abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:03:44 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85677345
Het is 9u geweest. Mijsje spannend!! Heb je vannacht kunnen slapen???
Be happy with the little things in life
pi_85677795
Kwam even kijken of er al nieuws is van mijsje, maar helaas, nog ff wachten...
pi_85677871
hm, nog geen mijsje nieuws...ze zal zich toch niet verslapen hebben...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85678009
:N ik heb me niet verslapen... het AMC had zich verslapen volgens mij... op de brief stond bellen vanaf 9.00 uur, en ik heb ze gewoon pas kwart over 9 te pakken gekregen, met als telefoonbeantwoorder dat ze vandaag op 4 mei wegens omstandigheden om 2 uur dicht waren... }:|

maar goed, uit eindelijk heb ik ze te pakken gekregen, en we hebben vanmiddag een terugplaatsing... :) ik ben nog een beetje terughoudend in m'n enthousiasme, want we weten nog niet hoeveel bevruchtingen er zijn, dat vertelde ze niet over de telefoon, dat hoor ik pas om 3 uur... :X MAAR IK WIL HET WETEN!!!
maar goed, er is er in ieder geval 1 bevrucht, want we hebben dus een tp!!! *O* *O* *O*
pi_85678062
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* joehoe! Een TP voor Mijsje!
Tis je zo gegund! (de rest ook hoor, daar niet van, maar Mijsje en ik hebben nog samen in tweede streepje gepost)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85678085
Oh mijsje, die telefoonbeantwoorder eerst ook :D

Maar wat goehoed!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:37:02 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85678104
goedzo mijsje! *O* en wat flauw dat ze 't niet over de telefoon wilden vertellen, weer even geduld dus maar... :*
in de haak.
pi_85678134
Ik weet de jompelcode niet vanaf mijn gsm, maar ik jompel heel hard! Mijsje, vanmiddag ben je gewoon pupo! Wat spannend en wat hoop ik dat deze blijft plakken en je eindelijk hier weg kunt! Succes vanmiddag!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:38:32 #259
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85678135
*O* *O* *O* mijsje geweldig *O* *O* *O*

@poezebeest sterretje hoofdletter O en weer een sterretje :*
Be happy with the little things in life
pi_85678227
O+ Mefke, ik vind het ook zo bijzonder dat je nu gewoon voor de tweede keer in het tweede streepjes topic post... O+ ik hoop gauw op een broertje of zusje voor jullie Driekus... :) zijn we toch misschien samen zwanger... :D (ik in ieder geval de komende twee weken... ;) )

DML daar moesten manlief en ik eerst erg om lachen, maar toen het maar steeds later werd, vond ik het niet meer grappig... :D

Trui, idd beetje flauw, want volgens mij weten ze echt wel hoeveel er bevrucht zijn. ze hebben ook gezien dat er in ieder geval 1 zover is, dus volgens mij hebben ze het bij allemaal wel bekeken... ik weet niet wat het beleid hierachter is...

maar goed, manlief en ik vinden het wel heel spannend! het is lang geleden dat we zo dicht bij een zwangerschap zaten... :D
pi_85678254
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* *O* *O* mijsje geweldig *O* *O* *O*

@poezebeest sterretje hoofdletter O en weer een sterretje :*
:D ik wou het net zeggen... :D

:*
pi_85678287
*O* Mijsje wat een super nieuws *O*
Ik zal pas morgen kunnen lezen hoeveel bevruchtingen er zijn geweest maar JE HEBT EEN TP *O*

Bijna PUPO O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:47:33 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85678345
*O* Mijsje! *O* Oh, wat goed joh! *O*
3!
pi_85678544
*O* Mijsje, wat super, wat spannend! *O*
Succes vanmiddag!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85678547
Wat keigaaf mijsje! Je weet het gewoon al! Maar geen tweeling hoor, want misschien dat ik iets voor je ga haken, maar twee keer is nog moeilijker. >:O
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85678624
*O* wat goed Mijsje!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:01:58 #267
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85678713
Whaaaaa mijsje vanmiddag ben je gewoon pupo *O* *O* *O* *O*
pi_85678733
Ohhhhh in ieder geval een terugplaatsing Mijsje!! Wéér een stap gezet! *O*
Ik duim voor je dat er nog meer bevruchtingen zijn voor eventuele cryo's, maar ik duim nog veel en veel harder dat je die toch gewoon lekker nergens voor nodig gaat hebben...haal met je warme nestje vanmiddag maar gauw je kindje op!! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85678777
:D superlief zijn jullie! O+

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef YPPY het volgende:
Wat keigaaf mijsje! Je weet het gewoon al! Maar geen tweeling hoor, want misschien dat ik iets voor je ga haken, maar twee keer is nog moeilijker. >:O
:P ik ga voor de 3-ling, ben ik meteen klaar met het hele gezin ~O>
pi_85678965
*O* echt super Mijsje *O*
haha nou zal duimen voor een drieling ;)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_85678984
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:42 schreef mijsje het volgende:
Trui, idd beetje flauw, want volgens mij weten ze echt wel hoeveel er bevrucht zijn. ze hebben ook gezien dat er in ieder geval 1 zover is, dus volgens mij hebben ze het bij allemaal wel bekeken... ik weet niet wat het beleid hierachter is...

maar goed, manlief en ik vinden het wel heel spannend! het is lang geleden dat we zo dicht bij een zwangerschap zaten... :D
Ze vertellen het nooit telefonisch ;) straks bij de tp krijg je een keurig verslag van de afgelopen dagen...
Maar echt fijn joh!! Straks ga je gewoon jullie kindje(s) ophalen! Dat vond ik altijd zo bijzonder.... O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:11:45 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_85679010
*O*

Wat fijn! Bijna PUPO :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:14:12 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85679097
*O*
Dat wordt twee weken nagelbijten, Mijsje! *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85679118
:) het is inderdaad beleid in het ziekenhuis, dus ik heb maar verder niet aangedrongen :)
Orea, had jij ook niet een foto op een gegeven moment van een embryo'tje dat ingebracht ging worden? ik wil ook graag een foto'tje maken, voor het geval het gewoon een zwangerschap wordt, is dat de allereerste foto van het kindje... O+ (gewoon? niks gewoons aan... :D )
pi_85679155
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef E.T. het volgende:
*O*
Dat wordt twee weken nagelbijten, Mijsje! *O*
nagels? die heb ik al niet eens meer :D o jee, waar moet ik nu m'n zenuwen op zetten... :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')