat hij maandag bijna 25mm is... dat lijkt me erg groot dan. Maar het is een beetje gek gegaan ja. Je ei kan volgens mij niet te klein zijn, omdat ze je pas laten spuiten als hij minimaal 18mm is. Tenminste, in mijn ziekenhuis dan. ;)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:08:34 #97
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85527687
Mijsje zet 'm op met de punctie!! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85527838
even een knuffel uitdeel post
spannende dagen dus voor een aantal dames hier.
en wat een lieve man heb je mijsje.
als hij al zo verlof opneemt kan een stukje ijs en chocola er wel af haha. tsja zorgverlof!
en madelieve sterkte . meer dan een knuffel kan ik niet schenken. hopen dat je man goed kan aansterken zodat je de kinderwens toch kan vervolgen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85528131
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef IslaBonita het volgende:
Nou PZE wat raar dat je morgen de inseminatie hebt! Zijn ze bang dat je ei al eerder springt? En ik vroeg me af: Kan je ei ook te klein zijn? Zodat het niet bevrucht kan worden? Oh bah wat weet ik er eigenlijk allemaal weinig van! Nou ja veel succes dan maar! Ik zal aan je denken! ^O^

Mijsje ik hoop dat je morgen nog even lekker van je zaterdag kunt genieten! Het wordt mooi weer, dus ga iets leuks doen en probeer er niet teveel over na te denken...en dan is het zo zondag!
Fijn dat je dan nog even een weekje vrij bent. Ik zal aan je denken zondag! :* ^O^
:* dank je! dat bakkie komt er nog niet erg van he? ;) ik kom anders wel gewoon een bakkie bij je doen als we komende maand allebei een positieve test hebben ;)
en je eitje kan wel nog wat te klein zijn hoor, maar dan is je follikel (niet met elkaar te verwarren, de follikel is het blaasje met vocht waarin het eitje rijpt) nog niet zo groot. vanaf ongeveer 18mm is je eitje rijp genoeg dat de pregnyl geprikt kan worden. ik had van de week 1 follikel van 22mm... (gisteren bij de echo) daarna is nog een dosis gonal gespoten voor er vanavond dus pregnyl nodig was...

maar goed, om half 10 vanavond is de pregnyl gespoten bij mij (lekker zelf gedaan...) en nu is er wat mij betreft geen weg meer terug... (was er al niet, maar toen stond het nog veel verder weg... nu heb ik met de pregnyl dus de "kookwekker opgedraaid" voor de punctie... :) morgen nog een rustig dagje en dan zondag aan de slag... vanaf dan worden er weer kindjes geknutseld in het AMC... ;)

O+ en bedankt weer voor alle gelukswensen! :* dat doet echt heel goed, ik sta er weer een stuk positiever in dan afgelopen week.... :* ik wil jullie daar ook mede "de schuld" van geven, dat het nu weer beter gaat! Bedankt! :*
pi_85538649
PZE, hoelaat moet je? Succes vandaag weer ^O^

is het al bijna zondag? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')